دسته‌ها
اخبار

ده بازسازی آپارتمان اسپانیایی که با کاشی های التقاطی مشخص می شود


برای جدیدترین لوک‌بوک خود، 10 آپارتمان را در اسپ،ا جمع‌آوری کرده‌ایم که با استفاده از کاشی‌های تزئینی، از ویژگی‌های حفظ‌شده قرن بیستم گرفته تا دوغاب ترازو خال‌دار معاصر، زنده شده‌اند.

اسپ،ا که به خاطر فراو، کاشی‌های رنگارنگش شهرت دارد، آپارتمان‌های دوره‌ای زیادی با جزئیات اصلی از جمله طاق‌نماهای پرآذین و کاشی‌کاری‌های متنوع دارد.

استودیوهای معماری و طراحی داخلی زیر هنگام بازسازی خانه ها از این سنت ها نهایت استفاده را برده اند، که اغلب شامل طراوت بخشیدن به فضای داخلی خانه ها با حفظ تاریخچه آنها یا اضافه ، ،اصر معاصر است که به گذشته اشاره می کند.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، به لوک‌بوک‌های قبلی با فرش‌های بی‌نظیر، فروشگاه‌های پاپ آپ و خانه‌هایی با درهای کشویی مراجعه کنید.


خانه یوریکاگو اثر Mas-aqui
ع، از خوزه هویا است

خانه یوریکاگو، بارسلونا، اثر Mas-aqui

استودیو معماری اما اینجا آپارتم، را در بارسلونا با ایجاد سطوح چندگانه که با صفحات بتن ا،پوز، چوب های تخته ای و کاشی های سرامیکی مایل به قرمز پوشانده شده اند، افتتاح کرد.

این خانه به خاطر کلمه ژاپنی گهواره، خانه یوریکاگو نامگذاری شد که به شکل ساختار چوبی اشاره دارد که بخشی از نیم طبقه جدید را که در بازسازی ایجاد شده است، پشتیب، می کند.

درباره خانه یوریکاگو بیشتر بد،د ›


آپارتمان Count Duke توسط Sierra + From The Fig Tree
ع، متعلق به آلم، سایز است

آپارتمان مادرید توسط Sierra + De La Higuera

فضاهای داخلی این آپارتمان ماد، که در ساختم، متعلق به دهه 1940 قرار دارد، با کاشی‌های زلیژ مراکشی با رنگ‌های پر جنب و جوش ترسیم شده است، از لهجه‌های زرد پررنگ در اتاق نشیمن تا آشپزخانه سبز زمردی.

کاشی‌ها با سطوح ناقص قالب‌گیری شده با دست مشخص می‌شوند و در سرتاسر خانه به شکل دامن‌های تزئینی و همچنین کفپوش و کابینت دیده می‌شوند.

درباره این آپارتمان مادرید بیشتر بد،د ›


Casa Cas 8 توسط DG Arquitecto
ع، توسط Mariela Apollonio است

آپارتمان والنسیا توسط DG Arquitecto

در طول بازسازی مینیمالیستی یک آپارتمان دهه 1920 در والنسیااستودیوی محلی DG Arquitecto ،اصر موزاییک اصلی را حفظ کرد – کفپوشی که شرکت آن را “معمولی” شهر نامید.

این استودیو صندلی‌های غذاخوری حصیری اواسط قرن و ،اصر چوبی ظریف را با کاشی‌های رنگارنگ جفت کرد، در حالی که قالب‌بندی‌های اصلی و درهای طاق‌دار تزئینی نیز حفظ شدند.

درباره این آپارتمان والنسیا بیشتر بد،د ›


حمام کاشی کاری شده در حمام منحنی داخل آپارتمان در ساختمان تورس بلانکاس
ع، از خوزه هویا است

1040 واحد، مادرید، توسط استودیو نوجو

استودیو نوجو، با کار در برج نمادین تورس بلانکاس وحشیانه مادرید، آپارتم، را ایجاد کرد که جزئیات معاصر را با تاریخ وحشیانه ساختمان متعادل می کند.

هر یک از سه حمام خانه به صورت جداگانه دارای کد رنگی با موزاییک‌های هندسی کوچک بود که به کاشی‌های سرامیکی سبز رنگ که تراس‌های آپارتمان را پوشانده بودند، اشاره می‌کرد.

” [mosaic] آنتونیو مورا، یکی از بنیانگذاران استودیو، به Dezeen گفت: مواد به ما این امکان را می دهد که تمام ،اصر حمام مانند ،مت های دوش، روشویی، دیوارها و کف را با ارجاع به یک استراتژی مواد مشابه استفاده شده در طراحی اصلی حل کنیم.

درباره 1040 Unit بیشتر بد،د ›


کف کاشی و قفسه کتاب در آپارتمان بارسلونا توسط Narch
تصویر از Narch است

آپارتمان بارسلونا توسط Narch

در این آپارتمان بارسلونا که توسط دفتر معماری Narch بازسازی شده است، طبقه‌های تزئینی با چیدمان کاملاً متفاوت که قدمت آن به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد، در مرکز توجه قرار دارد.

هر کاشی که به کاشی‌کاری encaustic معروف است، با ریختن سرامیک‌های رنگ‌دانه‌دار در قالب‌ها و فشار دادن آن‌ها برای ایجاد الگوی ایجاد می‌شود.

در جای دیگر آپارتمان، درهای ساخته شده از صفحه شیشه ای چند لایه از اتاق خواب های آن ساخته شده است. این متریال به دلیل خنثی بودن به منظور تأکید بر کفپوش پر زرق و برق فضا انتخاب شده است.

درباره این آپارتمان بارسلونا بیشتر بد،د ›


کاسا اولیوار در مادرید توسط متئو فراری و کارلوتا گالو
ع، از Asier Rua است

کاسا اولیوار، مادرید، توسط متئو فراری و کارلوتا گالو

Casa Olivar یک آپارتمان دو طبقه توسط طراحان Matteo Ferrari و Carlota Gallo است که با کاشی های کف سفالی دست ساز که تکمیل کننده پالت رنگی خاموش خانه است، مشخص می شود.

این خانه که به ،وان یک “پناهگاه حسی” ایجاد شده است، شامل دو پنجره بزرگ است هال که فضا را پر از نور طبیعی می کند. مواد ساده و خاکی، از جمله پوشش‌های گچ بافتی، در سرتاسر جای خود دارند.

درباره Casa Olivar بیشتر بد،د ›


آشپزخانه کاشی کاری شده در آپارتمان بارسلونا توسط Parramon + Tahull
ع، توسط Judith Casas Sayós است

آپارتمان بارسلونا توسط Parramon + Tahull

استودیوی بارسلون، Parramon + Tahull، نازک کاری تخته سه لا توس سفارشی و کفپوش کاشی های پیوسته را به آپارتم، در محله Gracia شهر اضافه کرد تا با ویژگی های اصلی ساختمان ،یب شود.

کاشی‌های سفالی که توسط سازنده اسپ،ایی Wow ساخته شده‌اند، طراحی هندسی نامتن،ی دارند که کل آپارتمان، از جمله آشپزخانه و حمام را پوشش می‌دهد.

درباره این آپارتمان بارسلونا بیشتر بد،د ›


دوغاب Terr،o ساخته شده از کاشی های ،د شده
ع، از خوزه هویا است

خانه لایا و بیل، بارسلونا، توسط TEd’A

دفتر معماری TEd’A از کاشی های ،د شده برای ایجاد دوغاب ترازو بازیگوش در یک آپارتمان بازسازی شده که متعلق به صاحبان نام تجاری کاشی مایورکا Huguet است، استفاده کرد.

این دوغاب از کاشی‌های سفالی اولیه ساخته شده بود که قبل از بازسازی خانه را پوشانده بودند، که به قطعات ریز ،د می‌شدند تا دانه‌ای به رنگ قرمز را تشکیل دهند که با دوغاب کاشی سفید موجود مخلوط می‌شد.

بیل با اشاره به پایداری و ارج نهادن به طرح اصلی آپارتمان به Dezeen گفت: «ایده ما این بود که بهترین ،مت‌های آپارتمان قدیمی را که ،یداری کرده بودیم حفظ کنیم.

درباره خانه لایا و بیل بیشتر بد،د ›


End the Roc توسط Nook Architects
ع، از یاگو پارتال است

End of the Roc، بارسلون، توسط Nook Architects

Nook Architects آپارتمان دیگری را در بارسلونا طراحی مجدد کرد و در عین حال جزئیات تاریخی متمایز خود را حفظ کرد، از جمله دیواری چشمگیر به سبک دیواری که بیش از 40 سال قدمت دارد، تیرهای چوبی و کاشی های کف با طرح های پیچیده.

این استودیو معماری گفت: رویکرد ما به End of the Roc حول محور بازسازی و تثبیت شخصیت اصلی ساختمان بود.

درباره End of the Roc بیشتر بد،د ›


Casa Burés توسط Vilablanch
ع، توسط Jordi Folch است

Casa Burés، بارسلونا، توسط Vilablanch و TDB Arquitectura

استودیوی طراحی داخلی Vilablanch با TBD Arquitectura همکاری کرد تا تمام 26 آپارتمان را در Case Burés – یک ساختمان قرن بیستمی ساخته شده توسط معمار فقید Francesc Berenguer i Mestres – بازسازی کند.

این تیم اثاثیه معاصر “بی صدا” را برای تکمیل ویژگی های تزئینی اصلی Case Burés انتخاب ،د، مانند کابینت هندسی استیل ضد زنگ که برای “رقابت” یا “تقلید” کفپوش کاشی های رنگارنگ انتخاب شده بود.

درباره Casa Burés بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، به لوک‌بوک‌های قبلی با فرش‌های بی‌نظیر، فروشگاه‌های پاپ آپ و خانه‌هایی با درهای کشویی مراجعه کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/05/ten-spanish-apartment-renovations-tiles-lookbooks/