دسته‌ها
اخبار

ده فضای داخلی که از فرش‌های بیانی استفاده می‌کنند


فرش قرمز روشنی که فضای داخلی عمارت متروک مکزی،یتی را می پوشاند، فرش سیزال که روی اثاثیه کشیده شده و حمام فرش شده از جمله پوشش های کف در جدیدترین لوک بوک ما از 10 فضای داخلی با فرش های برجسته هستند.

فرش‌ها نه تنها می‌توانند بافت و رنگ بیشتری را به فضای داخلی بیاورند، بلکه می‌توانند همچنین می تواند به عایق بندی خانه ها کمک کندبه خصوص اگر در ،یب با لایه زیرین استفاده شود.

این فضاهای داخلی نشان می‌دهد که چگونه فرش‌هایی در سایه‌های غیرمعمول و فرش‌هایی که به روش‌های غیرمنتظره نمایش داده می‌شوند، می‌توانند جلوه‌ای بی‌نظیر را به خانه‌ها و دفاتر کار بدهند.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل فضای داخلی هتل با رنگ‌های جواهری منحط، آشپزخانه‌هایی با سطوح مرمری و فضای داخلی مس، با طراحی بیوفیلیک است.


آپارتمان بارسلونا توسط PMAA
ع، از خوزه هویا است

آپارتمان آر،، اسپ،ا، توسط PMAA

استودیوی معماری اسپ،ایی PMAA فضای داخلی این آپارتمان در طبقه بالا را در محله راوال بارسلون بازسازی کرد. مشخصه این آپارتمان پارتیشن هایی با رنگ سفید با دهانه های قوسی است که از داخل خانه عبور کرده و فضای داخلی خانه را ت،یم می کند.

،مت نشیمن، که بر روی یک سکوی کوچک برافراشته شده است، با یک فرش خنک و سبز دریایی پوشانده شده بود که در کنار دیوارهای سفید روشن قرار داشت. یک مبل م،ار بزرگ دور ستون های پارتیشن های قوسی می پیچد.

درباره آپارتمان آر، بیشتر بد،د ›


آپارتمان ناگاتاچو اثر آدام نات،ل فورمن
ع، از یان ورانوفسکی است

آپارتمان ناگاتاچو، ژاپن، اثر آدام نات،ل فورمن

آدام نات،ل فورمن، طراح لندنی، فضای داخلی این آپارتمان سابقاً “فشرده هراسی” توکیو را بازسازی کرد و یک پالت رنگی پررنگ، پاستلی و شیرین به آن اضافه کرد.

یک فرش کم پرز یاس بنفش در داخل خانه امتداد می یابد و به ،وان پایه ای برای رنگین کم، از رنگ های پاستلی است که دیوارها، نازک کاری و مبلمان را در سراسر خانه می پوشاند.

درباره آپارتمان ناگاتاچو بیشتر بد،د ›


دفتر نیویورک توسط Halleroed
ع، توسط Erik Undehn است

دفتر نیویورک، ایالات متحده، توسط Halleroed

در شهر نیویورک، استودیوی استکهلم Halleroed یک ویژگی جسورانه از فرش‌های آبی مخملی و پوشش‌های چوبی در سرتاسر فضای داخلی یک ساختمان اداری ساخت که تقریباً 17 طبقه را پوشش می‌دهد.

طرح داخلی توسط فیلم های ساخته شده توسط فیلمساز آمریکایی دیوید لینچ اطلاع رس، شد. بیشتر دیوارها و سطوح داخلی با صفحات روکش ساخته شده از چوب ماکور، که بومی آفریقای مرکزی و غربی است، پوشیده شده بود.

درباره دفتر نیویورک بیشتر بد،د ›


Antwerp A توسط Atelier Dialect
ع، توسط Piet-Albert Goethals است

آپارتمان A، بلژیک، توسط آتلیه دیالکت

یک وان مستطیلی از جنس استنلس استیل در بالای یک فرش خا،تری سنگین که بخشی از این آپارتمان آنتورپ است، قرار دارد که توسط استودیوی طراحی بلژیکی آتلیه دیالکت بازسازی شده است.

اتاق خواب اصلی دارای طرحی باز است که به حمام اختصاصی مجاورت دارد. هر دو فضا با یک فرش خا،تری که کف را می پوشاند و لاک سبز ن،ایی که در سراسر دیوارها و سقف فضاهای پلان باز کشیده شده است به هم متصل شده اند.

یک وان انعکاسی در وسط اتاق در مقابل دیواری از کاشی های مترو قرار دارد.

درباره آپارتمان A بیشتر بد،د ›


عمارت مکزی،یتی توسط ماسا
ع، توسط Genevieve Lutkin است

عمارت مکزی،یتی، مکزیک، توسط گا،ی ماسا

این عمارت دهه 1970 در مکزی،یتی به ،وان محیطی برای نمایشگاه افتتاحیه گا،ی ماسا مورد استفاده قرار گرفت. این مکان با دیوارهای قرمز روشن تزئین شده بود و همچنین دارای فرش های قرمز و طلایی است.

این عمارت که از دهه 1970 خالی بود، با یافتن گا،ی نگهداری شد و با آثار تعدادی از طراحان و معماران ،ن مکزیکو سیتی تزئین شد.

درباره عمارت مکزی،یتی بیشتر بد،د ›


آپارتمان بارسلونا توسط Arquitectura-G
ع، از خوزه هویا است

آپارتمان بارسلونا، اسپ،ا، توسط Arquitectura-G

این آپارتمان 149 متر مربعی که در منطقه Ensanche بارسلون قرار دارد، توسط استودیوی اسپ،ایی Aqruitectura-G بازسازی شده است که وظیفه آن باز ، فضای داخلی و طراحی در نور طبیعی است.

استودیو سطوح کف خانه را برای منطقه بندی مناطق مختلف در هر طبقه تطبیق داد. در ،مت نشیمن، یک فرش سیزال با رنگ گرم در سراسر سطوح پلک، فضا امتداد یافته است، در حالی که اطراف صندلی‌های داخلی، میزها و سطوح دیگر را می‌پوشاند و می‌پیچد.

درباره آپارتمان بارسلونا بیشتر بد،د ›


آپارتمان نیویورک توسط هری نوریف و تای، بیلینگر
ع، از دیلن چند، است

آپارتمان نیویورک، ایالات متحده، توسط هری نوریف و تای، بیلینگر

بنیانگذار استودیو کر،ی، هری نوریف و شریک و مدیرعاملش تای، بیلینگر، آپارتمان NoLita خود را در منهتن، شهر نیویورک، در سایه های بنفش بازسازی ،د. یک فرش بنفش پرزهای سنگین در ،مت نشیمن در میان دیوارها و کف های اطراف با کاشی های خا،تری پوشانده شده بود.

ما فضایی می‌خواستیم که نه تنها شیک، بلکه قابل زندگی نیز باشد – می‌خواستیم یک پناهگاه دنج ایجاد کنیم، به همین دلیل است که از خا،تری گرم به ،وان رنگ پایه و بنفش پر جنب و جوش به ،وان پشتیبان استفاده کردیم تا جسارت امضای کرازبی را به آن ببخشیم. بیلینگر گفت.

درباره آپارتمان نیویورک بیشتر بد،د ›


خانه شهری لندن توسط استودیو هاگن هال
ع، از ماریل لیند هانسن است

خانه شهری لندن، ،ستان، توسط استودیو هاگن هال

دفتر معماری استودیو هاگن هال این خانه شهری در شمال لندن را دگرگون کرد و فضای داخلی آن را با طرحی تزیین کرد که به مدرنیسم کالیفرنیایی دهه 1970 اشاره دارد.

این سالن شامل یک مبل سفارشی است که با روکش مخملی ،دلی و نارنجی پوشیده شده است. در زیر مبل و روی دیوارها، یک فرش هلویی سطوح و همچنین یک عثم، مدور در پای مبل را می پوشاند.

درباره خانه شهری لندن بیشتر بد،د ›


کاسا لانا اثر اتوره سوتاساس
ع، توسط Gianluca Di Ioia است

کازا لانا، میلان، اثر اتوره سوتساس

در سال 2022، موزه Triennale di Milano فضای داخلی یک آپارتمان میل، را بازسازی کرد که توسط بنیانگذار گروه ممفیس، اتوره سوتساس طراحی شده بود.

فرشی به رنگ سرخابی از داخل آپارتمان ماکتی عبور می کند، در حالی که اثاثیه نرم با روکش چوب و روکش های جسورانه در رنگ های آبی متضاد نیز در اتاق قرار داده شده است.

درباره کاسا لانا بیشتر بد،د ›


خانه وینونا اثر ریگو و بائر
ع، از لیزا پترول است

خانه وینونا، کانادا، اثر ریگو و بائر

در خانه وینونا، یک خانه خانوادگی در تورنتو که توسط استودیوی معماری محلی Reigo و Bauer طراحی شده است، ،نان و بازدیدکنندگان با یک فرش آبی روشن در راهرو ورودی که پله‌های سطوح بالای خانه را می‌پوشاند، ملاقات می‌کنند.

رنگ‌های رنگی در سرتاسر خانه اضافه شده است، از جمله در نمای بیرونی، که دارای یک ورودی با رنگ صورتی داغ است که با زوناهای مشکی احاطه شده است.

درباره خانه وینونا بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از سری lookbookهای ما است که از آرشیو Dezeen الهام می گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل فضای داخلی مغازه‌های پاپ‌آپ، آشپزخانه‌هایی با سطوح مرمری و فضای داخلی با وسایل سنگی است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/01/22/statement-carpets-interiors-lookbooks/