دسته‌ها
اخبار

ده وسیله و لوازم جانبی که فضای بیرون را تازه می کند


نمایشگاه دیزین: با نزدیک شدن به ماه‌های گرم‌تر، اثاثیه‌های مختلف فضای باز را در نمایشگاه Dezeen از جمله صندلی‌های باغ، گنبدها، نورپردازی و گلدان‌ها مورد توجه قرار داده‌ایم.

مجموعه‌ای از صندلی‌های ک،یک که برای استفاده در بیرون توسط True Design دوباره طراحی شده‌اند، گلدان‌های بزرگ که از شکل صاف سنگریزه‌ها توسط Yabu Pushelberg برای Indigenus مطلع شده‌اند، و یک ستون ف،ی با عملکرد دوگانه توسط Peter Bysted برای Icono.

نمایشگاه Dezeen مبلمان باغ و محصولات زندگی در فضای باز را از طیف وسیعی از برندها و تولید کنندگان طراحی شناخته شده جه، برجسته می کند.


مبلمان باغ اختاپوس 015

.015 اختاپوس باساگلیا + روتا نوداری برای Urbantime

برند ایتالیایی Urbantime با Basaglia + Rota Nodari کار کرد تا یک ست صندلی ایجاد کند که شامل یک میز گرد با چهار چهارپایه است که مشخصه آن پاهای زیاد است که به طور آزاد شبیه شاخک های هشت پا هستند.

.015 اختاپوس در رنگ های روشن و بازیگوش بی شماری عرضه می شود و برای استفاده در فضای باز، به ویژه در محیط های شهری عمومی طراحی شده است.

درباره اختاپوس .015 بیشتر بد،د ›


گنبد باغ توسط Hy،me

گنبد باغ توسط Hy،me

برند سازه باغ Hy،me در تولید گنبدهای نیمکره ای که از پلی کربنات جامد ساخته شده اند، تخصص دارد.

گنبدهای باغ بسیار بادوام و همه کاره هستند – می توان از آنها برای اه، مختلفی استفاده کرد، از وان آب گرم گرفته تا دفاتر خانگی.

درباره گنبد باغ بیشتر بد،د ›


کرسی زرد در مزرعه گندم زرد

مجموعه صندلی های واقعی در فضای باز توسط True Design

برند ایتالیایی مبلمان True Design طیف وسیعی از صندلی‌های فضای باز را با قاب‌های باریک ساخته شده از فولاد ایجاد کرده است.

صندلی واقعی در فضای باز شامل نسخه های بیرونی و ضد آب و هوا از دو طرح ک،یک این برند است که با رنگ های برگرفته از دنیای طبیعی، از جمله بنفش اسطوخودوس و زرد گندم تابست، به پایان رسیده است.

درباره True بیشتر بد،د ›


سنگریزه کار

سنگریزه توسط Yabu Pushelberg برای Indigenus

برند طراحی گلدان گیاهی Indigenus با استودیوی طراحی Yabu Pushelberg همکاری کرد تا مجموعه‌ای از گلدان‌های بزرگ را ایجاد کند که نشانه‌هایی از سنگ‌های صاف می‌گیرند.

کاشت های سنگریزه در طیف وسیعی از رنگ ها – از رنگ های خاکی تا رنگ های تک رنگ – در چندین اشکال مختلف وجود دارند که همگی کیفیت بیومورفیک دارند.

درباره کاشت سنگریزه بیشتر بد،د ›


مبل های روکش خا،تری در فضای نشیمن با گیاهان

مبل Salt،lm توسط Studio Norrlandet برای Skargarden

برند طراحی سوئدی Skargaarden با Studio Norrlandet در مجموعه ای از مبل ها و صندلی های راحتی در فضای باز که ،یبی از یک قاب محکم با ،ن های ضخیم و مخملی هستند، همکاری کرد.

قاب مبل Salt،lm از چوب ساج ساخته شده است و ،ن ها را می توان در طیف وسیعی از پارچه ها روکش کرد. نشیمن بخشی از مجموعه وسیع تری است که شامل یک میز و صندلی استراحت و همچنین یک عثم، است.

درباره Salt،lm بیشتر بد،د ›


مجموعه فضای باز White Fromme توسط تام چانگ برای Pe،e Friture در یک باغ

مجموعه مبلمان White Fromme توسط تام چانگ برای Pe،e Friture

با همکاری طراح صنعتی کانادایی تام چانگ، برند طراحی فرانسوی Pe،e Friture رنگ جدیدی را برای مجموعه مبلمان خود در فضای باز فروم منتشر کرده است.

رنگ سفید رنگ روشن و تمیزی است و ،یب ساده این محدوده را که توسط مبلمان کافه مشخص می شود، افزایش می دهد.

درباره White Fromme بیشتر بد،د ›


Reva Co، توسط Pedrali

مبل های فضای باز Reva Co، توسط Patrick Jouin برای Pedrali

برند ایتالیایی مبلمان Pedrali و طراح Patrick Jouin مجموعه ای از صندلی های م،ار ضد آب و هوا را با طناب های طناب دار ایجاد کرده اند.

مبل‌های فضای باز Reva Co، از ماژول‌های گوشه‌ای بلند خطی و جمع‌وجور تشکیل شده‌اند که می‌توانند هم به تنهایی و هم به همراه یکدیگر برای تشکیل صندلی‌های بلند استفاده شوند.

درباره Reva Co، بیشتر بد،د ›


Daydream توسط Dedon

Daydream daybed توسط ریچارد فرینیر برای ددون

ریچارد فرینیر، طراح آمریکایی، یک تخت خواب برای برند آلم، مبلمان فضای باز ددون ایجاد کرده است که با یک سایبان پارچه ای پوشانده شده است.

Daydream از داستان های عامیانه خاورمیانه سرنخ می گیرد. این صندلی دارای یک نشیمن گاه کم با پایه و کناره های ساخته شده از عصای وینی بافته شده است که ریتمی از سوراخ های تکراری ایجاد می کند که در زیر نور خورشید سایه ایجاد می کند.

درباره Daydream بیشتر بد،د ›


بولارد روی یک چمن با ساختم، قدیمی در پس زمینه

ستون استامپ نوشته پیتر بایستد برای Icono

شرکت نورپردازی دانمارکی Icono با طراح Peter Bysted بر روی ستونی که هم به ،وان منبع نور و هم به ،وان نقطه کج عمل می کند، همکاری کرد.

استامپ دارای یک محفظه ف،ی ا،ید شده است که حاوی یک چراغ LED است که برای روشنایی فضاهای بیرونی بدون ایجاد آلودگی نوری در نظر گرفته شده است.

درباره استامپ بیشتر بد،د ›


نشستن در فضای باز در تراس کنار است،

مبلمان فضای باز بو،و توسط ایوینی

شرکت چینی طراحی مبلمان فضای باز Ivini مجموعه ای از راه حل ها و لوازم جانبی صندلی در فضای باز را ایجاد کرده است که از اشکال هندسی تشکیل شده است.

مجموعه بو،و شامل مبل ها، صندلی های راحتی، تخت خواب، میز و زیرپایی است که برای استفاده در تراس ها و کنار است،ها طراحی شده اند.

درباره بو،و بیشتر بد،د ›

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/12/ten-furni،ngs-and-accessories-that-freshen-up-outdoor-areas/