دسته‌ها
اخبار

ده پروژه که به طور یکپارچه چوب را در طرح ادغام می کنند


برای این نگاه ویژه که توسط استودیوی طراحی چوب مادرا مستقر در ایالات متحده حمایت می شود، ده پروژه را جمع آوری کرده ایم که از محصولات چوبی این برند استفاده می کنند، از جمله کفپوش، راه پله و دکور بیرونی شیک.
سطوح چوبی بی‌زمان و خنثی می‌توانند بدون اینکه حواس‌تان را از مواد دیگر پرت کنند، حس گرما را به فضا اضافه کنند و به اتاق‌ها احساس سبک‌تر و خوش‌آمدتری بدهند.

با هدف آوردن زیبایی طبیعی مواد به فضاهای مشتری خود، مادرا از زم، که در سال 2012 تأسیس شد، در ایجاد کفپوش های چوبی، آسیاب کاری و مبلمان تخصص داشته است. محصولات آن از پله های بلوط سفید گرفته تا عرشه ها و نماهای خارجی پایدار را شامل می شود و سیستمی به نام طراحی چوب بدون درز ارائه می دهد که هدف آن اطمینان از ویژگی های چوبی در فضای داخلی است. مکمل یکدیگر.

این شامل ضمانت پله‌ها، پانل‌های معماری، توری‌ها، دریچه‌های هوا، درهای داخلی، جلوی کابینت‌ها و آسیاب‌کاری می‌شود که همگی با یکدیگر و کفپوش مطابق میل مشتری مطابقت دارند.

در اینجا ده پروژه آورده شده است که در آنها محصولات Madera قدرت همه کاره چوب را در افزودن شخصیت ظریف به فضاهای مختلف، از جمله خانه های پر نور، آپارتمان های ک،یک نیویورک و رستوران پر از گیاهان به نمایش می گذارند.


پ،ک هاوس، نیویورک، اثر Mapos

پ،ک هاوس، نیویورک، اثر Mapos

این خانه تعطیلات که توسط استودیوی نیویورکی Mapos طراحی شده است، در تپه‌ای مشرف به خلیج لانگ آیلند، با یک باغ پشت بام و پوشیده از مواد خاکی و تصفیه‌نشده پوشانده شده است که به آن کمک می‌کند با محوطه اطراف ،یب شود.

رنگ‌های خاکی در داخل خانه ادامه می‌یابد، با کفپوش بلوط سفید شمالی Madera با دیوارهای سفید در تمام اتاق‌ها برای ایجاد فضاهای روشن و مطبوع.

در خارج، طوفان خا،تری این نام تجاری Ipe Decking بازیابی شده، ظاهر طبیعی و هوازده نمای بیرونی را برجسته می کند.

درباره خانه Peconic بیشتر بد،د ›


لج هاوس، کانکتیکات، توسط Desai Chia Architecture
ع، از پل وارچول است

لج هاوس، کانکتیکات، توسط Desai Chia Architecture

استودیوی نیویورکی Desai Chia Architecture این خانه در دامنه تپه را با سرو زغالی پوشانده است که از طبیعت ص،ه ای سایت کانکتیکات مطلع است. این خانه دارای یک عرشه چوبی و پنجره های بزرگ است که مناظر سخاوتمندانه ای را در سراسر مناظر ارائه می دهد.

در داخل، کفپوش بلوط اروپایی Wide Plank Madera به فضای داخلی حس سبکی می دهد که با روکش بیرونی مشکی متضاد است.

دیوارهای سفید در نقاطی برش داده شده اند تا فرورفتگی هایی ایجاد شود که با پوشش هایی از همان محصول چوبی – از Madera’s پوشیده شده است. مجموعه استکهلم – مطابقت با کفپوش

درباره لج هاوس بیشتر بد،د ›


بیستم، کالیفرنیا، توسط Woods + Dangaran
ع، از جو فلچر است

بیستم، کالیفرنیا، توسط Woods + Dangaran

استودیوی Woods + Dangaran مستقر در لس آنجلس به طبیعت اجازه داد که در مرکز صحنه این خانه سانتا مونیکا قرار گیرد که در اطراف یک درخت زیتون چند ده ساله ساخته شده است.

این خانه سه طبقه که از آجر سفید ساخته شده است، در اطراف یک حیاط مرکزی قرار گرفته و فضاهایی را برای زندگی داخلی و خارجی ارائه می دهد.

کفپوش چوبی بلوط اروپایی Madera’s Wide Plank از مجموعه استکهلم خود در سرتاسر فضای داخلی آن دارای پس‌زمینه‌ای گرم برای نور طبیعی است که ال،ایی را در سطح خنثی آن پخش می‌کند.

درباره بیستم بیشتر بد،د ›


خانه مور، کالیفرنیا، توسط Woods + Dangaran

خانه مور، کالیفرنیا، توسط Woods + Dangaran

این اقامتگاه در لس آنجلس که در سال 1965 توسط معمار کریگ الوود تکمیل شد، توسط استودیوی محلی Woods + Dangaran بازسازی شد.

این خانه که در داخل دیوارهای شیشه‌ای گسترده قرار گرفته است، در چارچوبی از چوب قرمز قرار گرفته است، فضای داخلی با کف‌پوش چوبی چوب ساج و پوشش‌های مادرا دارد.

برای تطبیق با پوشش چوب ساج روی دیوارها، مادرا کفپوش ساج اصلاح شده سفارشی را برای پروژه ایجاد کرد. همراه با اثاثیه چوب ساج، کفپوش گرما را به فضای داخلی می بخشد.

درباره خانه مور بیشتر بد،د ›


NoMad Loft، نیویورک، اثر ورل یونگ
ع، از آلن تانسی است

NoMad Loft، نیویورک، اثر ورل یونگ

سنگ مرمر و برنج تزئینی در این آپارتمان بازسازی شده در منهتن، که استودیوی طراحی مستقر در نیویورک وورل یونگ آن را برای نمایش مواد ک،یک در محیطی معاصر ایجاد کرده است.

این استودیو با استفاده از تاریخچه ساختمان 1871، پالت رنگ را ساده نگه داشت و هدف آن جلب توجه به مادیات بود.

کفپوش بلوط اروپایی از Madera در کنار دیوارهای منحنی، گچ بری خا،تری و مبلمان سیاه و سفید استفاده شد.

درباره NoMad Loft بیشتر بد،د ›


اقامتگاه کلینتون، نیویورک، توسط استودیو آرنولد
ع، از نیکو شینکو است

اقامتگاه کلینتون، نیویورک، توسط استودیو آرنولد

استودیوی آرنولد مستقر در بروکلین قصد داشت در هنگام افزودن این آپارتمان دو طبقه به یک خانه آجری تاریخی، قدیمی و جدید را ،یب کند.

در این عمل از کفپوش بلوط اروپایی کمرنگ Madera استفاده شد تا رنگ روشن تری به فضا اضافه کند که با تیرهای سقف چوبی تیره تضاد دارد. پله های بلوط سفید با استفاده از همان محصول Madera نیز راه پله را روشن می کند.

درباره اقامتگاه کلینتون بیشتر بد،د ›


سدارز، نیویورک، توسط دفتر فضای ملموس
ع، از چارلی شوک است

سدارز، نیویورک، توسط دفتر فضای ملموس

فضای داخلی سفید شفاف و روکش سدر در این خانه لانگ آیلند که توسط استودیوی بروکلین مایکل یارینسکی به نام Office of Tangible Space بازسازی شده است.

در داخل، کفپوش بلوط اروپایی Madera سفید کاری شد و با دیوارهای سفید جفت شد تا فضاهای روشن و پر نور ایجاد شود.

اثاثیه مشکی، درها و قاب پنجره ها با سبکی اتاق ها تضاد دارند و حسی امروزی به خانه می دهند.

درباره The Cedars بیشتر بد،د ›


دی آن دی، نیویورک، توسط دفتر فضای ملموس
ع، از چارلی شوک است

دی آن دی، نیویورک، توسط دفتر فضای ملموس

این فضای داخلی که توسط Office of Tangible Space و طراح نیویورکی Huy Bui طراحی شده است، به گونه ای طراحی شده است که فضایی روشن و جامعه محور برای رستوران بروکلین Di An Di باشد.

همراه با کف‌پوش‌های چوبی و دیوارهای سبز عمیق، مبلمان و آسیاب‌های ساخته شده از خا،تر آمریکایی Madera برای دستیابی به چشم‌انداز این برند از یک فضای داخلی ساده و جاودانه استفاده شد.

درباره دی آن دی بیشتر بد،د ›


انجمن دیوید روبنشتاین، شیکاگو، توسط دی، اسکوفیدیو + رنفرو
ع، از برت بیر است

انجمن دیوید روبنشتاین، شیکاگو، توسط دی، اسکوفیدیو + رنفرو

این ساختمان دانشگاه که توسط Diller Scofidio + Renfro به ،وان بهترین ساختمان بلند سال 2022 توسط شورای ساختمان های بلند و زیستگاه شهری انتخاب شده است، شامل شش بلوک کنسولی با نماهای لعابدار بزرگ است.

کفپوش بلوط سفید شمالی واید پلانک توسط Madera نور منع، شده از پنجره ها را در سراسر سطح نهایی خود دعوت می کند و با دیوارها و سقف های چوبی جفت می شود تا حس گرم تری به سالن سخنر، بدهد.

درباره انجمن دیوید روبنشتاین بیشتر بد،د ›


Industrious در Equinox، نیویورک، Industrious

هدف تیم طراحی داخلی در ارائه‌دهنده فضای کاری Industrious، استفاده از مواد “صادقانه و بی‌زمان” برای این فضای کاری مش، در هتل و باشگاه بدنسازی هادسون یاردز Equinox بود.

مطابق با زیبایی شناسی کم و در عین حال لو، Equinox، کفپوش بلوط اروپایی Wide Plank Madera در 71 دفتر خصوصی و فضای اجتماعی مورد استفاده قرار گرفت. برای پله‌ها، پله‌های Klippa از مجموعه استکهلم این برند و پله‌های بومادران از مجموعه Terra آن با نرده‌های مشکی جفت شدند تا پالت متریال دراماتیک‌تری ایجاد کنند.

درباره Industrious در Equinox بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از سری کتاب‌های ظاهری ما است که از آرشیو Dezeen الهام گرفته است. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که دیوارهای برجسته، قفسه‌های شیک و کاربردی و حمام‌های غرق‌شده را به نمایش می‌گذارند.

این lookbook توسط Dezeen برای Madera به ،وان بخشی از یک مشارکت تولید شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/27/ten-projects-madera-wood/