دسته‌ها
اخبار

انواع سایبان خانگی و کاربردهای سایه بان آرکا نوژا

از دیگر موارد استفاده از سایبان خانگی استفاده از سایبان خودرو می باشد. خودرو از انواع وسایلی است که دائما در معرض نور خورشید و یخ زدگی و باران قرار دارد به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از ورود آسیب های جدی به خودرو از سایبان خودرو استفاده کنید. سایبان های مخصوص خودرو علاوه بر محافظت از خودرو با دیزاین های جذابی که دارند باعث ایجاد تغییرات مثبت در طراحی فضای سبز می شوند. تراس به جایی گفته می شود که می توان در فصل هایی مانند بهار در آن به استراحت پرداخته و از هوای آزاد و طبیعی بهره مند شد.

  • اما به راحتی می توانید مبلمان مورد نظر خود را با توجه به ابعاد آن بچینید.
  • شرکت سایه سازان ایران مهر با 15سال سابقه در زمینه تولید پوشش پلی یوپان از جنس upvc با مقاومت در برابر اشعه UV آفتاب و … منطبق بر استاندارد های جهانی ، و ساخت انواع سایبان در اصفهان ، سایبان خانگی ، سایبان باغ ، سایبان استخر و..
  • کیفیت عالی برش در اندازه های مورد نیاز آماده همکاری با فروشگاه ها، انبوه سازان، نماکاران، …
  • بسیاری از افراد برای جلوگیری از آسیب و خسارت های ناشی از نور خورشید ، فضولات پرندگان ، بارش های باران و برف و یخ زدگی خودرو از سایبان های خانگی استفاده می کنند.
  • این مجموعه با استفاده از روش های نوین و پیشرفته اقدام به ساخت سایبان های مدرنی کرده است که کیفیت بسیار بالایی دارند.

سایه‌بان‌های بازویی به شکل یک تکه و معمولا مربع و مستطیل بزرگ هستند که به صورت شیبدار در قسمتی که مورد نظر از به بخشی از ساختمان وصل می‌شوند. این نوع از سایه‌بان خانگی حتما باید پایه‌ای محکم داشته باشد تا بر روی آن سوار شود. مثلا در پارکینگ خانه‌ها اکثرا به ستون دو طرف درب ورودی وصل می‌شود و یا در ایوان به بخش محکمی از دیوار متصل می‌شود. نصب این نوع از سایه‌بان به مجری دکوراسیون داخلی احتیاج دارد. برای خرید سایه‌بان‌ بازویی لازم است بدانید که در 4 مدل وجود دارند.

سایبان ، پرده های ونیز ، پرده های پارچه ای ، کرکره های غلتکی و درب های غلتکی به صورت برقی… Elero یک شرکت از گروه Nice ، تولید کننده جهانی خانه های هوشمند ، راه… زیرسازی تشکیل دهنده سایبان تراس بزرگمهر از پروفیل‌های مرغوب و با کیفیت، از بهترین برند‌ها ساخته می‌شود و تمامی اجزا قبل از اسمبل شدن وارد کوره رنگ شده و عمل رنگ آمیزی کوره‌ای روی آنها انجام می‌شود. رنگ آمیزی قطعات مختلف سایبان‌ بزرگمهر به وسیله رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک صورت می‌پذیرد. 3- با نصب سایبان تراس می‌توان به خنک شدن فضای خانه در طی روزهای گرم تابستان کمک کرد. این طرح که همانند مدل چتری است می‌تواند از یک سمت جمع شده و به حالت نیمه تبدیل شود.

این سایبان توسط ریموت باز و بسته شده و فقط در زمانی که نیاز به سایبان داشته باشید آن را باز کرده و پس از استفاده بسته می شود. سایبان روف گاردن متحرک با رنگ بندی های مختلف ارائه میگردد و بر اساس نوع طراحی و رنگ بندی روف گاردن میتوان رنگ پارچه سایبان روفگاردن متحرک را انتخاب کنید. سایبان هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان های پارچه های می توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند. این مدل ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و نصب آسان تری دارند. در هرکجا که از آن ها استفاده نمایید فضای صمیمی و دوستانه ای را خلق می کنند. سایبان هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان های خانگی پارچه ای می توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند.

سایبان خودرو ـ خانگی و اداری

در این شرایط چه باید کرد؟ قطعا نیاز شما با سایبان های پارکینگ خانگی حل می شود. خرید این وسیله یکی از اقدامات مهم و مفید برای نگهداری از خودرو خواهد بود. شرکت سایه سازان توانا سازنده سایبان های پارکینگ خانگی با بهترین کیفیت و طبق استاندارد های جهانی است که محصولات خود را با نازل ترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند.

عکس سایبان جدید و مدرن بصورت سبک نیم حلال با کیفیت عالی

این ساختار با خرپا ، سازه های فضاکار یا با چهار چوب پیکر بندی می شود. سایبان ها همچنین با استفاده از زیرسازه های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته می شوند. شرکت سايه سازان کوروش اجرا کننده سازه های سبک با پوشش پلی یوپان یو پی وی سی ( U.PVC ) مي باشد . فروش عمده کرکره برقی ، درب اتوماتیک و کلیه سیستم های امنیتی با نظارت مهندس خوش قدم نصب… فروش عمده کرکره برقی و ریلی با بهترین قیمت بازار با مهندس… شاید مدل چتری برای سایبان‌ها را قبلا در کنار سواحل و استخرها دیده باشید، خوبی این سایبان خانگی این است که شما محدودیتی برای استفاده از آن ندارید.

سایبانهای تک پایه تیرورق برای پارکینگ شخصی منزل در مشهد

بر خلاف تصور، بدنه ماشین ها خیلی ضعیف می باشد حتی تابش مستقیم اشعه خورشید هم به مرور روی رنگ و بدنه خودرو تاثیر می گذارد. از طرفی در روزهای گرم تابستان، معضل آفتاب و گرم شدن شدید داخل ماشین هم وجود دارد. گرمای زیاد، کابین را داغ می کند و داخل ماشین گاز سمی جمع می شود. لازم به ذکر است این مشکلات تنها مربوط به روز های گرم سال نمی باشد چرا که در فصل های سرد سال نیز وجود بارندگی نیاز شما را به سایبان ها بیشتر می کند.همچنین گاها در برابر خطرات احتمالی یا سقوط اجسام پیشگیری به عمل می آورد .