دسته‌ها
اخبار

این هفته پرادا یک کافه سبز نعناعی در Harrods افتتاح کرد


این هفته در Dezeen، کافه خانه مد پرادا را در فروشگاه بزرگ هارودز نشان دادیم که دارای فضای داخلی مجلل با رنگ سبز است که مترادف با برند مد شده است.

این غذاخوری پاپ آپ که پرادا کافه نام دارد، از طریق ویترین مشبک سبز ن،اعی قابل دسترسی است و در گوشه خیابان هانس در لندن واقع شده است.

طرح رنگ داخلی آن توسط Pasticceria Marchesi نمادین میلان مشخص شده است و همچنین به رنگ سبزی که پرادا به آن معروف است اشاره می کند.

در اخبار مد دیگر، طراح معروف بریت،ایی مری کوانت روز پنجشنبه در سن 93 سالگی درگذشت. او به دلیل محبوبیت دامن کوتاه در دهه 1960 شناخته می شود.

هویت برند Dezeen x Sketchup Climate Salon
این هفته، Dezeen پاد،ت Climate Salon خود را راه اندازی کرد

همچنین این هفته، Dezeen یک مجموعه پاد،ت در مورد طراحی برای بحران آب و هوا راه اندازی کرد و اولین ،مت آن را پخش کرد.

جنیفر هان، سردبیر طراحی و محیط Dezeen، از معماران، طراحان و مهندسان در مورد اینکه چگونه می توانند مهارت های خود را برای کار پایدارتر مهار کنند، می پرسد.

رندر ایستگاه راه آهن سریع السیر فاستر و آروپ
Foster + Partners و Arup رندرهایی را برای ایستگاه های راه آهن کالیفرنیا منتشر کرده اند

در اخبار معماری، Foster + Partners و شرکت مهندسی Arup طرح‌هایی را برای مجموعه‌ای از ایستگاه‌های ساحل غربی فاش ،د که «اولین بخش راه‌آهن پرسرعت آمریکا» – راه‌آهن پرسرعت کالیفرنیا را که در حال حاضر در دست توسعه است، به هم مرتبط خواهند کرد.

چهار ایستگاه برنامه ریزی شده در شهرهای Merced، Fresno، Tulare و Bakersfield قرار خواهند گرفت و به ،وان مدلی برای ایستگاه های آینده خواهند بود.

پارکینگ دوچرخه Stationsplein در آمستردام در نزدیکی Wurk
کار یک پارک دوچرخه زیر آبی در آمستردام طراحی کرد

در جای دیگر، استودیوی هلندی Wurck یک پارک دوچرخه زیر آبی در کنار ایستگاه مرکزی آمستردام با فضای داخلی سفید براق طراحی کرده است.

طبق گزارش‌ها، این پارک اولین در نوع خود در جهان است و می‌تواند حدود 7000 دوچرخه را در خود جای دهد.

مفهوم اولیه پژو
رئیس کانسپت پژو گفت که خودروهای شهری می توانند به لطف برقی شدن کوچکتر شوند

نات بارکر، سردبیر ویژگی های Dezeen با فیلیپ-امانوئل ژان، رئیس کانسپت برند خودروی پژو، صحبت کرد و گفت که خودروهای شهری می توانند به لطف پیشرفت در فناوری برق رس، در این مصاحبه اختصاصی کوچکتر شوند.

به گفته ژان، تعویض موتورهای احتراق داخلی معمولی با باتری‌های قابل شارژ، که حجم آنها کاهش می‌یابد، به طور فزاینده‌ای به خودروسازان اجازه می‌دهد تا فضای داخلی جادار را در خودروهای کوچک‌تر تولید کنند.

رندر تخت وانت با ماژول های نگهداری نانوکارتریج هیدروژنی کرافت
Layer و Croft نمونه‌های اولیه‌ای را طراحی ،د تا مردم بتوانند هیدروژن حالت جامد خود را برای تأمین انرژی خودروها تولید کنند.

در دیگر اخبار طراحی، استودیوی Benjamin Hubert، Layer و استارت‌آپ آمریکایی Croft، نمونه‌های اولیه سیستمی از محصولات را برای بهسازی وسایل نقلیه با هیدروژن سبز طراحی کرده‌اند.

این نمونه‌های اولیه که Nanoplant و Nanocartridges نامیده می‌شوند، به کاربران امکان می‌دهند تا هیدروژن حالت جامد خود را برای تأمین انرژی خودروها و همچنین سایر وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون‌ها ایجاد کنند.

ADU توسط North Arrow Studio
واحد مس، لوازم جانبی ف،ی راه راه یکی از پرخواننده ترین داستان های هفته بود

پروژه‌های محبوب این هفته در Dezeen شامل یک واحد مس، لوازم جانبی ف،ی راه راه در تگزاس، یک خانه آهنی در پورتو و یک غذاخوری بایرون بای با فضای داخلی خاموش است.

جدیدترین لوک‌بوک‌های ما فضاهای نشیمن با پنجره‌های سبک کریتال و آشپزخانه‌های خاکی با کاشی‌های سفالی را جمع‌آوری کرده است.

این هفته در Dezeen

این هفته در Dezeen جمع بندی منظم اخبار برتر هفته است. در خبرنامه های ما مش، شوید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/15/this-week-prada-cafe-harrods/