دسته‌ها
اخبار

بهترین لپ تاپ مناسب دانشجویان رشته های پزشکی دیجی هایکو | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ مناسب دانشجویان رشته های پزشکی دیجی هایکو | behtarin-laptop

از مهم ترین ویژگی های این محصول می‌توان به وزن ۱.۷ کیلوگرم اشاره کرد که در ابعاد 18.9 × 245 × 364 میلی‌متر طراحی شده و سبب شده که تینک بوک 15 جزء سبک‌ترین لپ‌تاپ های موجود در بازار بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی و گیمینگ انتخاب شود. کمپانی اینتل طراحی و تولید پردازنده گرافیکی لپ تاپ تینک بوک ۱۵ لنوو را نیز برعهده داشته و از مدل UHD Graphics که فاقد حافظه اختصاصی می باشد استفاده نموده است. این لپ تاپ که البته بیشتر به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ شناخته می شود، با استفاده از پردازنده اینتل مدل Core i H نسل دوازدهم و رم ۱۶ گیگابایت DDR4 و حافظه پرسرعت SSD با ظرفیت ۱ ترابایت یکی از بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان رشته گرافیک است.

  • البته که میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ اهمیت دارد و بهتر است که بسته به استفاده لپ تاپ ۱ ترابایتی یا بیشتر خریداری کنید اما مهم‌تر از میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ نوع حافظه است.
  • البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقالهلپ تاپ استوک بخریم یا نه را بخوانید.
  • میزان قدرت باتری می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی در زمان خرید لپ تاپ به حساب بیاید.
  • در واقع این محصول در هیچ یک از بخش‌ها بهترین نیست اما سعی می‌کند که در هر بخش به نسبت هزینه پرداختی بهترین عملکرد را داشته باشد، از نمایشگر گرفته تا سخت افزار و طراحی.
  • اما اگر دانشجوی رشته های فنی هستید نظیر گرافیک و یا معماری باید از گرافیک مجزا استفاده کنید.
  • این نمایشگر با نوع پنل TFT از قابلیت پوشش صفحه مات برخوردار است اما از هیچ قابلیت لمسی بودنی پشتیبانی نمی کند.

حافظه رم اختصاصی 8 گیگابایتی DDR4 برای ذخیره فایل های سنگین برنامه در سیستم شما مورد نیاز است که اگر میخواهید حین پردازش داده ها می تواند حافظه آن را تا 16GB ارتقا دهید . اگر به دنبال یک حافظه پردازنده قابل اعتماد با حافظه GPU اضافی اختصاصی هستید، Acer Aspire 7 ترجیحا باید در بالای لیست شما باشد. این اجازه می دهد تا فایل های با اندازه بزرگ را بدون هیچ گونه مشکلی از تاخیر یا مشکل ذخیره کنید.

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN93 2020

برخی رشته ها مثل اکثر رشته های شاخه مهندسی نظیر معماری، عمران و … دارای نرم افزار های تخصصی هستند که به لپ تاپ پزشکی با مشخصات فنی بالا و قدرت پردازشی زیاد نیاز دارند. یکی از نکاتی که باید در انتخاب لپ‌ تاپ دانشجویی مدنظر قرار دهید، بودجه شما است. بودجه یک دانشجو معمولاً محدودتر از سایر افراد شاغل در جامعه است و بر همین اساس، انتخاب یک لپ‌ تاپ مناسب که هم با بودجه دانشجو سازگار باشد و هم از دوام و کیفیت مناسب برخوردار باشد، ضروری خواهد بود.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15IML05-R8

از نظر سخن افزاری این لپ تاپ حداقل ها را دارد و برای کارهای روزمره یک دانشجوی پزشکی گزینه ای مناسب و کم هزینه ای می باشد. این را در نظر بگیرید که قدرت پردازشی دستگاه مذکور در حدود مدل‌های ۱۰ میلیون تومانی خواهد بود. اما این موضوع سبب شده لنوو برای کاهش قیمت، نمایشگر را نسبت به مدل‌های گران‌تر با تغییراتی وارد بازار کند. شما همچنین پیکربندی‌های دیگر این لپ‌تاپ را با رم و حافظه کمتر می‌توانید تا حدود 13 میلیون تومان نیز خریداری کنید؛ از همین رو می‌توان آن را بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان در بازه قیمتی 13 تا 15 میلیون تومان به‌حساب آورد.