دسته‌ها
اخبار

بار صدف پاریسی احساس “غواصی در آکواریوم” را ایجاد می کند


طراح داخلی فرانسوی ماریون میلاندر یک بار غذای دریایی در پاریس به نام Citrons et Huîtres را تکمیل کرده است که دارای دستگیره‌های درهای صدفی شکل و پیشخوان استیل ضد زنگ است که توسط ماهی‌فروشان اطلاع‌رس، شده است.

میلاندراو که در ایجاد فضاهایی “با حس شوخ طبعی” تخصص دارد، نوار را به گونه ای طراحی کرد که شبیه یک غرفه بازار مرتفع باشد، جایی که مهمانان می توانند در آن غذا بخورند یا بشقاب هایی از صدف و صدف را ببرند.

Citrons et Huîtres دارای یک مرکز فولاد ضد زنگ با چهارپایه های مرج، رنگ است
Citrons et Huîtres یک بار صدف با مدفوع مرج، رنگ است

لیمو و صدف دارای نمای فولادی خام است که از ویترین ماهی فروشان محلی مطلع شده است که دارای پنجره هایی از کف تا سقف هستند که به خیابان های پاریس باز می شوند.

مهمانان از طریق دری با دستگیره برنزی به شکل صدف وارد نوار می‌شوند، در حالی که یک تابلوی نئونی مطابق در نمای بالای نام بار نصب شده است.

درب Citrons et Huîtres، دارای دستگیره‌های در به شکل صدف است
نوار دارای دستگیره های در به شکل صدف است

در داخل، فضا دارای یک سقف طاقدار است که ارتفاع آن به بیش از چهار و نیم متر می رسد که همراه با دیوارها به رنگ آبی رنگ آمیزی شده است تا حس “غواصی در یک آکواریوم شگفت انگیز” را ایجاد کند.

دیوارها با چاپ هایی توسط همسر میلاندر، هنرمند تزئین شده است توماس میلندر، که از فرآیند چاپ سیانوتایپ که به سال 1842 باز می گردد برای تولید ع، های آبی اثیری از صحنه های ساحلی استفاده کرد.

بیرون از صدف‌فروشی پاریسی، با تابلوی نئونی صدفی شکل
تابلوی نئونی صدفی شکل نما را تزئین می کند

کانترها از فولاد ضد زنگ رندر شده و با “درخشش مروا،” به پایان رسیده اند، در حالی که چهارپایه های مرج، رنگ روی نوار قرار گرفته اند.

این بار صدف‌های محلی فرانسوی از بریت، را سرو می‌کند که روی سینی‌های فولادی ضد زنگ که فضای داخلی را تکمیل می‌کنند، ارائه می‌شود.

صاحبان بار توضیح دادند: «Citrons et Huîtres مانند یک غرفه بازار با پیشخوان غذای دریایی از جنس استیل ضد زنگ، مهمانان را دعوت می‌کند تا در حین نوشیدن یک لیوان سفید، شگفت‌انگیزترین صدف‌ها را بچشند».

Citrons et Huîtres دارای یک مرکز فولاد ضد زنگ با چهارپایه های مرج، رنگ و دیوارهای آبی است.
دیوارها و سقف ها به رنگ آبی رنگ آمیزی شده اند

نام Citrons et Huître برای اشاره به زندگی بی جان توسط نقاش امپرسیونیست فرانسوی پیر آگوست رنوار انتخاب شد که زم، استودیوی او در همان ساختم، که اکنون بار صدف را در خود جای داده است.

مالکان می‌گویند: «در اوج شکوه خود در سال 1900، رنوار Citrons et Huîtres را خلق کرد، اثری هنری که زیباترین صدف‌ها را که به ،وان میراث ملی هنر فرانسه طبقه‌بندی می‌شود، تجلیل می‌کند.

ع، نزدیک از سبد صدف که روی مدفوع مرج، رنگ قرار گرفته است
این بار صدف و صدف محلی فرانسوی از بریت، سرو می کند

دیگر صدف‌خانه‌ها با فضای داخلی که از غذای عرضه‌شده مطلع شده‌اند عبارتند از ShuckShuck ونکوور، که توسط یک پیشخوان بتونی منحنی عبور می‌کند، و Watchman’s در آتلانتا با فضای داخلی “دریایی یدکی” آن.

عکاسی توسط توماس تیساندیه انجام شده است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/03/citrons-et-huitres-oyster-bar-marion-mailaender/