دسته‌ها
اخبار

توییتر با لوگوی «آرت دکو» به X تغییر نام داد


مالک توییتر، کارآفرین آمریکایی، ایلان ماسک، اعلام کرده است که پلتفرم رسانه اجتماعی نام و لوگوی خود را به X تغییر داده است تا “نقایص موجود در همه ما را مجسم کند”.

ماسک که سال گذشته توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار ،یداری کرد، در روز یکشنبه 23 جولای، تغییر نام خود را در توییتر فاش کرد. در یک توییت اولیهوی نوشت: “و به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد.”

لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر این خبر را تایید کرد یک توییت که تعدادی از صنایعی را که X در آنها فعالیت خواهد کرد توصیف می کند.

یاکارینو نوشت: «X وضعیت آینده تعامل نامحدود است – با محوریت صوتی، تصویری، پیام‌رس،، پرداخت/بانکداری – ایجاد یک بازار جه، برای ایده‌ها، کالاها، خدمات و فرصت‌ها».

X با استفاده از هوش مصنوعی، همه ما را به روش هایی که تازه تصور می کنیم به هم متصل می کند.

X “نزدیکترین سبک” به هنر دکو

ماسک که تصاویر لوگوی جدید را جمع‌آوری کرده است – یک X سیاه و سفید با یک نوار منفرد که به صورت مورب با یک نوار دوتایی متقاطع شده است – در توییتی نوشت که X باید “نقایصی را در ما تجسم دهد که ما را منحصر به فرد می‌کند”.

او همچنین اظهار داشت: اگر X از نظر سبک به چیزی نزدیکتر است، البته باید آرت دکو باشد.

تغییر نام تجاری توییتر
لوگوی توییتر با X جایگزین شده است

این لوگو اکنون برای برخی از کاربران جایگزین لوگوی پرنده قبلی توییتر در وب سایت خود شده است و هر دو صفحه رسمی توییتر ماسک و توییتر لوگوی خود را به X جدید تغییر داده اند.

اوایل امروز صبح، ماسک تصویری از دفتر مرکزی توییتر منتشر کرد در سانفرانسیسکو با لوگوی X که روی نما قرار گرفته است.

“این یک چیز استثنایی نادر است – در زندگی یا در تجارت – که شما یک فرصت دوباره برای ایجاد یک تاثیر بزرگ دیگر داشته باشید.” یاکارینو گفت.

توییتر تاثیر زیادی گذاشت و نحوه ارتباط ما را تغییر داد. اکنون X فراتر خواهد رفت و میدان شهر جه، را متحول خواهد کرد.

به گفته ماسک، آدرس وب سایت x.com “اکنون به twitter.com اشاره می کند” اما زم، که Dezeen از آن بازدید کرد، x.com آدرس وب‌سایت منجر به ایجاد صفحه‌ای شد که همچنان به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌داد تا دامنه را به دست آورند.

جدیدترین سرمایه گذاری ماسک که با X نامگذاری شده است

توییتر جدیدترین پروژه ماسک است که پس از راه اندازی یک استارت آپ هوش مصنوعی به نام xAI، با حرف X مشخص می شود. این کارآفرین همچنین سازنده فضاپیمای SpaceX را اداره می کند که اخیراً قراردادی با ناسا برای طراحی یک فرودگر ماه بسته شده است.

ماسک قبلاً برای ایجاد یک “اپلیکیشن همه چیز” ابراز علاقه کرده بود در مقایسه با وی چت چین و طیف گسترده ای از توابع را در بر می گیرد.

در توییتی قبل از ،یدش در توییتر، ماسک گفت: “،ید توییتر تسریع کننده ای برای ایجاد X، برنامه همه چیز است.”




منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/24/twitter-re،nd-x-powered-ai/