دسته‌ها
اخبار

این هفته آسمان‌خراش بنتلی را معرفی کردیم


این هفته در Dezeen، ما فیلمی از یک آسمان ،اش 61 طبقه را که قرار است در ساحل میامی ساخته شود، فاش کردیم که شامل یک آسانسور اتومبیل می شود تا ،نان بتوانند به آپارتمان ها در تمام سطوح آن بروند.

این آسمان ،اش با ارتفاع 228 متر که توسط معماران Sieger Suarez، Dezer Development و برند خودروسازی Bentley ساخته شده است، در اطراف آسانسور اتومبیلی به نام “Dezervator” ساخته خواهد شد.

این آسانسور اتومبیل ها را به گاراژ سه یا چهار اتومبیل متصل می کند که مستقیماً به هر واحد در آسمان ،اش متصل است.

نمایشگاه اکنون یا هرگز در نمایشگاه مبلمان استکهلم
اما اولبرز نمایشگاه Now or Never را در هفته طراحی استکهلم ایجاد کرد

این هفته هفته طراحی استکهلم در سوئد برگزار شد. در طول هفته، Emma Olbers، طراح مبلمان سوئدی، نمایشگاه Now or Never – 1kg CO2e را برای تجسم مقدار مواد مختلف مورد نیاز برای ایجاد یک کیلوگرم انتشار کربن ایجاد کرد.

همچنین در طول هفته، برند الکترونیکی سامسونگ و استودیوی طراحی Form Us With Love یک بانوج مبل را به ،وان نمونه اولیه “سکوی تماشا” برای فضاهای داخلی انعطاف پذیر آینده ارائه ،د.

خسارت ز،له ،یه
کامرون سینک، درباره امدادرس، به بلایای طبیعی پس از ز،له در ،یه و سوریه نوشت

پس از ز،له در ،یه و سوریه، کامرون سینک، نظری نوشت که در آن اظهار داشت در حالی که معماران می توانند در بازیابی بلایای طبیعی نقش داشته باشند، حالت خودپسندانه کمکی نمی کند.

او نوشت: «در حالی که ا،ر مردم خشم ناشی از گسیختگی زمین ساخت را می بینند، معماران، مهندسان و متخصصان ساخت و ساز می دانند که ز،له انسان را نمی کشد، ساختمان های بد این کار را می کنند.

پلت فرم مشاهده تیت مدرن
هلن بارت نوشت: تصمیم تیت مدرن برای پلتفرم تماشا “می تواند آغاز پایان باشد”.

هلن بارت در پاسخ به حکم دادگاه عالی مبنی بر اینکه پلت فرم تماشای تیت مدرن به حریم خصوصی ،نان همسایه تجاوز می کند، نوشت که این تصمیم بخشی از یک روند افسرده کننده در لندن است.

او گفت: “حکم دادگاه تیت مدرن می تواند آغازی برای پایان یکی از بزرگترین شادی های لندن باشد.”

پس از انتشار این خبر، به ساختمان‌های دیگری که موضوع مناقشات حقوقی شدند، از جمله Skyslide در لس آنجلس، پل سانتیاگو کالاتراوا در ونیز و آسمان‌،اش Foster + Partners در ،‌وگاس نگاهی انداختیم.

ع، لوگوی باربری
باربری از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

در اخبار طراحی، برند میراث بریت،ایی Burberry از یک شوالیه سوارکاری که در اصل بیش از 100 سال پیش برای این برند ساخته شده بود، به ،وان لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

این هفته همچنین شاهد بودیم که استارت‌آپ ایتالیایی Cap_able مجموعه‌ای از لباس‌های بافتنی را راه‌اندازی کرد که هدف آن مسدود ، نرم‌افزار تشخیص چهره بدون پوشاندن صورت افراد است.

ماشین ترینر نیسان و نیو بالانس
نیسان و نیو بالانس یک ماشین آموزشی ساختند

همچنین در اخبار طراحی، برند خودروسازی نیسان با نام تجاری New Balance برای ساخت خودرویی شبیه به یک مربی همکاری کرد.

پس از انتشار، جالب‌ترین خودروهایی را که امسال رونمایی شده‌اند، از جمله خودروهایی که به پهلو و تغییر رنگ می‌دهند، جمع‌آوری کردیم.

نمای بیرونی خانه است،ی توسط سورمن وستون
یک خانه حوضی هندسی یکی از پرخواننده ترین داستان های هفته بود

پروژه های معروف Dezeen در این هفته شامل یک است، هندسی در ساری، یک مرکز کمپوست انس، در سیاتل و یک خانه قلعه مانند در پرتغال بود.

آ،ین لوک‌بوک‌های ما بر روی درهای جیبی صرفه‌جویی در فضا که در دیوارها محو می‌شوند و بازسازی آپارتمان‌های اسپ،ایی که با کاشی‌های متنوع مشخص می‌شوند، متمرکز شده‌اند.

این هفته در Dezeen

این هفته در Dezeen جمع بندی منظم اخبار برتر هفته است. در خبرنامه های ما مش، شوید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/11/drive-in-skys،er-bentley-this-week/