دسته‌ها
اخبار

جدیدترین و بهترین فرش های ماشینی سال-فرش شادرخ

جدیدترین و بهترین فرش های ماشینی سال-فرش شادرخ

در واقع هرچه فرش ماشینی دارای مرغوبیت بیشتری باشد، تعداد شانه و قیمت فرش کاشان تراکم بیشتری است. مثلا فرش ۱۲۰۰ شانه از فرش ۷۰۰ شانه مرغوب تر است و به همین خاطر اگر دقت کرده باشید قیمت آن بیشتر است. این شرکت با سال های سابقه در زمینه تولید فرش های ماشینی در کاشان قرار دارد. بیشترین تولیدات این مجموعه، فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه و ۱۰۰ شانه با ۱۰ رنگ است که با دستگاه های HCP و HCI بافته می شوند.

انتخاب بهترین فرش دستباف کار یک استاد کار و متخصص است و از توان یک فرد عادی خارج می باشد. نقشه استفاده شده در بهترین فرش ماشینی 1200 شانه مناسب و اندازه می باشد . به جز دقت به شفافیت و زیبایی یا کیفیت فرش ها از دیگر عواملی که باید به آن توجه کرد همخوانی فرش مدرن یا فرش کلاسیک نسبت به محیط مورد نظر است.

اکریلیک مورد استفاده تولید کننده ها هم تفاوت زیادی با هم دارن و از سطوح کیفی مختلفی برخوردارن که باعث میشه طول عمر فرش، زیبایی، نرمی و لطافت فرش در طول زمان متغیر باشه. در مقاله “قیمت فرش و عوامل تعیین کننده آن” توضیحاتی در این زمینه دادم باز هم اگر سوالی در این مورد داشتید در خدمتم. عامل تاثیرگذاری بعدی که نقش زیادی در خصوصیات و از جمله میزان کیفیت فرش دارد، تعداد تراکم و شانه آن است. تراکم و شانه اعدادی هستند که به ترتیب تعداد گره‌های موجود در هر متر از طول و عرض فرش را نشان می‌­دهند. برای مثال فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ در هر متر از عرض خود ۱۲۰۰ گره دارد. اما چرا این عدد مهم است؟ هرچه تراکم و شانه فرش بیشتر می­‌شود، فرش فشرده‌تر شده و به علت این فشردگی، وضوح طرح و نقش در آن افزایش می­‌یابد، در نتیجه فرش زیبایی، ظرافت و چشم نوازی بالاتری پیدا می­‌کند.

  • ما در منزل فرش دستی داشتیم ولی به علت حساسیت فرزند کوچکمان به توصیه دکتر مجبور به تعویض فرش هستیم.
  • فروشگاه زیلوکس عرضه کننده انواع فرش با کیفیت ماشینی با انواع شانه و تراکم و تنوع بسیار بالا در طرح و نقشه یا رنگ می باشد.
  • نرم بودن، عدم جذب گرد و خاک، استحکام بالا و جذب گرما از ویژگی‌های نخ نوع پشمی است.
  • نهایتا این‌که هرچه تراکم فرش بالاتر باشد ارزش بیشتری پیدا می‌کند و قیمت آن بالاتر می‌رود.
  • فرش ماشینی از اجزایی درست شده که پیکر ان را تشکیل میدهند .نخ های تار و نخ های پود که به طور عمودی و افقی در هم تنیده گردیده اند و بیس فرش ماشینی را ساخت می‌کنند تا بافت نخ های پرز و گره های فرش ماشینی بر روی ان سوار گردند .
  • در واقع فرشی که دارای ویژگی‌های فوق باشد را می‌توان به عنوان بهترین فرش ماشینی کاشان انتخاب نمود.

خوشبختانه دنیا هم به ارزش و کیفیت بالای فرش‌های ایرانی پی‌برده و آن را می‌ستاید ولی ما که در ایران زندگی می‌کنیم این شانس را داریم که بهترین برند فرش ماشینی یا دستباف را با مناسب‌ترین قیمت و بدون واسطه تهیه کنیم. فرش دستباف سیرتکامل یا این که فرش ماشینی 1200 شانه را اکثر شما شنیده اید .چون این فرش از انواع فرش ماشینی که در صدر ذکر شد بیشترموردپسند خریداران بازار جای‌دارد .و تاکنون دقیق ترین و لطیف ترین فرش از انواع فرش ماشینی مو جود در بازار هست . حال سؤال اصلی اینجاست که بهترین میزان شانه کدام است؟ آیا هر چه میزان شانه بالاتر باشد و گران‌تر، کیفیت آن نیز بیشتر است؟ در جواب باید گفت بهترین فرش ماشینی برای هر خانه، به شرایط آن خانه و خانواده بستگی دارد.

قتل هولناک پیرزن تنها توسط مرد کارتن خواب / قاتل با خواهر مقتول دوست بود

سایت ایفرش میتوانید از قیمت محصولات برندهای معتبر فرش ماشینی کشور اطلاع پیدا کنید. هر چه یک فرش تراکم طولی بیشتری داشته باشد، بافت آن فشرده‌تر می‌شود به همین دلیل استحکام و ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند.یک فرش ماشینی استاندارد حداقل باید دارای 700 شانه و تراکم 2550 باشد. فرش‌هایی که به صورت خالص از اکریلیک بافته شده باشند در مقابل عوامل محیطی مثل روغن، مواد شیمیایی و نور خورشید بسیار مقاوم‌تر از انواع پلی‌استر (ابریشم مصنوعی) یا پلی پروپیلن هستند. مساله سوم نیز مساله جنس نخ خاب هست که در قسمت قبلی درباره آن کمی صحبت کردیم.

بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی کدام هستند؟

این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا شناخت و آگاهی بیشتری درباره خرید انواع فرش ماشینی بدست آورید. فرآیند هیت ستینگ به شدت کیفیت و ماندگاری فرش‌های ماشینی را افزایش می‌دهد و خریداران توجه ویژه‌ای به هیت ست به بودن نخ‌های یک فرش ماشینی نشان می‌دهند زیرا که احتمال پارگی در این نوع فرش‌های ماشینی بسیار کمتر است و از طرفی پاخور و زیردست بسیار نرم‌تری هم دارند. در صورتی که در انتخاب انواع فرش ماشینی با سوال روبرو بودید ما در قسمت نظرات پاسخگوی شما هستیم.

و استاندارد و علامت تجاری و ادرس کارخونه و علامت درالون و کلا برچسب پشتش نشان از اصالت کالا داره. امیدوارم با مطالعه این مطلب بتوانید با دید بازتری به فروشگاه های فرش مراجعه کنید و آگاهانه فرش مورد نظر خود را انتخاب نمایید. اگر بازهم سوال یا نکته مبهمی در ذهن دارید می توانید سوال خود را در قسمت نظرات مطرح نمایید. همچنین با ثبت نام در سایت میتوانید از مشاوره تلفنی رایگان همکاران من در سایت ایفرش استفاده کنید.