دسته‌ها
اخبار

انواع سایبان متحرک سایبان برقی ایران سایه سایبان بازویی سایبان مغازه

بنابراین سایبان های برقی برای روزهای گرم و سرد سال فضایی امن و راحت را برای شما فراهم می سازند. معروفت ترین برند و مدل موتور سایبان متحرک توبولار بارزانته می باشد. گشتارو این مدل در سایزهای کوچک 140 نیوتن و در مدل های صنعتی 320 نیوتن می باشد. این مدل موتور سایبان متحرک، از بقیه موتورهای توبولار ارزان تر می باشد و گشتاور آن از 30 تا 140 نیوتن می باشد. سایبان تاشو در فضاهای تراس،‌ روف گاردن، رستوران، پارکینگ، استخر و در مغازه کاربرد دارد. در طراحی این سایبان و سقف های متحرک از متریال های مستحکم و به روز استفاده شده است تا شما هم زمان با زیبایی، استحکام و کارایی را هر روز از سایبان و سقف متحرک خود انتظار داشته باشید.

با نصب سقف اتوماتیک میتوان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد. در کنار انواع سایبان ها ، سایه باتیس مجموعه ای از محصولات به نام سیستم سقف پارچه ای را نیز ارائه می دهد. ما طیف گسترده ای از این محصولات را با مزایای منحصر به فرد خود را ارائه می دهیم. اما یکی از مزایای مشترک این سیستم ها توانایی پس گرفتن سقف در صورت لزوم ، ایجاد جریان هوای بیشتر و احساس واقعا بی نظیر فضای بیرونی است. هنگامی که سقف به طور کامل یا جزئی گسترش یافته است ، یک روش راحت و آسان برای ایجاد سایه را ممکن می کند.

  • معروف ترین برند موتور سایبان های برقی موتور بارزانته می باشد که تحت لیسانس ایتالیا است.
  • هزینه سایبان ها از آن جا که به عوامل مختلفی مثل ابعاد و اندازه آن بستگی دارد بهتر است برای استعلام قیمت با شرکت ما تماس بگیرید.
  • و در هر مورد سایبان برقی متین مشاوره و خدمات گسترده ای را با مشتریان عزیز ارائه می دهد.
  • سایبان متحرک حیاط آلومینومی، سایبان متحرک تراس آلومینیومی، سایبان رستوران آلومینیومی و… برخی از انواع آن می باشند.

اول اومدید و شرایط رو بررسی کردید دقیق به اندازه همون محوطه ای ای که در نظر گرفته بودم یک سایبان زیبا و شیک برام ساختید و در نهایت هم که متخصصانتون برای نصب اومدن واقعا همگی پرسنل باتجربه و کاربلدی بودند. یکی از فاکتورها برای انتخاب سایبان برای مشتریان، قیمت سایبان می باشد. لازم به ذکر است که بدانید قیمت سایبان به مواردی مانند جنس یراق آلات، سایز و ابعاد سایبان و تمامی موارد استفاده شده برای ساخت سایبان متحرک بستگی خواهد داشت. اما این تنها دلیل استفاده از سایبان متحرک نیست زیرا این وسیله میتواند از سایر هزینه های شما به میزان زیادی کم کند.

فیلتر محصولات

این ها از جمله دلایلی است که شما برای ایجاد سایبان برای اتومبیل خود نیاز دارید. در ادامه به چند مورد از محافظت سایبان متحرک خودرو در تابستان اشاره کرده ایم. شما بسته به نوع استفاده تان می توانید اقدام به خرید سایبان متحرک در انواع مختلف کنید. وجه تمایز سایبان و سقف متحرک موسوی نسبت به سایر سازندگان، خاص بودن آن در ابعاد و مکانهای دشوار است که در نتیجه بیش از 40سال تجربه کاری بدست آمده است. با استفاده از محصولات متنوع این کارگاه متوجه طراحی متمایز، نصب عالی آن خواهیدشد. میتونیو سایبان متحرک سفارشی درست کنید؟‌ من برای استخر منزلم در نظر دارم یک سایبان بزرگ بسازید که عکس مورد نظرم روی پارچه سایبان باشه و جنس پارچه هم درجه یک باشه.

علاوه بر کیفیت بالا زیبایی ظاهر این سایبان ها نیز اهمیت زیادی دارد. استخرهای بزرگ و کوچک نیاز به سایبان دارند تا بتوان محافظت بیشتری از آب استخر کرد. سایبان ه از سایبان های باغ ، سایبان پارکینگ قابل حمل و سایبان بادبان ، بسته به آنچه نیاز دارید ، اندازه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. سایبان متحرک دیگر محدود نیست تا فقط یک جا نصب بشود و برای محافظت در برابر گرمای شدید خورشید استفاده شود. در واقع می تواند قابل حمل باشد و نشانه ای از سبک ، ظرافت و شیکی به هر فضای بیرونی بدهد.

۴ نوع سایبان برقی و نحوه استفاده از آن

در حالی که بسیاری از این سیستم ها به طور استاندارد دارای اضلاع در معرض نمایش هستند اما بسیاری از آنها وقتی یک یا چند طرف در آن قرار داشته باشند فضای اتاق را زیبا می کنند. این کار اغلب می تواند به روش های مختلفی انجام شود ، از صفحات پارچه ای ، درهای شیشه ای کشویی تا لعاب ثابت. سایبان های بازویی از دو بازو مفصلی و فنر ها برای باز و بسته شدن سایبان ساخته شده اند. سایبان های بازویی داره دو نوع سایبان بازویی دستی و سایبان بازویی برقی وجود دارند.

با نصب سایبان برقی بالای استخر، هر زمان که به هوای آزاد نیاز داشتید می توانید سایبان را ببنید و در هر زمان که لازم بود پوششی بالای استخر ایجاد کنید تا از بارندگی، ورود هوای سرد یا تابش نور خورشید جلوگیری کند، کافیست سایبان را باز کنید. یک سایبان متحرک پرطرفدار که در هر مکانی قابل نصب و استفاده می باشد، سایبان تاشو می باشد، زیرا به صورت دستی یا برقی جمع می شود و برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان های تاشو انواع مختلفی دارند و در مدل ها و ابعاد متنوعی تولید می شوند. پوشش سایبان های تاشو معمولا از اکرلیک، ونیل و یا پلی استرمی باشد و سازه های اسکلت آن از جنس آلومینیوم یا فولاد ساخته می شود.

کاربرد های خانگی و تجاری

جلوگیری از سرما، جلوگیری ازگرمای شدید و آسیب نور خورشید دارای فرم شیک و زیبا، متحرک بودن و نصب آسان سایبان متحرک، قابلیت جمع شدن و جابجایی از محل سکونت و… همگی از مزایای استفاده از سایبان متحرک می باشد. سایبان متحرک ها نسخۀ مدرن سایبان های قدیمی هستند که در سردر مغازه‌ها قرار داشتند و با دست جمع می‌شدند. سایبان متحرک ها معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شوند.