دسته‌ها
اخبار

ده پروژه و تاسیسات برجسته در هفته طراحی میلان امسال


پس از هفته طراحی میلان امسال، Dezeen ده نمایشگاه، چیدمان و نمایش برجسته را در جشنواره میلان برجسته کرده است، از منسوجات ساخته شده از آجر گرفته تا یک هواپیمای جت با روکش جین.

هفته طراحی میلان بزرگترین رویداد طراحی سالانه در جهان است و شامل تعدادی نمایشگاه، نمایش و تاسیسات در سراسر شهر میلان و همچنین میزب، Salone del Mobile – بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه مبلمان جهان است.

از جمله روندهای هفته طراحی میلان امسال، نصب خانه های مد بزرگ، استفاده از مواد زائد صنعتی برای کاهش اثرات زیست محیطی محصولات جدید و جلسات بین طرح های دیجیتال و فیزیکی بود.

در زیر، تیم Dezeen ده نمایش و نصب کلیدی را انتخاب کرده است که در طول این رویداد یک هفته ای بازدید کرده است:


پارچه آجری توسط استودیو مواد طبیعی

پارچه آجری توسط استودیو مواد طبیعی

استودیو Natural Material و طراح و محقق لهست، Zuzanna Skurka که در Alcova، یک ویترین نمایشگاه سیار برای طراحی مستقل ارائه شده است، منسوجاتی را از آجرهای متخلخل و تغییر کاربری ایجاد ،د که از پروژه های ت،یب به دست آمده بودند.

ب، هویلوم، بنیانگذار استودیو مواد طبیعی، گفت: “ما در مورد این سوال بسیار کنجکاو بودیم که معماری چگونه می تواند انعطاف پذیر، ساده تر و شفاف تر باشد؟ این همه جنبه های متضاد یک آجر است.”

او ادامه داد: “وقتی به آجر فکر می کنیم، مانند یک دیوار محکم، سفت و سخت و ساختاری است.” اما چگونه می‌تو،م امروز معماری انعطاف‌پذیرتر و روان‌تری داشته باشیم؟

درباره منسوجات آجری بیشتر بد،د ›


OMG-GMO توسط رابرت استد،

OMG-GMO توسط رابرت استد،

طراح رابرت استد، مجموعه ای از مبلمان عجیب و غریب و قطعات نورپردازی را به شکل میوه و سبزیجات در گا،ی کاروان به نمایش گذاشت.

این مجموعه با نام OMG-GMO شامل هویج مستقیم، برش‌های هندوانه مربعی شکل و موز بی‌لکه است که قصد دارد اظهارنظری طنزآمیز درباره تغییر ظاهر طبیعی غذا باشد.

درباره OMG-GMO بیشتر بد،د ›


Poikilos توسط اشیاء مورد علاقه مش،

Poikilos توسط اشیاء مورد علاقه مش،

این نمایش در Nilufar De، 13 شی رنگین کم، را به نمایش گذاشت که توسط استودیو Objects of Common Interest مستقر در نیویورک و آتن با استفاده از یک دستور رزین مخفی ساخته شده است.

صنعتگر روم،ایی الاصل Ovidiu Colea به بنیانگذاران Objects of Common Interest Eleni Petaloti و Leonidas Trampoukis فرمول را آموزش داد تا بتوانند میراث او را ادامه دهند.

این نمایشگاه نتایج اولین آزمایش‌های آن‌ها از جمله صندلی سه پایه Klisis، کنسول مقعر Afairesi و میز نهنگ مانند استالا را به نمایش گذاشت.

درباره Poikilos بیشتر بد،د ›


ع، جت جین

کم و بیش توسط Maarten Baas و G-Star RAW

طراح هلندی Maarten Baas با برند جین G-Star RAW برای ایجاد نمایشگاه بیشتر یا کمتر که در کلیسای میل، San Paolo Converso به نمایش گذاشته شد، همکاری کرد.

Baas یک هواپیمای شخصی در اندازه واقعی ساخت که در پوستی پیچیده شده بود که از صفحات جین بازیافتی ساخته شده بود. به گفته بااس، این نصب نظری در مورد مسائل پایداری بود.

در کنار جت، یک کابینت به شکل جین، که به طور مشابه از جین ساخته شده است، ارائه شده است.

درباره بیشتر یا کمتر › بیشتر بیاموزید


Momentum توسط MAD

Momentum توسط MAD

یک مکعب پیچیده شده در نوارهایی از ETFE بازتابنده – یک پلیمر پ،تیکی – توسط استودیوی معماری MAD با زاویه 45 درجه به چمنزار دانشگاه میلان به ،وان بخشی از نمایشگاه Interni Design Re-Evolution.

این چیدمان که Momentum نام دارد با همکاری شرکت نورپردازی L&L Luce&Light ساخته شده است که مجموعه ای از چراغ ها را که در داخل مکعب قرار داده شده بودند تا در شب روشنایی درخشان ایجاد کنند.

درباره Momentum بیشتر بد،د ›


شکل گرفته توسط نصب آب توسط گوگل و Lachlan Turczan در هفته طراحی میلان

شکل گرفته توسط آب توسط Lachlan Turczan و گوگل

حوض های فولادی انعکاسی پر از آب به ،وان بلند،ای غول پیکر در این نصب توسط هنرمند آمریکایی Lachlan Turczan عمل می کنند و به تجسم صداهای مختلف و حتی یک قطعه موسیقی کامل 10 دقیقه ای از طریق امواج ایجاد شده در آب کمک می کنند.

این نمایشگاه که توسط گوگل حمایت می‌شود، برای نشان دادن کیفیت‌های پنهان آب و تاثیر آن‌ها بر طراحی سخت‌افزار این غول فناوری طراحی شده است.

درباره شکل گرفته توسط آب بیشتر بد،د ›


نصب Clay Court Club در هفته طراحی میلان توسط کریستینا سلستینو

باشگاه زمین خاکی توسط کریستینا سلستینو

معمار و طراح ایتالیایی کریستینا سلستینو به طور موقت دفتر مرکزی باشگاه تنیس میلانو بونا،ا، ساختم، که توسط معمار مشهور میل، جیوو، موزیو طراحی شده و در سال 1930 ساخته شده است، در اختیار گرفت.

نصب او باعث شد که ساختمان با مبلمان و یراق آلات به روز شده باشد که ارجاعات بازیگوشی به تنیس را نشان می دهد. اینها شامل صندلی هایی با جزئیات در هم تنیده شبیه راکت های تنیس سنتی و یک نیمکت بود که نشانه هایی از صندلی های کنار زمین می گرفت.

درباره باشگاه زمین خاکی بیشتر بد،د ›


هارمونی فرم و عملکرد نوشته شیگرو بان

هارمونی فرم و عملکرد اثر شیگرو بان

معمار ژاپنی شیگرو بان به علاقه دیرینه خود به مواد زیستی هنگام طراحی فضای نصب برای نمایشگاه هماهنگی فرم و عملکرد اشاره کرد که چراغ های تالیسین معمار فرانک لوید رایت را به نمایش گذاشت.

لامپ‌ها در یک تونل قوسی لمسی ساخته شده از لوله‌های کاغذی نمایش داده می‌شدند که تنها با پنجره‌ای روشن می‌شد که یکی از طرح‌های شیشه سربی خود رایت را نشان می‌داد.

درباره هماهنگی فرم و عملکرد بیشتر بد،د ›


نصب هفته طراحی میلان

Immobile Experiences توسط DWA Design Studio و Les Eaux Primordiales

به ،وان بخشی از ویترین Alcova، استودیوی طراحی داخلی ایتالیایی DWA یک نصب بویایی برای برند عطر Les Eaux Primordiales طراحی کرد که شامل سرامیک های خوشبو و آغشته به آ،ین رایحه آن می شود.

این نصب به شکل دو برج هشت ضلعی است که شبیه دودکش های کارخانه طراحی شده و از یک سیستم قاب چوبی قابل جداسازی ساخته شده است.

درباره تجارب ثابت بیشتر بد،د ›


برنده جایزه Ro Plastic 2023 پای مصنوعی Isinnova

اندام مصنوعی پرینت سه بعدی برای اوکراین از جایزه Ro Plastic توسط Isinnova

شرکت ایتالیایی Isinnova که در رده فناوری پیشرفته نوظهور در جایزه Ro Plastic 2023 برنده شد، یک پای مصنوعی طراحی کرد که می تواند به سرعت و با هزینه کم برای شرایط اضطراری تولید شود.

این پای مصنوعی برای اولین بار در واکنش به جنگ در اوکراین ساخته شد و بیشتر از پ،تیک بازیافتی ساخته شده است که با پرینت سه بعدی در طرح های سفارشی ساخته شده است.

درباره اندام مصنوعی پرینت سه بعدی برای اوکراین بیشتر بد،د ›

هفته طراحی میلان از 17 تا 23 آوریل برگزار شد. برای رویدادها، گفت،ا و نصب های بیشتر در معماری و طراحی به راهنمای رویدادهای Dezeen مراجعه کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/28/ten-projects-installations-2023-milan-design-week-roundup/