دسته‌ها
اخبار

زاوا نصب نور را در دوسالانه معماری ونیز طراحی می کند


ترویج: یک نصب نورپردازی تعاملی طراحی شده توسط متخصص ف،کاری و نورپردازی Zava، که بازدیدکنندگان را برای شرکت در مسابقه تغییرات آب و هوایی دعوت می کند، در دوسالانه معماری ونیز به نمایش گذاشته شده است.

در دوسالانه معماری ونیز به ،وان بخشی از پاویون کره – که یه چیزی با آن شراکت دارد – این نصب توسط این برند طراحی شده است تا بازدیدکنندگان را در یک بازی نمایشی مسابقه ای به نام The Game of Together How قرار دهد که تأثیر اقدامات تخیلی در پاسخ به مسائل مربوط به تغییرات آب و هوایی را می سنجد.

بازدیدکنندگان در حال تعامل با نمایشگاه
نصب توسط Zava طراحی شده است

با توجه به پیش بینی سازمان ملل در سال 2086 به ،وان سالی که انتظار می رود جمعیت جهان در آن به اوج خود برسد، این شرکت این نصب را در پاسخ به موضوع غرفه کره ای امسال طراحی کرد که ،وان آن 2086: با هم چگونه؟

این نمایشگاه که توسط مدیران هنری Soik Jung و Kyong Park اداره می شود، پتانسیل اقدام مش، و روش های استقامت در برابر بحران های زیست محیطی تا سال 2086 را بررسی می کند.

افرادی که با نمایشگاه درگیر هستند
در طول نمایشگاه، بازدیدکنندگان در مسابقه ای در مورد تغییرات آب و هوایی شرکت می کنند

گفت: «ساعت جمعیتی در حال حرکت است: بر اساس برآوردهای سازمان ملل، جمعیت جهان قبل از پایان قرن، در سال 2086 با بیش از 10.4 میلیارد نفر به اوج خود خواهد رسید، زم، که منابع سیاره برای بقای بشر کافی نخواهد بود». مدیران هنری پاویلیون کره، سویک جونگ و کیونگ پارک.

بخش مرکزی غرفه، دیوار نور، و تعاملی زاوا است که شامل هفت پانل است که به هم می پیوندند و ساختاری موجی شکل می دهند.

ع،ی از یک تکه کاغذ که می گوید
این شرکت این نصب را در پاسخ به موضوع غرفه کره ای امسال با ،وان 2086: با هم چگونه؟ طراحی کرد.

به طول هفت متر، مجموعه ای از صفحه نمایش های سیاه با شبکه هایی از LED در سه رنگ مختلف نصب شده است که در پاسخ به پاسخ های بازیکن روشن می شود.

این شرکت می‌گوید: «دیوار نیاز به توسعه کمتر از 420 صفحه ال‌ای‌دی دارد که توسط 105 برد الکترونیکی کنترل می‌شوند، که مخصوص این پروژه طراحی شده‌اند». 2000 متر کابل برای راه اندازی موج نور وجود دارد.

برای جلب مشارکت بازدیدکنندگان در یادگیری آب و هوا، یک ردیف صفحه نمایش در بالای دیوار موج مجموعه ای از سوالات چند گزینه ای در مورد مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مرتبط با تغییرات آب و هوا را نشان می دهد.

این نمایشگاه توسط مدیران هنری سولک جونگ و کیونگ پارک برگزار شد

چهار میز که در جلوی دیوار چیده شده‌اند، دکمه‌های کهربایی، آبی و سبز را در خود جای داده‌اند که بازیکنان می‌توانند از آنها برای پاسخ دادن به سؤالات روی صفحه استفاده کنند. در پاسخ به هر پاسخ ارسالی توسط یک بازیکن، LED همرنگ دکمه فشار داده شده روی دیوار روشن می شود.

پس از به ثمر رساندن امتیاز هر بازیکن، نمایشگرها اثرات زیست محیطی اعمال آنها، از جمله سطوح جه، CO2، دما و سطح دریا را نشان می دهند. در طول نمایشگاه، امتیازات به ثبت سالانه ای کمک می کند که تأثیر کلی آب و هوا را که توسط همه پاسخ های ارائه شده در پایان دوره نمایشگاه ایجاد شده است، ردیابی می کند.

علاوه بر نصب Wave Wall، زاوا سه ویژگی نورپردازی آویزان را به فضای نمایشگاه اضافه کرده است.

نمایشگاهی با فضای داخلی سفید و لامپ مدور
نورپردازی طراحی شده توسط Valerio Cometti به ،وان بخشی از مجموعه حلقه های این شرکت شامل سه چراغ حلقه ای شکل با قطرهای مختلف است.

این لامپ که توسط Valerio Cometti به ،وان بخشی از مجموعه حلقه‌های این شرکت طراحی شده است، شامل سه چراغ حلقه‌ای شکل با قطرهای مختلف، از جمله یک چراغ با عرض 3 متر است که به طور خاص برای غرفه ساخته شده است.

Zava که بیش از چهل سال پیش در Veneto تأسیس شد، یک شرکت طراحی متخصص در ف،کاری و طراحی نور است.

نصب این شرکت در غرفه کره ای که با استفاده از فناوری های پیشرفته تولید شده است، یکی از طرح های مختلفی است که در دوسالانه معماری ونیز به نمایش گذاشته شده است، از جمله پیچ و خم تپه های چمن غرفه اوکراین که از سازه های دفاعی جنگ مطلع شده اند و یک سوپرمارکت با قفسه هایی که تاریخچه دوسالانه را به نمایش می گذارد.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد Zava، به آن مراجعه کنید سایت اینترنتی.

دوسالانه معماری ونیز از 20 مه تا 26 نوامبر 2023 برگزار می شود. برای آ،ین اطلاعات در مورد این رویداد و کشف سایر رویدادهای معماری و طراحی که در سراسر جهان برگزار می شوند، به راهنمای رویدادهای Dezeen مراجعه کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/14/zava-lighting-installation-climate-quiz-venice-architecture-biennale/