دسته‌ها
اخبار

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت بلاگ والکس | نی نی سایت

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت بلاگ والکس | نی نی سایت

پیش از این، بایننس یک تأییدیه کلی از مقامات ابوظبی برای فعالیت به‌عنوان یک کارگزار ارزهای دیجیتال دریافت کرده بیشتر بود. این صرافی‌ همچنین از نهادهای نظارتی دبی، پایتخت تجاری امارات مجوز فعالیت دریافت کرده است. صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال سروم که توسط FTX پشتیبانی می‌شد، در صفحه توییتر خود اعلام کرد که درپی فروپاشی FTX، این صرافی غیرمتمرکز «نابود» شده است. سروم در اطلاعیه خود کاربران را به سمت یک فورک تحت‌رهبری جامعه خود سوق داد. تیم سروم همچنین اعلام کرد آینده توکن SRM «نامعلوم» است و توسعه‌دهندگان پیشنهاد لغو کارایی آن را ارائه داده‌اند. مکس کایزر، سازنده پادکست و معامله‌گر سابق، در توییت اخیر خود سخن مایکل سیلور درباره انتخاب بیت کوین به عنوان تنها کامودیتی میان ارزهای دیجیتال توسط رئیس کمیسیون معاملاتی آتی کالا را تکرار کرده.

  • البته صرف نظر از ارزان بودن باید فاکتورهای مهمی از جمله تحلیل فاندامنتال آنها را مورد بررسی قرار داد.
  • قطعاً این وظیفه هر سرمایه‌گذاری است که قبل از سرمایه‌گذاری خودش تحقیقات کامل را انجام دهد و شرایط را بسنجد.
  • انجین یک شبکه متشکل از چند محصول مرتبط به هم پیوسته و مبتنی بر بلاک چین است.
  • اما اوراکل‌های غیر متمرکز Chainlink به اسمارت کانترکت‌ها اجازه می‌دهند تا با داده‌های بیرونی ارتباط برقرار کرده و بتوانند بر اساس داده‌هایی که خود شبکه اتریوم قادر به اتصال به آن‌ها نیست، اجرا شوند.
  • یکی از دلایل این است که بسیاری از ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته بازده شدیدی داشته‌ اند که باعث شده است حتی از بازارهای سهام و سایر فضاهای سرمایه‌گذاری که به دلیل ثبات و اطمینان شهرت دارند، بهتر عمل کنند.

زیرا به بلاک چین‌های گوناگون اجازه می‌دهد که بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کند و اطلاعات خود را مبادله کنند. همچنین قبل‌تر نیز این سازمان با دولت اوکراین بر سر کمک به توسعه‌ی ارز دیجیتال ملی این کشور توافق کرده بود. ارز دیجیتال «استلار» که نام کامل آن «استلار لومنز» است و با علامت اختصاری XLM شناخته می‌شود، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری است که در این لیست به آن اشاره می‌کنیم.

بهترین ارز برای استیک – 19 بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ و حداکثر سود staking

بلاک چین سولانا نیز مانند اتریوم، تماماً در مورد ترکیب قراردادهای هوشمند است و به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های غیرمتمرکز بسازند. اما برخلاف اتریوم، سولانا مزایای قابل توجهی را در زمینه کارایی به ارمغان می آورد. پروتکل اثبات تاریخچه سولانا، که رویدادها را بدون نیاز به تایید کننده‌ها واقعی می‌داند، سرعت پردازش تراکنش‌ها را به‌ طور چشمگیری بهبود می‌بخشد. در حالی که اتریوم حدود 13 تراکنش در ثانیه را پردازش می کند، سولانا می تواند تراکنش یا بیشتر در ثانیه انجام دهد. ارزهای دیجیتال ممکن است به عنوان یک پدیده نوظهور از سرمایه‌ گذاری تحت سلطه افراد غیرقانونی شروع شده باشد، اما اکنون کاملاً در جریان اصلی مالی قرار دارد. اگر قصد دارید ارز دیجیتال خود را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید ، بودجه نیز اهمیت می یابد .

صرافی ارز دیجیتال بایننس برای پرداخت جریمه آماده می‌شود

صندوق سرمایه‌گذاری گری اسکیل روی پروژه‌های بلاک چینی قدرتمندی سرمایه گذاری کرده است. اکثر آن‌ها جزو ارزهای دیجیتال مطرح بازار از جمله بیت کوین، اتریوم، کاردانو، فایل کوین و چین لینک هستند. یکی از رمز ارزهایی که سرمایه گذاری گری اسکیل روی آن در زمستان 1399 تعجب عده‌ای را برانگیخت لایو پیر بود. اما زمان نشان چرا این صندوق سرمایه گذاری روی LPT دست گذاشته است؛ این یکی از آینده دار ترین ارزهای دیجیتال است و فضای ویدیو استریمینگ را متحول خواهد کرد. قدمت پروژه رمز ارزی دش دلیل قرارگیری آن در فهرست بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار نیست. رمز ارزهای زیادی حتی قبل از Dash متولد شدند، اما امروز نامی از آن‌ها شنیده نمی‌شود.

ارز دیجیتال آوه (Aave)

بعید می‌دانیم توپ هم بتواند یک دارایی با سرمایه در گردش بالای 1 تریلیون دلار را تکان بدهد! البته دیگر مثل اولین سرمایه گذاران آن نباید در آینده نزدیک منتظر چند صد برابر شدن سرمایه خود باشید، اما در عوض، از نوسانات نزولی شدید نیز (نسبت به بقیه گزینه‌ها) در امان خواهید ماند. هات ایت در پایان ۳ ماهه دوم سال، هش ریت خود را ۹.۵ درصد افزایش داد و به ۲.۷۸ اگزاهش بر ثانیه رسید. هات ایت در فصل گذشته ۹۴۶ بیت کوین استخراج کرده و دارایی بیت کوین خود را با ۱۴.۶ درصد افزایش به ۷,۴۰۶ بیت کوین رساند.