دسته‌ها
اخبار

دانشگاه برونل 10 پروژه محصول و طراحی صنعتی را برجسته می کند


نمایش های مدرسه Dezeen: دستگاهی که بیماری حرکت را تسکین می دهد و آیتمی شبیه به یک کنتر، بازی ویدیویی که به کودکان کمک می کند روی کارهای مدرسه تمرکز کنند، در جدیدترین نمایش مدرسه Dezeen توسط دانشجویان دانشگاه برونل به نمایش گذاشته شده است.

همچنین یک قطعه کیت طراحی شده برای اطلاع کاربران در هنگام مصرف میوه برای جلوگیری از هدر رفتن آن، و همچنین ابزاری که از افزایش ضربان قلب برای ضبط غیرفعال کلیپ‌های ویدیویی بدون حواس‌پرتی استفاده دستی از دوربین استفاده می‌کند.


موسسه، نهاد: دانشگاه برونل
مدرسه: مدرسه طراحی برونل
دوره: لیسانس طراحی صنعتی و فناوری، لیسانس طراحی محصول و کارشناسی مهندسی طراحی محصول
معلمان: استیو مک گونیگال، استیو کینگدون، راب اریس و تام هیگز

بی،ه مدرسه:

“دانشجویان در مدرسه طراحی برونل طیفی از ماژول ها را در سال آ، خود مطالعه می کنند تا توانایی های خلاقانه، کاربر محور و فنی خود را افزایش دهند.

“سفر آنها در این دوره به آنها اجازه می دهد تا به طراح، همدل تبدیل شوند که تفکر خلاقانه را با فناوری می آمیزند و در قاب بندی مشکلات و تعریف فرصت های طراحی مطمئن هستند.

“بسیاری از ماژول ها دارای یک ،صر فنی هستند، که دانشجویان را تشویق می کند تا به این فکر کنند که چگونه می توان طرح را عملاً تحقق بخشید.

با این حال، یکی از ماژول‌های سال آ، ما به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا چشم‌اندازی برای آینده ارائه دهند – این نوآوری طراحی پیشرفته نامیده می‌شود.

“این ماژول به دانش آموزان اجازه می دهد تا طیف وسیعی از طرح های طرح نوآورانه را با هدف پرداختن به برخی از مسائل اجتماعی، آرزوها یا روندهای پیش بینی شده طی ده تا 15 سال آینده ایجاد کنند. هنگامی که یک مشکل شناسایی شد، دانش آموزان در مورد یک نام تجاری موجود تحقیق می کنند و انجام می دهند. تجزیه و تحلیل ارزش های برند

“آنها با کار به ،وان یک تیم، یک استراتژی نوآوری طراحی را برای برند انتخابی خود پیشنهاد می کنند و مجموعه ای از مفاهیم محصول را ایجاد می کنند که به فرصت طراحی پاسخ می دهد. نتیجه این پروژه خلاقانه و آکادمیک، یک گزارش اجرایی حرفه ای نوشته و ارائه شده، مفهومی با کیفیت بالا است. مدل ها و تجزیه و تحلیل تعامل کاربر

“مفاهیم تغییر موقعیت نام تجاری صرفاً برای اه، آکادمیک است و فقط در زمینه آموزش طراحی استفاده می شود. آنها برای منفعت تجاری نیستند و دیدگاه های برندها یا شرکت ها را نشان نمی دهند. امیدواریم آنها را جالب، تفکر برانگیز و برانگیزاننده بیابید. الهام بخش

“در ماژول فرآیند طراحی و تحقیق، دانش‌آموزان سال اول این فرصت را داشتند که روی یک پروژه زنده با همکاری Habitat کار کنند.

“این پروژه با یک سفر تحقیقاتی به موزه V&A شروع شد و مک،سم‌ها و رنگ، مواد، ویژگی‌های پای، اشیاء تاریخی را بررسی کرد و آنها را از طریق نقاشی مستند کرد.

“بر اساس تحقیقات آنها از V&A، این خلاصه سپس از دانش آموزان خواست که یک نور وظیفه یا نور محیطی ایجاد کنند، تحقیقات خود را به روشی معاصر بازتفسیر کنند، در حالی که طراحی نور خود را متن، با اخلاق برند Habitat طراحی کنند.”


دستگاهی با اجزای رومیزی و داخل گوش در پس‌زمینه گرادیان خا،تری

ND-300WL توسط ال،اندرا لیو

ND-300WL یک وسیله جلوگیری از حالت تهوع برای ،، است که در خانه های شناور زندگی می کنند. جوامع زندگی در آب و شناورها انعطاف پذیر هستند و می توانند با افزایش سطح آب بالا بروند، به این م،ی که خطر سیل به دلیل بالا آمدن سطح دریا کاهش می یابد.

“یک گوشی م،تورینگ پارامترهای تهوع کاربر را ردیابی می کند. هنگامی که حالت تهوع ظاهر می شود، دستگاه مستقیماً از تحریک الکتریکی عصب پوستی (TENS) برای کاهش احساس بیماری استفاده می کند.

ظاهر فیزیکی دستگاه نشانه هایی از برند طراحی محصول کاسیو دارد.

دانشجو: ال،اندرا لیو
دوره: BSc مهندسی طراحی محصول – نوآوری طراحی پیشرفته
معلمان: استیو مک گونیگال، استیو کینگدون و راب اریس
پست الکترونیک: اسکندریه. 22[at]outlook.com


دستگاه سیاه و سفید کوچک در پس زمینه خا،تری تیره

سئو توسط آرتور دان

«سئو دستگاه کوچکی است که در کاسه میوه زندگی می‌کند تا ذخیره‌سازی را تکمیل کند، ماندگاری را افزایش دهد و زم، که میوه‌ها در حال ت،یب هستند ارتباط برقرار کند.

«میوه تازه به ،وان بخشی از یک رژیم غذایی سالم مهم است، با این حال سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (FAO) ،ن می زند که ضایعات میوه و سبزیجات در تمام انواع مواد غذایی بالاترین میزان را دارند.

«ارزشی که به کاربر ارائه می‌شود مدیریت بهبود یافته میوه در برنامه‌های روزانه کاربران است و مصرف مسئولانه را ترویج می‌کند.

این امر از طریق برقراری ارتباط با وضعیت ماندگاری با استفاده از نورهای رنگی، و افزایش ماندگاری از طریق جذب گاز اتیلن، با استفاده از فیلتر زئولیت و ا،ید تیت،وم قابل تعویض به دست می آید.

دانشجو: آرتور دان
دوره: BA طراحی صنعتی و فناوری – نوآوری طراحی پیشرفته
معلمان: استیو مک گونیگال، استیو کینگدون و راب اریس
پست الکترونیک: آرتوردون60[at]gmail.com


شی کوچک روی میز کنار گیاه

مورد علاقه جما کوئینبورو

«از هر سه ما یک نفر «اموال م،ادار» را در خانه‌های خود نگه می‌داریم تا خاطرات را به وجود بیاوریم، تعلقات را تقویت کنیم و هویت‌های خود را که با جدایی از آن‌ها گم می‌شوند، تجسم کنیم.

در سال 2030، پیش‌بینی می‌شود که مهاجران آب و هوایی مسافت‌های طول، را برای ایجاد خانه‌های جدید در جوامع متراکم جدید بدون دارایی‌های م،ی‌دارشان طی کنند.

Minne یک نمایشگر حجمی سه بعدی غوطه ور است که «دوقلوهای دیجیتالی» از دارایی های م،ادار گم شده را برای حفظ هویت، تعلق و حافظه، که بوسیله رایحه و صدای من، یا ضبط شده تقویت می شود، طراحی می کند.

دانشجو: جما کوئین بورو
دوره: BA طراحی صنعتی و فناوری – نوآوری طراحی پیشرفته
معلمان: استیو مک گونیگال، استیو کینگدون و راب اریس
پست الکترونیک: جماژکوین بورو[at]gmail.com


دستگاهی شبیه به کنتر، کنسول بازی در پس زمینه خا،تری

GAM-0 توسط Markella Viagkini

هدف GAM-0 کاهش زمان نمایش در میان کودکان مرحله کلیدی 2 به منظور بهبود عملکرد تحصیلی آنهاست.

این دستگاه از محصولات نینتندو الهام گرفته شده و شبیه به یک کنسول است.

“تلفن یا تبلت کودک روی شیار قرار می گیرد و برای مدت زمان مشخصی غیرفعال می شود، در حالی که کودک روی تکالیف خود تمرکز می کند، در عین حال هدفون های بی سیم صدای سفید پخش می کنند تا کودک را از حواس پرتی جدا کند.

“بعد از تمام شدن تایمر، کودک با یک جلسه بازی کوتاه پاداش می گیرد.”

دانشجو: مارکلا ویاکینی
دوره: BA طراحی صنعتی و فناوری – نوآوری طراحی پیشرفته
معلمان: استیو مک گونیگال، استیو کینگدون و راب اریس
پست الکترونیک: markella.viagini[at]gmail.com


دستگاه کوچک روی میز کنار لپ تاپ

BlackBerry Surround اثر توماس لدسوم

BlackBerry Surround بر بهبود بهره وری در محیط کاری ،یبی با مق، با تحریک بیش از حد تمرکز دارد.

این دستگاه از حذف نویز فعال (ANC) همراه با فناوری Dolby Atmos استفاده می‌کند تا ناحیه‌ای با صدا در اطراف کاربر ایجاد کند و حواس‌پرتی حذف شود.

همراه با این، اعلان‌های صوتی بدون اختلال و فرکانس پایین و همچنین عایق‌بندی نویز برای تقویت صداهای طبیعی، کاهش استرس و بهبود تمرکز است.

مردم اغلب به دلیل افزایش زمان نمایشگر، اعلان‌های بیشتر و تعداد بیشتر حواس‌پرتی تحریک می‌شوند تا جایی که در طول سال 2022، 21 درصد از کارگران هیب، هنگام کار از خانه برای تمرکز مشکل داشتند.

دانشجو: توماس لدسوم
دوره: BSc مهندسی طراحی محصول – نوآوری طراحی پیشرفته
معلمان: استیو مک گونیگال، استیو کینگدون و راب اریس
پست الکترونیک: توماس.لدسوم[at]ntlworld.com


تصاویری از طرح های مختلف لامپ زاویه دار

BluGold Task Light توسط Abinaya Sripathy

“BluGold Task Light یک چراغ کاری لو، است که مواد با کیفیت بالا را با زیبایی شناسی متضاد ،یب می کند.

حکاکی‌های پیچیده روی لامپ‌ها از اشیاء موجود در موزه V&A الهام گرفته شده‌اند. V&A شامل طرح‌های ظریف با مقدار زیادی جزئیات است – من می‌خواستم اینها را در طرح لامپ خود بگنجانم.

“با الهام گرفتن از زاویه کهن الگو، نسخه مدرن تری طراحی کردم.”

دانشجو: ابینایا سریپاتی
دوره: کارشناسی مهندسی طراحی محصول – فرآیند طراحی و تحقیق (سطح 1)
مدرس: تام هیگز
پست الکترونیک: ابینایاسرپاتی[at]gmail.com


تصاویر سه کاشت

Habitat Viridis Light اثر جک فیشر

“Habitat Viridis مجموعه ای از کاشت است که به بهبود محیط برای افرادی که از خانه کار می کنند کمک می کند.

بیش از هشت نفر از هر ده کارگری که در طول همه‌گیری ویروس کرونا مجبور به کار از خانه بودند، گفتند که قصد دارند به کار ،یبی ادامه دهند. برخی احساس می‌کنند دیگر بین کار و خانه ت،یمی وجود ندارد.

نورپردازی و گیاهان نقش مشابهی در بهبود خلق و خو و محیط یک فضا دارند – این محصول هر دو ،صر را در کنار هم قرار می دهد.

“این دستگاه دارای یک چراغ نوار LED RGB یکپارچه در امتداد لبه محصول است که هم محیط و هم محتویات انتخاب شده را روشن می کند.

“این یک پلت فرم برای بیان است، محصولی که می تواند برای هر انتخاب شخصی و محیطی سازگار و قالب گیری شود.”

دانشجو: جک فیشر
دوره: لیسانس طراحی و فناوری صنعتی – فرآیند طراحی و تحقیقات (سطح 1)
مدرس: تام هیگز
پست الکترونیک: jacktfisher76[at]gmail.com


تصویر ،یبی از لامپ

تیلت اثر لوئیس برن

Tilt یک لامپ کار است که هدف آن ایجاد محیط کار ایده آل در هر اتاق از طریق تنظیمات آسان در روشنایی، دمای رنگ و موقعیت است و به افراد کمک می کند هنگام کار از خانه تمرکز کنند و احساس راحتی کنند.

“چه یک دانشجو یا یک کارمند اداری، همه افراد محیط ها و مناطق مورد علاقه ای برای کار و گذراندن وقت دارند.

این لامپ با استفاده از برق اصلی با صفحه‌های بافتدار پایین بدنه مرکزی کنترل می‌شود، با پنجره‌ای که به صورت بصری تنظیمات فعلی را برای یک تجربه بصری‌تر نشان می‌دهد.

این محصول توسط مجموعه‌ای از چراغ‌های LED در دو دمای رنگ جداگانه روشن می‌شود و با یک لایه شفاف محافظت می‌شود تا نور را پخش کند.

دانشجو: لویی برن
دوره: لیسانس طراحی و فناوری صنعتی – فرآیند طراحی و تحقیقات (سطح 1)
مدرس: تام هیگز
پست الکترونیک: louiswb19[at]gmail.com


دستگاه رومیزی که حقایق و تصاویر را روی سطح میز نمایش می دهد

پورتال تیک توک توسط بندیکت هیوز

«Meet Portal، دستگاه تجربه یادگیری خود رهبری است که می‌تواند کاربر را به همه جا و از هر کجا منتقل کند.

پورتال با استفاده از ،یبی از پروژکتورها، حسگرهای LiDar و ردیابی چهره، برجستگی‌ها را بر روی هر سطحی می‌تاباند و یک تجربه غوطه‌ورکننده یکپارچه را از دیدگاه کاربر ایجاد می‌کند.

“در دنیایی که تعامل با آموزش رو به کاهش است، نه به لطف ابزارهای باورن،ی (و اعتیادآور) دانش آموزان، آموزش باید با استفاده از فناوری های نوظهور برای تقویت مشارکت دانش آموزان به پیشرفت برسد.”

دانشجو: بندیکت هیوز
دوره: BA طراحی صنعتی و فناوری – نوآوری طراحی پیشرفته
معلمان: استیو مک گونیگال، استیو کینگدون و راب اریس
پست الکترونیک: بنهوسی[at]gmail.com


Bumble Ocillus اثر ما،یمیلیان یونوسی

Bumble Ocillus به کاربران کمک می کند تا لحظات خوب را بدون اینکه بدانند ثبت کنند. این دستگاه شادترین خاطرات شما را ثبت می کند و به شما امکان می دهد در لحظه بم،د و تجربیات خود را واقعی نگه دارید.

هنگامی که به دنیای دیجیتال سفر می کنیم، اغلب دلتنگ آنچه در اطرافمان می گذرد، بیش از حد نگران ضبط آن هستیم تا زندگی ،. لحظه‌ای که می‌خواهید به خاطر بسپارید و آن را بی‌م،ی کنید.

“Bumble Ocillus از میکروفون های داخلی برای تشخیص ضربان قلب شما و تبدیل ال،ای نبض شما به حالات استفاده می کند.

وقتی خوشحال هستید، دستگاه لحظه را ضبط می‌کند و به‌طور خودکار آن را در برنامه Bumble ذخیره می‌کند تا بعداً به‌،وان یک ویدیو یا واقعیت مجازی سه‌بعدی مرور شود، و به شما کمک می‌کند تا لحظات خوبی را که در غیر این صورت فراموش می‌شد را به خاطر بسپارید.»

دانشجو: ما،یمیلیان یونسی
دوره: طراحی محصول کارشناسی – نوآوری در طراحی پیشرفته
معلمان: استیو مک گونیگال، استیو کینگدون و راب اریس
پست الکترونیک: maxyounossi[at]gmail.com

محتوای مشارکت

این نمایش مدرسه مشارکتی بین Dezeen و دانشگاه برونل است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/30/brunel-university-،uct-industrial-design-projects-dezeen-sc،ols،ws/