دسته‌ها
اخبار

این هفته خانه رویایی باربی را در طول دهه ها بررسی کردیم


این هفته در Dezeen، با ویراستاران کتابی در مورد خانه رویایی باربی صحبت کردیم تا دریابیم که چگونه تغییرات در طراحی آن، تکامل خانه آمریکایی را به نمایش می گذارد.

این مونوگراف که توسط سازنده ،اب‌بازی Mattel و مجله معماری Pin-Up منتشر شده است، دارای نقشه‌های معماری دقیق و همچنین تصاویری از عکاس مد است. اولین پوچ.

سردبیران آن، بنیانگذار مجله پین ​​آپ فلی، بوریشتر و رو،مه نگار ویتنی مالت، توضیح داد که چرا این کتاب “اولین بررسی معماری از پرفروش ترین خانه عروسکی جهان” است و شش طرح خانه رویایی را به اشتراک گذاشته است که نمونه ای از تغییرات اجتماعی است.

ساختم، که بر اثر جنگ در اوکراین آسیب دیده است
معماران اوکراینی می گویند: “بازسازی زیر موشک جسورانه است، اما ما نمی تو،م صبر کنیم.”

این هفته یک سال از حمله روسیه به اوکراین در 24 فوریه 2022 می گذرد. ​​ما با تعدادی از معماران و طراحان اوکراینی مصاحبه کردیم که در حال حاضر برای بازسازی سرزمین خود تلاش می کنند، حتی با وجود ادامه حملات روسیه.

الیزوتا کورنکو، بنیانگذار موسسه خیریه STEM به Dezeen گفت: «زندگی منتظر ،ی نیست و منتظر ما نخواهد بود. اکنون باید این کار را انجام دهیم.»

ما همچنین منتخب طراح اوکراینی تتیانا ماکووسکا از هشت محصول طراحی شده برای جنگ را منتشر کردیم، از جمله سیستم های حفاظتی برای بناهای تاریخی در معرض تهدید گلوله باران روسیه، دستکش برای خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین و سپرهای نامرئی.

مکعب توسط TU Dresden and Henn
Henn و TU Dresden اولین ساختمان بتن کربنی جهان را تکمیل ،د

در اخبار معماری، شرکت معماری آلم، Henn و دانشگاه فنی درسدن اولین ساختمان ساخته شده از بتن کربنی در جهان را تکمیل ،د. این ساختمان دارای نمای نازک و پیچشی است که هم از نظر بصری به کیفیت پارچه فیبر کربن اشاره دارد و هم به طور رسمی توسط مواد فعال می شود.

با اعلام ت،یب سالن ورزشی استان کا،ا توسط معمار کنزو تانگه، یک نماد در ژاپن در معرض تهدید قرار گرفت. جامعه معماری محلی معترض است و طوماری برای حفظ این بنا به امضای نزدیک به 4000 رسیده است.

نصب کروی که از قطعه معلق زغال سنگ ساخته شده است که در داخل یک کلیسای جامع روشن شده است
پل کو،ج بیش از 2000 قطعه زغال سنگ را در کلیسای جامع لیورپول معلق کرد.

طراح پل کو،ج این هفته از مجسمه ای ساخته شده از بیش از 2000 قطعه زغال سنگ در کلیسای جامع لیورپول رونمایی کرد. این نصب که به ،وان نظری در مورد وابستگی به سوخت فسیلی طراحی شده است، میزان زغال سنگ مصرف شده توسط یک لامپ 200 واتی را در صورت روشن شدن به مدت یک سال نشان می دهد.

در دیگر اخبار طراحی، برند خودرو مرسدس بنز با برند مد Moncler همکاری کرد تا نسخه‌ای از مرسدس بنز ک، G را با سقف نقره‌ای بازتابنده و چرخ‌هایی که شبیه یک ژاکت پف‌کرده است بسازند.

این خودرو در هفته مد لندن نمایش داده شد و به ،وان یک “شیء مجسمه ای چشم نواز” طراحی شد.

معماران و طراحان سیاه پوست
ده معمار و طراح سیاه پوست دیگر که باید بشناسید

به من،ت ماه تاریخ سیاه‌پوستان، از معماران و طراحان سیاه‌پوست خواستیم یکی از سیاه‌پوستان معاصر را نام ببرند که آثارش را تحسین می‌کنند.

فهرست حاصل شامل معماران شاغل در شرکت‌های بزرگ، طراحان چند رشته‌ای است که استودیوها و مربیان خود را اداره می‌کنند، و همچنین یک برند مد متعلق به سیاه‌پوستان، و توسط معماران و طراحان مشهور سیاه‌پوست که در فهرست 2022 حضور داشتند، توصیه شده است.

خانه خانواده ابراهیمی
Adjaye Associates از مجتمع بین ادی، A،hamic Family House در ابوظبی رونمایی کرد

پروژه های محبوب در Dezeen در این هفته شامل یک مجتمع بین ادیان توسط David Adjaye، یک خانه کالیفرنیایی با دیوارهای بتنی و یک خانه روستایی در کمبریج شایر بود.

جدیدترین لوک‌بوک‌های ما شامل حمام‌ها و خانه‌های بتنی زیبا و کاربردی با آسانسورهایی با طراحی هوشمندانه است.

این هفته در Dezeen

این هفته در Dezeen جمع بندی منظم اخبار برتر هفته است. در خبرنامه های ما مش، شوید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.




منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/25/this-week-explored-barbies-dream،use-through-decades/