دسته‌ها
اخبار

تئاتر عروسکی هالیوود به باشگاه اعضای ارشد لس آنجلس تبدیل می شود


پس از بازسازی توسط JM|A+D و TAP Studio، با طراحی داخلی توسط استودیو TAP، اکنون یک باشگاه برای ،ن در تجارت، یک تئاتر دهه 1940 در لس آنجلس را اشغال کرده است. AvroKO.

این سه استودیو برای بازسازی تئاتر عروسکی سابق هالیوود برای ایجاد گل سرسبد لس آنجلس همکاری ،د. رئیس، که عضویت ،ن را در نقش های رهبری ارائه می دهد.

فضای استراحت با دیوارهای سبز
مانند دیگر مکان‌های چیف، باشگاه گل سرسبد لس‌آنجلس به گونه‌ای طراحی شده است که حسی مس، داشته باشد.

“به ،وان فضایی برای قدرتمندترین ،ن در تجارت برای اتصال و یافتن جامعه طراحی شده است، ما ساختار تاریخی را به ،وان یک طرح مدرن طراحی کردیم، و بهترین ،اصر محیط های سنتی باشگاه اعضا را با یک پالت پررنگ و سرسبز تفسیر کردیم. این تیم در بی،ه ای مش، گفت.

JM|A+D و TAP Studio – هر دو مستقر در کالیفرنیا – روی بازسازی ساختمان تئاتر کار ،د و در عین حال فضاها را برای اه، جدید خود به روز ،د.

منطقه بار
تئاتر سابق به دو بار، پنج اتاق کنفرانس و سالن های متعدد تغییر کاربری داد

این تیم گفت: «از میله‌های مرطوب پراکنده و اتاق‌های مادر گرفته تا مکان‌های نشستن و جلسات با مقیاس دقیق، هدف ما ایجاد محیطی متمرکز بر ،ن بود که مأموریت شبکه عضویت را زنده می‌کند.»

ما ،اصر اصلی ساختمان را با آسیاب‌کاری، مسیرها و فناوری جدید ،یب کردیم تا مجموعه‌ای از مناطق جمعی و محصور ایجاد کنیم که برای میزب، رویدادهای بزرگ، طول،‌مدت، برخوردهای تصادفی و کار متمرکز طراحی شده‌اند.»

اتاق کنفرانس با میز بلند و سقف قهوه ای سینا
اتاق های کنفرانس هر کدام با رنگ های متفاوتی مشخص می شوند

فضای داخلی برخی از ،اصر طراحی را در مکان های چیف نیویورک و شیکاگو در خود جای داده است که مورد آ، نیز توسط طراحی شده است. AvroKO و در جوایز Dezeen 2021 به ،وان فضای کاری بزرگ سال انتخاب شد.

رشته‌های بصری بین پاسگاه‌های مختلف شامل استفاده از رنگ‌های غنی و ،یبی از سبک‌های مبلمان برای ایجاد حسی مس،، و ،یب بسیاری از قطعات هنرمندان و طراحان زن در میان آسیاب‌کاری‌های سفارشی و یافته‌های قدیمی است.

دیوار صورتی گرد و خاکی با قاب امضای افراد مشهور
اشاره به کاربری قبلی ساختمان شامل امضاهای قاب شده ،، است که در آنجا اجرا داشته اند

باشگاه لس‌آنجلس با مساحت 14000 فوت مربع (1300 متر مربع) در دو سطح ت،یم شده است و شامل دو بار، پنج اتاق کنفرانس، چندین سالن استراحت و اتاق‌های خصوصی کوچکتر برای جلسات یا کار متمرکز است.

یک پاسیو در فضای باز نیز برای اعضا در دسترس است تا در میان درختان یا اطراف یک آتش‌دان بنشینند.

در داخل، شومینه دیگری با کاشی های سرامیکی باریک و براق پوشیده شده است و یک نقطه کانونی را در انتهای میله تشکیل می دهد.

هر یک از اتاق‌های کنفرانس با رنگ‌های متفاوتی مشخص می‌شوند، مانند یک اتاق بزرگ با سقفی به رنگ سینا و دیگری که به رنگ آبی تیره رنگ‌آمیزی شده است.

سالن در طبقه بالا
،یبی از سبک های مبلمان شامل قطعات سفارشی، یافته های قدیمی و بسیاری از طرح های ،نه است

زرد ا،ایی، رز غبارآلود و سایه های مختلف سبز را می توان در اثاثه یا لوازم داخلی، فرش، آثار هنری و ا،سوری های سبک یافت کرد.

گره‌های مربوط به کاربری قبلی ساختمان نیز پراکنده است. این تیم گفت: “ما یک دیوار با امضای افراد مشهور از کباب های میزب، شده در تئاتر را در طراحی ادغام کردیم.”

محوطه بیرونی با نشیمنگاه در اطراف آتش‌دان
Chief LA همچنین دارای یک پاسیو در فضای باز برای لذت بردن اعضا است

JM|A+D توسط معمار جفری می، تأسیس شد و همچنین دفتری در اورگان دارد. این استودیو قبلا با ت،ا پاز، مدیر TAP در چندین پروژه مس، همکاری کرده است.

AvroKO بیشتر برای پروژه های مهمان نوازی شناخته شده است و همچنین باشگاه اعضای Mortimer House در لندن را طراحی کرده است.

عکاسی توسط اوبری پیک.


اعتبار پروژه:

معماری: JM|A+D و TAP
طراحی داخلی: AvroKO
مهندس عمران: KPFF
مشاور پارلمان اروپا: مهندسی رابط
مشاور سمعی و بصری: طراحی فناوری VanWert
مشاور روشنایی: تمرکز نور
مشاور غذا و نوشیدنی: سام تل


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/05/chief-la-womens-members-club-jmad-tap-studio-avroko/