دسته‌ها
اخبار

ایلان ماسک زیرمجموعه پروژه شگفت انگیز را در نزدیکی کارخانه تگزاس می سازد


شرکت بورینگ ایلان ماسک، کارآفرین مستقر در ایالات متحده، در حال توسعه یک قطعه زمین در تگزاس به ،وان مسکن برای کارمندان خود است.

این پروژه که پروژه شگفت انگیز نام دارد، در شهرستان باستروپ در نزدیکی آستین واقع خواهد شد و شامل 110 خانه است که برای کارگران در تاسیسات مجاور شرکت Boring ساخته شده است.

به گفته سازنده خانه‌ساز Lennar، این جامعه در یک منطقه عمدتاً روستایی در زمینی که متعلق به Gappes B،، یکی از شرکت‌های وابسته به Boring است، واقع خواهد شد. بیزینس اینسایدر.

“بخش مسکن برای حمایت از کارگران” در شرکت بورینگ

مل همنر، کمیسر شهرستان تأیید کرد که شرکت Boring و Lennar برای ساخت خانه ها در یک جلسه برنامه ریزی که تحت پوشش مجله ،ب و کار آستین.

هامنر گفت: «شرکت بورینگ با لنار برای ساخت این زیرمجموعه مسکن برای حمایت از کارگران آنجا کار می کند.

این محله برای اسکان کارگران شرکت Boring و احتمالاً تأسیسات SpaceX ماسک است. در حال ساخت در نزدیکی. سایت پیشنهادی همچنین در نزدیکی کارخانه تسلا گیگافکتوری ماسک است.

ماسک که همچنین مالک شرکت شبکه های اجتماعی توییتر است، ممکن است به کمبود خانه برای کارمندان در این منطقه پاسخ دهد. قرارداد واقعی گزارش شده است اتوبوس هایی در حال جابجایی کارکنان به داخل و خارج از تاسیسات شرکت بورینگ دیده شده است.

پروژه شگفت انگیز یکی از پروژه های ساختم، متعدد تگزاس

شرکت Boring توسط ماسک برای ساخت تونل‌هایی تاسیس شد که توسط خودروهای الکتریکی برای دور زدن بزرگراه‌های شلوغ استفاده می‌شود.

پروژه شگفت انگیز گام دیگری در هجوم ساخت و ساز توسط شرکت های ماسک در تگزاس است، پس از اینکه تاجر دفتر مرکزی تسلا و اقامتگاه شخصی خود را در سال 2021 از کالیفرنیا به آنجا منتقل کرد.

شرکت ساختم، لنار مستقر در میامی، که هامنر به ،وان کار بر روی این پروژه نام برد، پشت طرح های ساختم، دیگر در این منطقه از جمله محله ای از 100 خانه با چاپ سه بعدی به نام Wolf Ranch است که با همکاری شرکت فناوری سه بعدی ICON و استودیوی معماری BIG ایجاد شده است. .

جزئیات طراحی پروژه مشخص نشده است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/17/elon-musk-،using-boring-company-project-amazing-texas/