دسته‌ها
اخبار

دو جلسه اول DesignTalks 2023 را در مورد طراحی انعطاف پذیر تماشا کنید


Dezeen با DesignMarch همکاری کرده است تا یک روز گفت،ای متمرکز بر اهمیت طراحی در رسیدگی به چالش های جه، را به صورت زنده پخش کند. دو جلسه اول را از ساعت 9 صبح به وقت لندن اینجا تماشا کنید.

DesignTalks برنامه ای از گفت،ای زنده است که در سالن کنسرت و مرکز کنفرانس هارپا توسط معماران هنینگ لارسن در ریکیاویک، ایسلند برگزار می شود. این گفت،ا توسط تام ریونسکرافت، سردبیر Dezeen اداره خواهد شد.

این کنفرانس به چهار جلسه موضوعی ت،یم می شود که امروز در دو بخش به صورت زنده در Dezeen پخش می شود. اولین برنامه از ساعت 9 صبح به وقت لندن در اینجا پخش خواهد شد. ،مت دوم ساعت 13:30 به وقت لندن پخش خواهد شد – می تو،د آن را در این لینک تماشا کنید.

DesignTalks در DesignMarch 2023
DesignTalks 2023 در سالن کنسرت هارپا و مرکز کنفرانس در ریکیاویک، ایسلند برگزار می شود.

اولین جلسه به بررسی انعطاف پذیری خلاقیت می پردازد، با تمرکز بر این که چگونه طراحان توانسته اند در طول چالش های شدید جه، کار کنند، و همچنین در مورد اینکه چگونه می توان از طراحی برای ایجاد شجاعت و امید استفاده کرد.

در این پنل شریک و مدیر طراحی جه، شرکت طراحی IDEO مایکل هندری،، هنرمند رسانه ای رفیک آنا،، معمار و کارگردان لیام یانگ، و یکی از بنیانگذاران و مدیر هنری آژانس تبلیغاتی اوکراین حضور خواهند داشت. باندا پاول ورژشچ.

جلسه دوم پانل قبلی را دنبال می کند و از طراحان می پرسد که چگونه می توانند برای ایجاد روش های کار پایدارتر و نوآورانه کار کنند.

مدیرعامل شرکت راه حل های اقلیمی به این پانل می پیوندند آزمایشگاه های انتقال Kjartan Örn Ólafsson، طراح و بنیانگذار برند متریال ویترولابز اینگوار هلگاسون، مدیر عامل و صاحب برند پوشاک 66 درجه شمالی Bjarney Harðardóttir، و طراح، هنرمند و محقق توماس پاوز.

جلسه سوم و چهارم با تمرکز بر پاسخ طراحی به چالش های اجتماعی و آینده صنعت، ساعت 13:30 در Dezeen پخش می شود.

می‌تو،د درباره فهرست کامل مذاکرات بیشتر بد،د اینجا.

DesignMarch از 3 تا 7 می 2023 در ریکیاویک، ایسلند برگزار می شود. برای فهرستی به روز از رویدادهای معماری و طراحی که در سراسر جهان برگزار می شود، به راهنمای رویدادهای Dezeen مراجعه کنید.

محتوای مشارکت

این مقاله به ،وان بخشی از همکاری با DesignMarch. درباره محتوای مشارکت ما در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/03/designtalks-designmarch-2023-part1/