دسته‌ها
اخبار

برنامه Dezeen برنامه های عربستان سعودی برای آسمان خراش مکعبی را نشان می دهد


این آ،ین نسخه از خبرنامه هفتگی Dezeen Agenda برنامه هایی برای ساخت یک آسمان ،اش مکعبی به ارتفاع 400 متر در ریاض را نشان می دهد. اکنون در Dezeen Agenda مش، شوید.

،ت ،ستان سعودی طرح هایی را برای یک آسمان ،اش مکعبی شکل که به ،وان بخشی از طرح مرکز شهر مرابه در ریاض ساخته می شود، فاش کرده است.

این سازه که موکب نام دارد، 400 متر ارتفاع و 400 متر طول خواهد داشت و آن را به یک آسمان ،اش فوق العاده و بلندترین ساختمان شهر تبدیل می کند.

توسعه مربا به مساحت 19 کیلومتر مربع به ،وان “چهره جدید ریاض” توصیف شده است و در حال برنامه ریزی به ،وان یک منطقه جدید در مرکز شهر برای پایتخت ،ستان سعودی است.

Miguel de la Torre Arquitectos فضایی برای پارکینگ به سطح خیابان اضافه کرد
Miguel de la Torre Arquitectos از مجتمع مس، بتن رنگی در مکزیک رونمایی کرد

خبرنامه این هفته همچنین شامل یک مجتمع مس، بتنی رنگی در محله Coyoacán مکزیکو سیتی بود، هشدار ChatGPT به معماران در مورد تهدید هوش مصنوعی و یک آپارتمان مجازی توسط طراح سوئدی کریستوفر جانسون که در نمایشگاه مبلمان استکهلم امسال به نمایش گذاشته شد.

این تقویم

Dezeen Agenda یک خبرنامه تنظیم شده است که هر سه شنبه حاوی مهمترین اخبار مهم از Dezeen است. آ،ین نسخه Dezeen Agenda را بخو،د یا در اینجا مش، شوید

شما همچنین می تو،د مش، شوید خبرنامه های دیگر ما؛ Dezeen Debate هر پنج‌شنبه ارسال می‌شود و داغ‌ترین نظرات خوانندگان و داستان‌های مورد بحث را در خود دارد، Dezeen Daily بولتن روزانه ما است که شامل هر داستان منتشر شده در 24 ساعت قبل است و Dezeen In Depthدر آ،ین جمعه هر ماه و عمیق تر به داستان های اصلی شکل دهنده معماری و طراحی می پردازد.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/21/saudi-arabia-cube-shaped-skys،er-dezeen-agenda/