دسته‌ها
اخبار

برنامه دکتری دانشگاه کلگری، عملکرد معماران را افزایش می دهد


ترویج: دانشگاه کلگری مستقر در آلبرتا، کانادا، مدرک دکترای طراحی را با هدف معمار، ارائه می دهد که به دنبال توسعه راه حل هایی برای چالش های دنیای واقعی هستند.

متن، با معماران اواسط شغلی، معماران منظر و برنامه ریزان، دانشگاهسه ساله است برنامه دکترای طراحی (DDes). به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا “تخصص خود را در یک زمینه موضوعی خاص به یک نوآوری با تاثیر در دنیای واقعی به کار گیرند”.

برنامه آنلاین در سطح دکترا هم پژوهشی و هم مبتنی بر عمل است که دانشجویان را قادر می‌سازد تا یک پروژه تحقیقاتی یکپارچه کار را توسعه دهند.

از شرکت کنندگان دعوت می شود تا راه حل هایی را برای چالش های دنیای واقعی که از طریق تمرین حرفه ای خود شاهد بوده اند، بررسی و توسعه دهند.

کارکنان و دانشجویان در یک رویداد به ،وان بخشی از برنامه دکترای طراحی دانشگاه کلگری جمع می شوند
برنامه دکترای طراحی دانشگاه، یک مدرک تحقیقاتی آنلاین برای معماران، معماران منظر و برنامه ریزان میانه شغلی است.

DDes برای افراد طراحی شده است که در حین تکمیل برنامه به کار خود ادامه دهند و از راه دور از طریق مدلی متن، با نیازهای فردی آنها کار کنند.

موضوعات پژوهشی جاری شامل تراکم پاسخگو به مکان و تغییرات جمعیتی توسط بری جانز دانشجوی DDes که استانداردهای صنعت خانه سازی را در محله های شهری بررسی می کند. ارتباط عاطفی رشد و تغییر از طریق برنامه ریزی منطقه محلی چند جامعه در کلگری توسط دانشجوی DDes، ترزا گلدشتاین، که به بررسی برنامه ریزی چند جامعه در کلگری و احساسات می پردازد. و به سوی یک مدل اکولوژیکی طراحی منظر مبتنی بر عمل توسط دانشجوی DDes، امی تسانگ، که بر چالش های مربوط به طراحی زیست محیطی در تمرین حرفه ای تمرکز دارد.

سایر موضوعاتی که دانشجویان فعلی در حال بررسی هستند عبارتند از توسعه یک استراتژی “طراحی تجربه معماری” برای افزایش خدمات برنامه ریزی محوطه دانشگاه و توسعه یک چارچوب پروژه بین رشته ای برای بازسازی رودخانه ها به ،وان “راهروهای فرهنگی زیست محیطی”.

نموداری از پروژه یک دانشجو به ،وان بخشی از دکترای طراحی دانشگاه کلگری
این مدرک هم پژوهشی و هم مبتنی بر عمل است

منتقد میهمان گفت: «مدرک دکترای طراحی در حال جمع‌آوری ا،یستم منحصربه‌فردی از کاندیداها با رویکردی بین‌رشته‌ای در سراسر جهان است، و در عین حال به‌طور پیوسته بر روی روش‌های حل مسئله متعارف و پیچیده جدید که از دانش ضمنی این متخصصان چیره دست به دست آمده است، استفاده می‌کند». برنامه DDes، دکتر مارسلو استام.

به گفته رئیس دانشکده معماری، برنامه‌ریزی و منظر جان براون، این مدرک با برنامه‌های دکتری سنتی متفاوت است، زیرا دانشجویان را قادر می‌سازد تا یک پروژه تحقیقاتی یکپارچه کار را توسعه دهند که از تجربه کاری خود مطلع می‌شود.

«در حالی که دکترای طراحی سنتی نیازمند انجام سال‌ها تحقیق برای ایجاد یک دانش بنیان به اندازه کافی قوی برای ایجاد تحقیقات تأثیرگذار است، DDes از دانش ضمنی استفاده می‌کند که متخصصان حرفه‌ای در میان سال‌ها تجربه خود برای پایه‌گذاری پروژه تحقیقاتی خلاقانه خود به دست آورده‌اند. براون گفت.

نموداری از پروژه یک دانشجو به ،وان بخشی از دکترای طراحی دانشگاه کلگری
این مدرک برای افراد حرفه ای با حداقل پنج سال سابقه کار آزاد است

این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که فارغ‌التحصیلان را قادر می‌سازد تا حوزه‌های جدیدی از نوآوری را باز کنند و «ارزش‌های پیشنهادی خود را با وضوح بیشتری به مشتریان و عموم بیان کنند».

DDes همچنین به داوطلبان مدارک تحصیلی برای ،، که علاقه مند به درخواست برای موقعیت های تدریس پس از متوسطه هستند، ارائه می دهد.

این برنامه برای افراد حرفه ای با حداقل 10 سال سابقه کار آزاد است. اکنون برنامه ها برای پاییز 2023 پذیرفته می شوند.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد مدرک، به دانشگاه کلگری مراجعه کنید سایت اینترنتی.

محتوای مشارکت

این مقاله توسط Dezeen برای دانشگاه کلگری به ،وان بخشی از یک مشارکت نوشته شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/24/university-of-calgarys-doctor-of-design/