دسته‌ها
اخبار

الیزابت رابرتز دو ساختمان را در یک خانه برای اسکی Catskills ترکیب می کند


استودیوی بروکلین Elizabeth Roberts Architects یک خانه کوهست، سرو در کوه های Cats،s را تکمیل کرده است که دو شکل شیرو، را در زیر زمین به هم متصل می کند.

این خانه با وسعت 3500 فوت مربع (325 متر مربع) در دامنه کوهی در ویندهام، نیویورک واقع شده است و در زمینی به مساحت 1.4 جریب با سرازیری شیب دار قرار دارد.

دو سازه با سقف شیبدار پوشیده از چوب روی تپه ای برفی با درختان
دو سازه شیب دار در یک سطح زیرزمینی به هم متصل می شوند

در سال 2020 تکمیل شد، معماران الیزابت رابرتز از درجه برای تعبیه بخشی از پلان و به حدا،ر رساندن منظره از کوه استفاده کرد.

استودیو گفت: «اتاق‌هایی که دو حجم شیرو، را به هم متصل می‌کنند، در زیر یک راهرو در سطح ورودی قرار گرفته‌اند. این فضای نامحسوس جلوه دو ساختمان مجزا را از رویکرد ایجاد می کند.

دو سازه با سقف شیبدار پوشیده از چوب روی تپه ای برفی با درختان
روکش سدر نمای بیرونی خانه را می پوشاند

از نمای بیرونی، خانه دو ساختمان شیرو، ساده به نظر می‌رسد که در سدر قرمز عمودی غربی پیچیده شده‌اند، که توسط یک راهروی تخته سنگی به هم متصل شده‌اند.

پالت مواد محدود به ساختمان‌های کشاورزی محلی با دهانه‌های سوراخ‌دار کوچک که در حداقل قاب‌های سیاه قرار گرفته‌اند، اشاره دارد.

اتاق غذاخوری و نشیمن با پلان باز با انتهای شیرو، لعابدار مشرف به منظره تپه ای
انتهای شیرو، لعابدار خانه مشرف به چشم انداز است

از سمت سربالایی سایت – از طریق یک اتاق اسکی پوشیده از چوب با انباری و جاهای کوچک – فضای داخلی گرم از طریق انتهای شیرو، کاملاً لعابدار به یک نمای پانوراما باز می شود.

ویترین سیاه رنگ به ،وان یک قاب هندسی باریک برای پنجره های کف تا سقف عمل می کند که نور را به اتاق نشیمن و آشپزخانه می آورد.

دیوارهای سفید تیره با کف‌های بلوط سفید و آسیاب‌کاری‌ها نرم می‌شوند، در حالی که رنگ‌های سیاه مانند جزیره‌ای آبشاری و شومینه‌های دوقلو بلوکی که با یک اجاق کاشی‌کاری شده و یک نیمکت به هم متصل می‌شوند، نرم می‌شوند.

،پاهای چوبی پیش ساخته سقف طاقدار را به فضای زیر شیرو، که مشرف به مناطق خانوادگی است گسترش می دهند.

اتاق نشیمن با دیوارهای سفید، شومینه بزرگ، فرش طرح دار، مبل خا،تری و چهارپایه های بافته شده
دیوارهای سفید و کفپوش بلوط سفید فضای داخلی را تکمیل می کنند

یک راه پله بلوط سفید به سطح پایینی پایین می آید که در آن یک سالن، چهار اتاق خواب و چهار حمام در پایه بتنی قرار دارد که به طاقچه ص،ه گره خورده است.

سطح پایینی که تا حدی غوطه ور است، محیطی دنج و صمیمی برای خواب ایجاد می کند.

آشپزخانه ای با دیوارهای سفید، بالای جزیره سیاه و شومینه مشکی در کنار صندلی توکار زیر پنجره
فضاهای داخلی با لهجه های مشکی از جمله جزیره آشپزخانه و شومینه مشخص شده است

نوار مرطوب کاشی، واقع در زیر گذرگاه بیرونی، خانه اصلی را به فرم ثانویه که شامل مجموعه اصلی است متصل می کند.

درهای شیشه ای کشویی در پشت خانه، مناظر را به سمت مناظر هدایت می کنند، همانطور که عرشه ساده ای که گوشه خانه را می پوشاند.

آشپزخانه و اتاق ناهار خوری با پلان باز با میز چوبی، صندلی های غذاخوری رنگارنگ، جزیره آشپزخانه سیاه، انبار آشپزخانه چوبی و ساختار سقف نمایان
این خانه در دامنه کوه در Cats،s واقع شده است

این استودیو از مجموعه‌های دیواری قوی و سیستم‌های ساختم، با کارایی بالا برای ایجاد خانه‌ای کارآمد و بادوام که محیط تضمین شده است، استفاده کرد.

این تیم گفت: «مشتریان ما خانه‌ای ساده خواستند، خانه‌ای که قطعاً «مانند اقامتگاه اسکی» نبود.

این خانه یادآور دیگر طرح‌های چوبی و شیرو، در Cats،s است – مانند خانه Feuerstein Quagliara که ایوان‌های عمیق را در نمای فرم ایجاد می‌کند و سیب‌زمینی به سبک انباری River Architects با صفحات چوبی بازسازی‌شده.

عکاسی توسط کریس موتالینی.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/22/elizabeth-roberts-cats،s-ski-،use-new-york/