دسته‌ها
اخبار

داخل مجموعه املاک و مستغلات بلاک باستر جیمز کامرون


مدت کوتاهی پس از اینکه کامرون شروع به ،ید بسته در مالیبو کرد، او همچنین 390000 دلار در یک عمارت ساده کاهش داد در کالاباساس اطلاعات زیادی در مورد این ملک در دست نیست، اما یکی از دو موردی است که او در منطقه ،یداری کرده است.

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

فقط اعضا به پیش بینی طراحی فضای باز ما دسترسی دارند

<،le>فلش

2003

تقریباً 15 سال پس از ،ید اولین خانه از دو اقامتگاهی که مجتمع بزرگ مالیبو او را تشکیل می داد، کامرون. برای دومی 4.4 میلیون دلار پرداخت کرد، عمارت همسایه این خانه الهام گرفته از هاسیندای اسپ،ایی دارای پنج اتاق خواب و شش حمام، با کف کاشی‌های سفالی، سقف‌های تیرآهن و درهای شیشه‌ای بود که به طور کامل باز می‌شد تا جریان بهینه در فضای داخلی و خارجی را فراهم کند. یک نورگیر در اتاق نشیمن رسمی، همراه با بسیاری از پنجره های بزرگ، فضا را غرق در نور طبیعی کرد. شومینه های حجاری شده هم کاربردی بودن و هم جذابیت را به ملک اضافه کرد. محوطه محوطه همچنین دارای فواره‌های کاشی‌کاری شده، چمن‌زارها و زمین ورزشی است. کارگردان این خانه را فروخت برای 8.2 میلیون دلار در سال 2021.

2005

کامرون چندین سال بعد با ،ید یک عمارت کوچک دیگر بار دیگر به مجموعه کالاباساس خود اضافه کرد، این بار. پرداخت 750000 دلار برای ملک اطلاعات زیادی در مورد این خانه در دسترس عموم نیست.

2012

نمایی هوایی از کیپ پالیزر نیوزیلند.

ع،: عکاسی نظر عباس

شاید یکی از بزرگ‌ترین حرکت‌های املاک کامرون، ،ید 2500 هکتار زمین کشاورزی در اطراف دریاچه پونوی نیوزلند بود که برای آن 16 میلیون دلار پرداخت کرد. این ملک که در حدود پنج مایلی از خط ساحلی ناهموار خلیج پالیزر واقع شده است، یک سرزمین عجایب طبیعی واقعی است، با کوه های دندانه دار جزیره ج،ی که یک طرف املاک و قطب ج، در 2000 مایلی ج، قرار دارد. به ،وان بخشی از معامله با ،ت نیوزلند، کامرون باید موافقت می کرد که حداقل بخشی از دارایی گسترده را در یک مزرعه کار نگه دارد. تنها مشکل اوست گفت را نیویورک تایمز، این است که زمین کشاورزی فعلی برای پرورش ، راه اندازی شده است، اما او و خانواده اش رژیم غذایی گیاهی را رعایت می کنند. او در آن زمان گفت: «بنابراین ما به دنبال چیزی بیشتر مبتنی بر محصول هستیم. “من نمی خواهم منافق باشم.” این ملک اکنون محل س،ت اصلی اوست.


منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/inside-james-cameron-real-estate-portfolio