دسته‌ها
اخبار

برج های لباس نصب شده در باند فرودگاه پاییز زمستان 2023 Marine Serre


استودیوی خلاق فرانسوی Matière Noire از 1.3 تن لباس قدیمی، فشرده در سه برج مستطیلی، برای تزئین باند نمایش پاییز زمستان 2023 Marine Serre در هفته مد پاریس استفاده کرد.

در این نمایشگاه انبوهی از لباس‌های قدیمی و مرده، از جمله تی‌شرت، پارچه جین و تکه‌های پارچه، در سه قفس ف،ی یکپارچه در داخل سالن بزرگ ،ا ویلت – یک کشتارگاه تبدیل به یک مرکز فرهنگی در پاریس، مشاهده شد.

ع، برج های لباس در نمایشگاه Marine Serre
لباس‌ها در نمایشگاه پاییز زمستان 2023 Marine Serre به برج تبدیل شدند

گلخانه دریایی به گفته این برند مد مستقر در پاریس، حدود 50 درصد کل،یون های خود را از محصولات و مواد ارتقا یافته تولید می کند، در حالی که نیمی دیگر از الیاف زیست ت،یب پذیر و بازیافتی استفاده می کنند.

این اصول طراحی دایره‌ای به طراحی صحنه نمایش اخیر این برند، با ،وان پناهگاه در حال افزایش، اعمال شد.

برای تشکیل نصب، ماده سیاه و طراح صحنه فرانسوی رمی بریر 1.3 تن لباس تهیه کرد که در مجموعه‌های آینده Marine Serre مورد استفاده مجدد قرار خواهد گرفت.

ع، جین در برج های نمایش مارین سر
برج ها از جین، تی شرت و روسری تشکیل شده بودند

فلی، وارد، یکی از بنیانگذاران Matière Noire، به Dezeen گفت: «امروزه تعداد زیادی لباس در سرتاسر جهان وجود دارد که استفاده نمی‌شود، اما می‌توان آن‌ها را دوباره به قطعات جدید تبدیل کرد.

او اضافه کرد: «نمایش سرپناه در حال افزایش، طراحی صحنه‌ای کاملاً دایره‌ای از Matière Noire را به نمایش گذاشت. لباس‌ها از استودیو Marine Serre تهیه شده‌اند و برای استفاده مجدد در مجموعه به استودیو برمی‌گردند.

ع، ست Marine Serre
لباس در اطراف یک سیستم داربست بسته بندی شده بود

روسری های جین، روسری های ابریشمی، تی شرت ها و ضایعات پارچه بر اساس نوع لباس سازماندهی و از هم جدا شده و در اطراف یک سیستم داربست در داخل قفس های ف،ی مشبک بسته بندی شده بودند که پشته های لباس را به شکل مستطیل در می آورد.

وارد گفت: «این برج ها دارای ساختار داربستی در داخل خود هستند که سپس با صفحات لباسی که در یک کارگاه از پیش ساخته شده بود، پوشانده شد. اینها با شبکه های ف،ی و یک سیستم فشار ساخته می شدند که لباس ها را کنار هم نگه می داشت و سپس به سازه متصل می شد.

به گفته Marine Serre، این نمایش “دیستوپیا آینده” را تصور می کند که در آن مصرف بیش از حد و عادات ناپایدار منجر به نابودی سیاره زمین شده است و از مخاطبان خود می خواهد که به نقش خود در چنین موضوعاتی بپردازند و تجدید نظر کنند.

هر سال، در حدود 92 میلیون تن منسوجات در سطح جه، کنار گذاشته می شوند. پیش بینی می شود تا سال 2030 این تعداد به بیش از 134 میلیون تن افزایش یابد.

حتی اقلام اهدایی و قدیمی فقط یک 33 درصد احتمال ،ید مجدد و 66 درصد احتمال بازیافت. Marine Serre امیدوار است با یافتن کاربردهای جدید برای لباس‌های قدیمی و قدیمی، قبل از اینکه این لباس‌ها در محل دفن ، قرار گیرند، مداخله کند.

ع، نمایش دریایی سر
این نمایش در هفته مد پاریس برگزار شد

مارین سر می‌گوید: «سه برج بسیار بلند که از لباس‌های متروکه فشرده ساخته شده‌اند، بازتاب ت،یب پوچ ما در این سیاره است.»

“در مدل مقیاس این مجموعه از یک دیستوپیا آینده، شاید بتو،م تصور کنیم که مهمانان امروزی که در داخل این پناهگاه فردا – پناهگاه در حال ظهور ما – از نزدیک دور هم جمع شده اند – ممکن است در واقع نیروهای خود را بپیوندند تا با هم بجنگند، درگیر و متحد شوند و در تلاش برای بهبود وضعیت باشند. جامعه.”

دو نفر جلوی یک برج لباس نشسته اند
این برج ها در مجموع 1.3 تن لباس دارند

این برند افزود: “این مجموعه تعداد انگشت شماری از نشانه ها و نمادهای قابل تشخیص را گرد هم می آورد.” “در حالی که خورشید در سراسر فضا می چرخد، چگونه می تو،م در مورد ج، زم، که همیشه در آن به دام افتاده ایم فکر نکنیم و مجبور به حفظ ریتم های ناپایدار زندگی روزمره خود هستیم که ما را از خود و دیگران جدا می کند؟”

“البته این قطع‌ها باعث شتاب به همان اندازه سریع امروز فاجعه آب و هوایی شده است، که اکنون به نظر می‌رسد در شرایطی خارج از کنترل قرار گرفته است.”

ع، مدلی که این مجموعه را پوشیده است
نام این مجموعه The Rising Shelter بود

طراح مد فرانسوی Marine Serre برند مد خود را در سال 2017 تأسیس کرد و در همان سال جایزه معتبر LVMH را برای طراحان جوان و نوظهور دریافت کرد.

در جایی دیگر در پاریس، سن لورن اخیراً نمایش پاییز زمستان 2023 خود را در بورس بازرگ، بازسازی شده توسط تادائو آندو ارائه کرد، در حالی که خانه مد Sch،arelli جدیدترین مجموعه مد خود را به نمایش گذاشت که در آن سرهای شیر، گرگ و پلنگ مصنوعی تا،یدرمی شده بودند که با دست در سه لباس ساخته شده بودند.

عکاسی توسط Matière Noire انجام شده است مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/08/clothing-towers-installed-marine-serre-autumn-winter-2023-runway/