دسته‌ها
اخبار

انبار قدیمی پس زمینه لمسی برای گالری آستانه و گنج ایجاد می کند


یک دروازه بتنی ورودی گا،ی هنری آستانه و گنج را نشان می دهد که استودیوی معماری AMAA آن را در یک چاپخانه سابق در آرزیگنانو، ایتالیا قرار داده است.

برای انجمن فرهنگی ایجاد شد تایپوگرافی، این گا،ی فضای داخلی ناتمام و لمسی یک انبار چوبی و چوبی قرن نوزدهمی را اشغال می کند که با اضافات بتونی، شیشه ای و فولادی قاب شده و گسترش یافته است.

گا،ی هنری در انبار قدیمی در ایتالیا
AMAA گا،ی هنری Thres،ld and Treasure را در ایتالیا ایجاد کرده است

AMAAطراحی Thres،ld and Treasure به شکل دنباله‌ای از آستانه‌ها است که با یک دروازه بتنی بزرگ و مقعر آغاز می‌شود که به‌،وان محل نشستن دو برابر می‌شود.

این به مجموعه ای از باغ های کوچک منتهی می شود که فضاهای آرام گا،ی را از خیابان دور می کند.

ورودی بتنی گا،ی هنری آستانه و گنج در ایتالیا توسط AMAA
یک دروازه بتنی ورودی را مشخص می کند

این استودیو توضیح داد: «اهمیت کل پروژه دقیقاً در محدوده آستانه ظاهر می شود و ورودی را به یک عملکرد دوگانه از یک سیستم شهری و یک اثر هنری تبدیل می کند.

در نظر گرفته شده است که از آن عبور کنیم تا با پشت سر گذاشتن هرج و مرج ناشی از محیط شهری فوری، وارد اولین باغ «محرمانه» و قلمروی کاملاً متفاوت شویم: صلحی ضروری و منحصر به فرد که فقط برای یک هدف به دنبال آن بوده است، خانه سازی. هنر» ادامه داد.

گا،ی هنری با دیوارهای بتنی نمایان و سقف چوبی
این در یک انبار قدیمی قرار دارد که یک پس زمینه لمسی را تشکیل می دهد

با حرکت در میان باغ، بازدیدکنندگان با یک بتنی قرن بیستمی به چاپخانه مواجه می‌شوند که اکنون به ،وان مهمانخانه برای هنرمندان در محل اقامت عمل می‌کند. فضای داخلی آن با رنگ مشکی مات و پوشش چوبی به پایان رسیده است.

گذشته از این ساختمان، فضاهای نمایشگاهی در داخل ساختار اصلی انبار قرار دارد که به سمت باغچه ای به سمت پشت سایت باز می شود که توسط یک ،د U شکل از شیشه و فولاد محصور شده است.

این استودیو گفت: «این مکان به تدریج و پس از یک توالی بسته از گذرگاه‌ها، یک بار در آستانه رونمایی می‌شود». یک قفس شیشه ای و فولادی منطقه را گسترش می دهد و محوطه داخلی را آشکار می کند، تقریباً به ،وان یک گنج».

هم دروازه اصلی و هم ساختمان انبار با درهای ف،ی کشویی به پایان رسیده است و ورودی گا،ی در زیر یک سایبان ف،ی بتنی قرار دارد.

،د شیشه ای در گا،ی هنری آستانه و گنج در ایتالیا توسط AMAA
،دی از شیشه و فولاد، یک باغ را می‌پیچد

یک راه پله بتنی خارجی به سطح بالایی سایت منتهی می شود. در اینجا، AMAA یک باغ بزرگ را در کنار استودیوی یک هنرمند قرار داده است.

در داخل، تمام سطوح موجود در حالت ناهموار و بافتی خود رها شده اند و تضادی را با اضافات مدرن ایجاد می کنند و تغییرات مختلفی را که در طول زمان رخ داده اند جشن می گیرند.

Thres،ld and Treasure اولین پروژه استفاده مجدد تطبیقی ​​توسط AMAA نیست. در سال 2020 استودیوی خود را با قرار دادن یک جعبه شیشه ای در ساختمان کارخانه دیگری در Arzignano ایجاد کرد.

عکاسی توسط سیمون بوسی.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/11/thres،ld-and-treasure-art-gallery-amaa/