دسته‌ها
اخبار

رایان لیدنر پل را به خانه هندسی سانفرانسیسکو اضافه می کند


استودیوی محلی Ryan Leidner Architecture خانه ای در دهه 1940 را در محله برنال هایتس سانفرانسیسکو بازسازی کرد و دسترسی ورودی را با یک پل بر روی باغ جلویی حل کرد.

معماری رایان لیدنر خانه هوسونو به مساحت 2500 فوت مربع (230 متر مربع) را در سال 2021 تکمیل کرد و خانه را با پوشش سدر آغشته به زغال چوب با سقف درز ایستاده مسی پوشاند.

پل روی باغ در خانه هوسونو در سانفرانسیسکو
Hosno House دارای یک پل بی،ه است

این استودیو گفت که ساختار اصلی در پشت زمینی به مساحت 2750 فوت مربع (255 متر مربع) با شیب تند ساخته شده است که “احساس بی نظیری از حریم خصوصی و احساس یک خلوت واقعی را به خانه می بخشد.”

با این حال، این عقب نشینی گردش خون خانه را به چالش کشید و باعث شد مردم از حیاط عبور کنند، از یک پلکان طول، پایین بیایند و از سه پله عقب بروند تا به فضای زندگی اولیه دسترسی پیدا کنند.

خانه معماری Ryan Leidner در سانفرانسیسکو
پل بر روی باغ جلویی چیده شده است

رایان لیدنر، موسس اصلی، در طی یک بررسی اولیه با مشتریان، یک “ایده دیوانه کننده” را مطرح کرد – تغییر مسیر دسترسی از خیابان به یک درب ورودی جدید با یک پل.

پل از باغ سرسبز جلویی می‌گذرد و به خانه بین طبقه بالا و می، متصل می‌شود.

لیدنر به Dezeen گفت: «سکانس ورودی جلو کاملاً بازسازی شد.

نمای سیاه شده دارای یک پنجره چرخشی مدور
یک پنجره چرخشی دایره ای نمای جلو را مشخص می کند

این استودیو نمای جلویی را بازسازی کرد – که اکنون با یک پنجره چرخشی دایره‌ای مشخص شده است که جایگزین یک سولاریوم نشتی شده است – فضای داخلی را ،اب کرده و فضاها را دوباره مرتب کرده است.

لیدنر گفت: “با تمایل به حفظ شخصیت تاریخی خانه، تیرهای چوبی و سقف موجود بازسازی شدند و در معرض دید قرار گرفتند، در حالی که تمام پنجره‌ها، کف‌ها و تکمیل‌های اولیه جایگزین شدند و حس بیشتری از تداوم مصالح در سراسر خانه ایجاد ،د.”

فضای داخلی با رنگ چوب در خانه هوسونو با نورگیر
رنگ های چوب طبیعی و سطوح سفید نمای داخلی را مشخص می کند

پالت ظریف رنگ های چوب طبیعی و سطوح سفید به فضاهای داخلی اجازه می دهد تا به ،وان یک بوم برای تمایل صاحبان به طراحی عمل کنند.

لیدنر خاطرنشان کرد: “فضاهای داخلی با ،یبی از مبلمان قدیمی ایتالیایی و قطعات سفارشی پر شده است، در حالی که حساسیت کلی فضا از سفر به نروژ و ژاپن و اخلاق مدرنیسم هیپی کالیفرنیایی الهام گرفته شده است.”

میز ناهار خوری Nobuto Suga در خانه هوسونو توسط رایان لیدنر
یک میز ناهار خوری سفارشی Nobuto Suga با صندلی های استاندارد قاب شده است

آشپزخانه، نشیمن و ناهار خوری طبقه بالا از مناظر وسیعی از خط افق سانفرانسیسکو از طریق انواع پنجره ها لذت می برند.

طاقچه های پر از گیاهان که به پروژه های ایتالیایی دهه 1960 و 70 اشاره دارند، فضایی را احاطه کرده اند که دارای مبلمان برجسته از جمله مبلمان سفارشی است. ،وتو سوگا میز ناهار خوری، صندلی های قدیمی Guido Fales،i و یک صندلی راحتی Gae Aulenti.

اتاق خواب اثر رایان لیدنر
دو اتاق خواب در طبقه دوم است

طبقه دوم شامل دو اتاق خواب، یک حمام اولیه با گچ بری ونیزی و یک فضای استراحت با الهام از یک ویسکی بار توکیو با بلوط سفید و تخته پهن گرم و یک تخت خواب مخملی سفارشی است.

یک دهانه بزرگ در سالن به حیاط پایینی منتهی می شود که توسط معمار منظر دوباره طراحی شده است. استفن طراحی استودیو.

پایین ترین سطح دارای یکی از منحصر به فردترین فضاهای خانه است: اتاق خواب مهمان.

این استودیو گفت: “گچ کنفی بافتی بر روی دیوارها و سقف استفاده شده است و قاب تخت و اثاثیه کاشی کاری شده سفارشی به تاریخ مدرنیسم ایتالیایی اشاره می کند.”

فضای داخلی رایان لیدنر
رایان لیدنر، لوازم لو، را در سراسر خانه اضافه کرد

در سرتاسر خانه، جزئیات برنجی سفارشی ساخته شده – مانند میز، سینک ظرفشویی و روکش اگزوز الهام گرفته از CNC Dieter Rams – جلوه ای مجلل می بخشد که به مرور زمان پتینه کاری می کند.

معماری Ryan Leidner قبلا با استفن دیزاین استودیو برای بازسازی خانه ایک، در اواسط قرن، با شیرو، های دوقلو و حیاط مرکزی سرسبز همکاری کرده بود.

عکاسی توسط جو فلچر.


اعتبار پروژه:

معماران: معماری رایان لیدنر
طراحی منظر: استودیو طراحی استفنز
پیمانکار عمومی: ساخت و ساز DKG
پیمانکار منظر: محوطه سازی پوشش زمین


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/23/ryan-leidner-san-francisco-،use-bridge/