دسته‌ها
اخبار

خانه Cotswolds با روکش سنگ و کاج اروپایی توسط معماران Oliver Leech


استودیوی لندنی Oliver Leech Architects از پالتی از سنگ های هوازده و کاج اروپایی برای تکمیل خانه Cotswolds House، خانه ای با قاب چوبی در روستایی Warwick،re استفاده کرد.

این خانه که در روستای استورتون در منطقه کاتسوولدز با زیبایی طبیعی برجسته قرار دارد، توسط طراحی شده است. معماران الیور لیچ برای نشستن در چشم انداز اطراف که مشرف به دره استور است.

نمای بیرونی خانه کاتسوولدز توسط معماران الیور لیچ
معماران الیور لیچ خانه Cotswolds را ایجاد کرده است

این توسط زوجی سفارش داده شد که پس از همه‌گیری کووید-19 از لندن به Cotswolds نقل مکان ،د تا به جامعه روستایی که در آن بزرگ شده‌اند نزدیک شوند.

این طراحی نشان داد که استودیو یک خانه ییلاقی موجود را با یک خانه 5 خوابه با عایق کاری بالا و فضاهای بیرونی جایگزین کرد که “ارتباط با طبیعت را در اولویت قرار می دهد”.

خانه ای با چوب و سنگ در وارویک شایر
در استورتون در وارویکشر واقع شده است

خانه Cotswolds جهت شمال به ج، دارد تا مناظری از دره زیر و چمنزار و باغ گل‌های وحشی در شمال سایت ارائه دهد.

این شامل دو حجم شیبدار – “بارن” و “بال” – است که در 100 درجه به هم می رسند و یک پلان L شکل را تشکیل می دهند که به راحتی در داخل سایت مثلثی قرار می گیرد.

ورودی کاج پوش به خانه کاتسوولدز
پوشیده از سنگ و کاج اروپایی است

از نظر بیرونی، “بال” با سنگ کاری دیوار خشک پوشیده شده است، در حالی که “بار” دارای روکش عمودی کاج اروپایی سیبری است. سقف خانه دارای سقف روی و تخته سنگ است.

استودیو یک “رونمایی تدریجی و عمدی” از خانه را طراحی کرد، با رویکرد به درب ورودی که دارای حداقل بازشوها و ارائه حریم خصوصی است.

این استودیو به Dezeen گفت: “در هنگام ورود، تنها اجمالی از حومه اطراف را می توان از طریق مناظر نیمه قاب شده مشاهده کرد، که نمای آرام و عمدی از خانه و مناظر اطراف ایجاد می کند.”

در داخل خانه Cotswolds، دیوارهای داخلی با گچ سفالی و کف با سنگ آهک تکمیل شده است و ظاهری گرم و طبیعی به همه فضاها ارائه می دهد.

فضای داخلی یک آشپزخانه توسط معماران الیور لیچ
پلان آن برای به حدا،ر رساندن دید از چشم انداز طراحی شده است

پلان خانه کاتسوولدز به دو جلد ت،یم شده است که در ورودی ورودی قرار دارند. “بال” شامل فضای اصلی نشیمن و کتابخانه ای با نازک قرمز سفارشی و یک در مخفی است که میله ای را پنهان می کند.

طبقه همکف پایینی که در دامنه تپه زیر کتابخانه ساخته شده است شامل بال مهمان، با دو اتاق خواب مشرف به قطعه وسیع است.

انباری چوبی
نمای داخلی با گچ، سنگ آهک و چوب تکمیل شده است

“بار” آشپزخانه در طبقه همکف و سوئیت اتاق خواب اصلی در طبقه اول قرار دارد. آشپزخانه به یک پاسیو باز می شود که توسط یک برآمدگی کنسولی محافظت می شود.

خانه Cotswolds با استفاده از یک قاب چوبی پیش ساخته بسیار عایق بندی شده ساخته شده است که خارج از محل در یک کارخانه محلی ساخته شده است. پوسته هوابند آن به کاهش مصرف انرژی کلی خانه کمک می کند.

منطقه نشیمن و غذاخوری در داخل خانه Cotswolds توسط معماران الیور لیچ
خانه در دو بال قرار دارد

مجموعه ای از پنل های خورشیدی و پمپ حرارتی منبع هوا عملکرد انرژی خانه را بیشتر بهبود می بخشد.

معماران Oliver Leech در سال 2016 تاسیس شد. خانه Cotswolds اولین پروژه ساخت جدید آن است. پروژه‌های مسکن قبلی توسط استودیو لندن شامل خانه صورتی، توسعه و بازسازی یک تراس ویکتوریایی در لندن، و گسترش خانه‌ای در ساری با سقف شیبدار است.

عکاسی توسط جیم استفنسون.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/18/oliver-leech-architects-cotswolds-،use-warwick،re/