دسته‌ها
اخبار

بهترین صندلی استراحت توسط Stefan Borselius برای Skargaarden


نمایشگاه دیزین: برای شرکت مبلمان سوئدی Skargaarden، طراح Stefan Borselius یک صندلی استراحت ایجاد کرد که برای آب و هوا در طول زمان طراحی شده است.

این صندلی استراحت Böste این نام از زادگاه طراح در ج، سوئد گرفته شده است و نمایی اسکاندیناویایی از صندلی ک،یک Westport ارائه می کند.

صندلی چوبی با تکیه گاه پا در محوطه بتنی
Böste از تخته های چوب ساج ساخته شده است

زاویه ای که پشتی صندلی و نشیمنگاه به هم می رسند، کاربران را دعوت می کند تا ژست آرامی را برای استراحت و معاشرت انتخاب کنند.

بازوهای پهن به‌،وان میزهای کناری کوچک عمل می‌کنند و وجود تکیه‌گاه جداگانه پایی به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت تمایل به‌طور کامل دراز بکشند.

در ابتدا اعتقاد بر این بود که دلیل این طراحی این بود که صندلی را می‌توان در زمین‌های ناهموار استفاده کرد – اما امروزه این طراحی عمدتاً با راحتی فوق‌العاده همراه است که به کاربر اجازه می‌دهد در صندلی دراز کشیده و استراحت کند. اسکارگاردن.

صندلی چوبی با تکیه گاه پا در محوطه بتنی
پشتی پهن و بازوهای پهن دارد

این صندلی از فولاد ضد زنگ با روکش پودری و چوب ساج با منبع پایدار ساخته شده است که در نهایت به مرور زمان به رنگ خا،تری نقره‌ای تبدیل می‌شود. مادی بودن آن را به اندازه کافی بادوام می کند تا در تمام فصول در محیط های بیرونی مقاومت کند.

“[The Böste] صندلی استراحت را می توان در سواحل نرم، ص،ه های سخت، چمن بین انگشتان پا، کنار است، یا یک تراس مجلل پشت بام قرار داد.”

تولید – محصول: صندلی استراحت Böste
طراح: استفان بورسلیوس
نام تجاری: اسکارگاردن
مخاطب: [email protected]

درباره نمایشگاه Dezeen: نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/21/boste-lounge-chair-stefan-borselius-skargaarden-dezeen-s،wroom/