دسته‌ها
اخبار

بالمن خاپالووا خانه «مصرف و کاربردی» نیویورک را بازسازی می کند


استودیوی معماری بالمن خاپالووا یک خانه مزرعه ای در دهه 1980 را در Saugerties، نیویورک بازسازی کرده است تا آن را به خانه ای معاصر با حدا،ر چشم انداز از مناظر اطراف تبدیل کند.

بالمن خاپالووا خانه پاین لین را 300 فوت مربع گسترش داد و یک سقف درز ایستاده فولادی، روکش چوبی خارجی و یک عرشه در فضای باز اضافه کرد.

خانه مزرعه ای پوشیده از چوب در نیویورک با پله هایی که به عرشه منتهی می شوند
پاین لین هاوس دارای یک عرشه در فضای باز با جکوزی است

داشا خاپالووا و پیتر بالمن، بنیانگذاران استودیو به Dezeen گفتند: «از آنجایی که نوع خانه اصلی بسیار مقرون به صرفه است، ما می‌خواستیم بازسازی به همان اندازه مقرون‌به‌صرفه و کاربردی باشد و در عین حال لایه‌ای از ارزش، زیبایی و راحتی را که در ابتدا وجود نداشت به ارمغان بیاورد.

خاپالووا و بالمن توضیح دادند که هدف طراحی این بود که “یک خانه مزرعه ای استاندارد و معمولی گرفته شود و آن را به چیزی تازه و امروزی تبدیل کند که به طور خاص برای یک خانواده جوان و نیازهای آنها ساخته شده است”.

آشپزخانه و اتاق غذاخوری اوپن با کفپوش چوبی و واحدهای آشپزخانه چوبی
هدف بالمن خاپالووا به حدا،ر رساندن منظره از منظره بود

استودیو بیشتر پنجره‌های موجود را حفظ کرد و تعدادی دیگر را برای افزایش نور طبیعی در خانه و ایجاد چشم‌اندازی از مناظر اطراف اضافه کرد.

خاپالووا و بالمن می‌گویند: «در حالی که خانه‌های موجود نوعی است که به‌طور جه، و به ندرت با هر ارتباطی با سایت اتفاق می‌افتد، ما می‌خواستیم بازسازی به طور ذاتی با محیط خاص آن مرتبط باشد».

ما به طور استراتژیک پنجره‌های جدیدی را برای به حدا،ر رساندن نور و دید در هر فضا قرار دادیم و تجربه زندگی در خانه را با سایت هماهنگ‌تر می‌کنیم.»

آشپزخانه و اتاق غذاخوری اوپن با کفپوش چوبی و واحدهای آشپزخانه چوبی
انبار چوبی به صورت سفارشی برای خانه ساخته شده است

دو اتاق خواب موجود در خانه برای ایجاد یک اتاق خواب اصلی با یک گوشه اداری ،یب شدند.

،د خانه فضای آشپزخانه، ناهارخوری و نشیمن با پلان باز را گسترش می دهد که به یک عرشه چوبی برجسته باز می شود. پله‌ها به عرشه‌ای در سطح پایین‌تر با جکوزی دایره‌ای منتهی می‌شوند که زیر سایه‌بان درخت قرار دارد.

استودیو گفت: «یک جکوزی دایره‌ای به عرشه پایان می‌دهد و در عین حال نمای عمیقی از کل ملک را حفظ می‌کند، که کیفیت مجسمه‌سازی غیرمنتظره‌ای را به حجم ساختمان ساده می‌بخشد».

مبلمان چوبی سفارشی به طور ویژه برای خانه طراحی شده است، از جمله واحدهای آشپزخانه، یک میز در دفتر کار و یک تخت مستقل با فضای ذخیره سازی داخلی.

تخت به گونه ای طراحی شده بود که به ،وان یک جداکننده اتاق، فضای خواب اتاق خواب را از ،مت رختکن جدا می کند.

اتاق غذاخوری با دیوارهای سفید، کفپوش چوبی و میز ناهار خوری چوبی
فضای نشیمن و غذاخوری با پلان باز گسترش یافت

خاپالووا و بالمن می‌گویند: «قفسه‌های توکار برای قرار دادن انواع اشیاء با اندازه‌های مختلف بسته به فضاهایی که در آنها خدمت می‌کنند و برای درگیر شدن بصری با پنجره‌ها و سازمان فضایی کلی خانه ایجاد شده است.»

آنها افزودند: “تخت به طور سفارشی به طور خاص برای اتاق طراحی شده است و مستقیماً در مقابل پنجره بزرگ قرار می گیرد تا احساس اتصال به فضای باز را افزایش دهد.” “هدف ایجاد چیزی بسیار راحت بود که به تمیز نگه داشتن اتاق نیز کمک می کرد.”

تخت مستقل با قاب چوبی با انباری توکار
یک قاب تخت سفارشی به ،وان جداکننده اتاق عمل می کند

هنگام طراحی بازسازی خانه، بالمن خاپالووا مجموعه ای از نقاشی ها را به ،وان بازنمایی انتزاعی از پلان های طبقه ایجاد کرد. استودیو یکی از این نقاشی‌ها را به الگوی کاشی برای رنگ پشت در آشپزخانه ترجمه کرد.

خانه‌های دیگری که در ایالت نیویورک تکمیل شده‌اند شامل خانه‌ای با پوشش فولادی کورتن در نورث برانچ و خانه‌ای در ایست همپتون با سقف‌های هرمی شکل که با زونا سدر پوشانده شده‌اند.

عکاسی توسط بالمن خاپالووا است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/06/pine-lane-،use-ballman-khapalova-saugerties-new-york/