دسته‌ها
اخبار

انواع سایبان متحرک حیاط و خودرو؛ قیمت، ویژگی‌ها و معمارنو

ضمن اینکه سایبان های موسوی می تواند به میل شما مجهز به سیستم روشنایی، سیستم صدا و بلندگو و آبروهای تخلیه آب باران گردد. نکته دیگر محصولات موسوی هوشمند بودن آنهاست بدین معنا که درصورت وزش باد با سرعت بیش از حد تعیین شده و یا بارش نزولات جوی، سایبان اتوماتیک بسته می شود. سلام، دوست عزیز ما پیشنهاد می کنیم راجع به تعمیران سایبن متحرک خود با مشاورین آلباتروس صحبت کنید، شاید نیازی به تعویض نباشد. اما اگر قصد خرید سایبان جدید دارید هزینه ها بر اساس ابعاد و اندازه و مدل های مختلف متفاوت می باشد. انواع دیگر سایبان ها نیز وجود دارد که که به حالت سایبان چتری و یا سایبان پارچه ای می باشند. اما از این نوع سایبان ها نمی توان برای سایبان سازه و ساختمان استفاده کرد.

گروه مهندسی تیوان با چندین سال سابقه در ساخت سایبان های پارچه ای شرایطی را فراهم کرده است که می توان با هزینه مقرون به صرفه سایبانی جمع شو در ویلا خود داشته باشید. از دیگر ویژگی های این نوع سایبان می توان زیبا شدن هرچه بیشتر فضای خارجی به کمک پارچه هایی از جنس PVC و سازه های آلومینیومی را نام برد. معمولا با بکارگیری نورپردازی با لامپ های LED می توان فضای داخلی این سازه ها را زیباتر و جذاب تر کرد. سقف و سایبان پارچه ای متحرک بدلیل اینکه یکی از سازه های کم وزن ساختمانی محسوب می شود، عوارض احتمالی کمتری هنگام وقوع زمین لرزه را دارد.

  • در ضمن شرکت آلباتروس می تواند طرح دلخواهتان را روی سایبان چاپ کند تا با تبلیغات بیشتر بتوانید مشتریان بیشتری بدست آورید.
  • هم چنین می توان زاویه سایبان را نیز متناسب با سلیقه و شیب دلخواهتان تغییر داد.
  • در کنار انواع سایبان ها ، سایه باتیس مجموعه ای از محصولات به نام سیستم سقف پارچه ای را نیز ارائه می دهد.
  • ضمن اینکه سایبان های موسوی می تواند به میل شما مجهز به سیستم روشنایی، سیستم صدا و بلندگو و آبروهای تخلیه آب باران گردد.

این موضوع به خاطر استفاده از بازو یا مفاصلی است که جهت باز و بسته شدن سایبان مورد استفاده قرار می گیرند. مجهز بودن سایبان های متحرک به موتور از دیگر عواملی است که می تواند منجر به افزایش قیمت این سایبان ها شود. البته با توجه به مزیت هایی که این سایبان ها دارند، قیمت آنها نیز معقولانه می باشد.

انواع سایبان متحرک خودرو

اما بهترین ارتفاع ، ارتفاعی ست که بلندترین خودرو شاسی بلند به راحتی با فاصله حداقل 30 سانتی متر از زیر سازه عبور کند. تمام سیستم های سقف به صورت استاندارد از نظر برق کار می کنند و می توانند به روش های مختلفی از سوئیچ های دیواری ساده یا کنترل از راه دور گرفته تا سنسورهای خورشید ، باد وباران یا حتی سیستم های اتوماسیون خانگی کار کنند. آنها همچنین به هر دو گزینه گرمایش و روشنایی در دسترس هستند تا مدت زمانی را که می توانید با استفاده از این سیستم ها صرف کنید افزایش دهید. برای اطلاع از مشخصات بیشتر محصول و یا خریدسایبان متحرکبا ما در تماس باشید. بناهای تاریخی بسیاری در زمان روم باستان یافت شده‌اند که با استفاده از تیرهای چوبی و ترکه‌های عمودی و طناب، ازسایبان متحرک بهره برده اند.

آقای نواب عباس آباد

البته عمر زیاد آن بستگی به دقت در نگهداری آن دارد .زمان های از شب یا زمان مسافرت که از سایبان استفاده نمی کنید بهتر است آن را ببندید به این صورت سایبان ها دیرتر نیاز به تعمیر دارند و عمر بیشتری پیدا می کنند. همچنین جنس پارچه مورد استفاده در سایبان در عمر آن ها تاثیر گذار است. عمر پارچه سایبان ها بین 10 تا 15 سال است و تا آن زمان نیاز به تعویض ندارند.

این مشکل برای بوتیک و لباس فروشی ها نیز ممکن است پیش بیاید چون نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ لباس ها شود. مزیت دیگری که سایبان برقی مغازه دارد، این است که برای مشتریانی که در حال عبور از پیاده رو هستند نیز فضایی خنک و امن فراهم خواهید کرد. مردم ترجیح می دهند از زیر سایبان های مغازه عبور کنند تا بارندگی یا آفتاب اذیتشان نکند، همین موضوع می تواند باعث شود که آن ها نگاهی به ویترین مغازه شما هم بیاندازند. خود سایبان نیز اگر رنگ بندی خوبی داشته باشد یا طرح و لوگویی خاص روی آن بخورد می تواند باعث جلب توجه بیشتر و افزایش مشتری بشود.

تمام سایبان های برقی به سه قسمت پارچه یا همان پوشش سایبان، اسکلت و موتور سایبان تقسیم می شوند. سایبان های پارچه ای متحرک جزو پرفروش ترین و رایج ترین نوع سایبان ها می باشند. پوشش پارچه ای این سایبان ها مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف داشته و در رنگ و طرح های مختلفی قابل اجرا می باشد. سایبان متحرک پارچه ای کافی شاپ و رستوران، سایبان متحرک پارچه ای حیاط، تراس و بالکن برخی از کاربردهای این نوع سایبان می باشد.

سایبان متحرک تاشو

با توجه به نیاز شما، اندازه و نوع سایبان متحرک موتور آن انتخاب خواهد شد. کارشناسان آلباتروس هنگام سفارش شما را راهنمایی کرده و هنگام سفارش می توانید موتور موردنظرتان را هم ذکر کنید و در نهایت کارشناسان و مهندسین موتوری متناسب با سایبان شما انتخاب می کنند. بله سقف و سایبان های تولید شده در شرکت آلباتروس دارای دو گارانتی می باشد. البته اگر مشتری به تنهایی اقدام به جدا کردن سازه ها کند و در این بین پارچه یا موتور سایبان آسیبی ببیند، شامل گارانتی نخواهد شد. از آن جا که تنوع سایبان ها بسیار زیاد است، برخی از مشتریان نمی دانند که برای محلی که نیاز به سایبان دارند، کدام نوع مدل سایبان مناسب است. بخشی از پاسخ این سوال به سلیقه شما بستگی دارد و بخشی دیگر به کاربرد سایبان و نیاز شما.