دسته‌ها
اخبار

برنامه Dezeen نشان می دهد که هلن بارت در مورد دیدگاه های لندن “به طور فزاینده ای کنترل می شود”


پلت فرم مشاهده تیت مدرن

این آ،ین نسخه از خبرنامه هفتگی Dezeen Agenda یک قطعه نظر از هلن بارت است که در آن استدلال می‌کند که دارایی‌های خصوصی بر دسترسی عمومی اولویت دارند، طبق حکم پلتفرم تماشای تیت مدرن. اکنون در Dezeen Agenda مش، شوید.

هلن بارت در مقاله‌ای برای Dezeen می‌نویسد، حکم دیوان عالی در پرونده حریم خصوصی تیت مدرن بخشی از یک روند افسرده‌کننده نسبت به کنترل و کالایی شدن دیدگاه‌های لندن است.

بارت استدلال می‌کند که «به نظر می‌رسد پیام این است که دارایی‌های خصوصی باید به هر قیمتی تقویت شوند، حتی به قیمت تمام شده دیگران». او در ادامه پیشنهاد می کند که “لندندی ها به نقاط برتر به ،وان حق اصلی خود نگاه کرده اند”.

لطفا به حریم خصوصی همسایگان خود احترام بگذارید توسط Max Siedentopf
“حکم دادگاه تیت مدرن می تواند آغاز پای، برای یکی از بزرگترین شادی های لندن باشد.”

خبرنامه این هفته همچنین طرح‌هایی را برای بالابر خودرو ارائه می‌کند که به وسیله نقلیه اجازه می‌دهد مستقیماً به هر آپارتمان آسمان‌،اش ۶۱ طبقه ساحل میامی بنتلی، نمونه اولیه «سکوی تماشای» منسوجات توسط سامسونگ و استودیوی طراحی Form Us With Love و یک مرکز کمپوست انس، در سیاتل توسط استارتاپ آمریکایی Recompose.

این تقویم

Dezeen Agenda یک خبرنامه مدیریت شده است که هر سه شنبه حاوی مهمترین اخبار مهم از Dezeen است. آ،ین نسخه Dezeen Agenda را بخو،د یا در اینجا مش، شوید

شما همچنین می تو،د مش، شوید خبرنامه های دیگر ما؛ Dezeen Debate هر پنج‌شنبه ارسال می‌شود و داغ‌ترین نظرات خوانندگان و داستان‌های مورد بحث را در خود دارد، Dezeen Daily بولتن روزانه ما است که شامل هر داستان منتشر شده در 24 ساعت قبل است و Dezeen In Depthدر آ،ین جمعه هر ماه و عمیق تر به داستان های اصلی شکل دهنده معماری و طراحی می پردازد.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/14/dezeen-agenda-helen-barrett-london-views-increasingly-controlled/