دسته‌ها
اخبار

افتتاح هتل منچستر در “پایتخت اسب و بوربن جهان”


طراح آمریکایی جنی بوکووک برای فضای داخلی هتلی در ل،ینگتون، شهری که به تولید بوربون و مسابقات ، دو، مشهور است، به میراث کنتاکی نگاه کرده است.

توسط تیم هتل به ،وان “اولین هتل سطح بالا در پایتخت ، و بوربن جهان” توصیف شده است. من،تر در محل تقطیر تاریخی اشلند – اولین تولید کننده بوربن ثبت شده در شهر، که در سال 1865 تأسیس شد، قرار دارد.

بار لابی با سقف‌های طاق‌دار و مبلمان متنوع
بار لابی در هتل من،تر دارای سقف‌های طاق‌دار و مبلمان سالنی متنوع است

موقعیت آن در قلب منطقه تقطیر تاریخی خیابان من،تر، میهمانان را در مجاورت انبوهی از عصاره‌ها، آبجوسازی‌ها، بارها، رستوران‌ها و فضاهای رویدادهای بوربن قرار می‌دهد.

هتلداران نیک فلدمن و هنک موریس مستقر در نیویورک بودند بوکووچ برای طراحی فضای داخلی “روح” برای مناطق عمومی و 125 اتاق مهمان که از میراث منطقه استفاده می کنند.

رستور، با چوب گردویی، کاشی‌های کف سبز و مبلمان تاپ
رستوران اصلی گرانددام با تم ،‌سواری، با چوب گردویی و لهجه‌های سبز طراحی شده است.

در لابی، دیواری از آجرکاری‌های بی‌نظیر از خانه‌های تاریخی محله الگوبرداری شده است – سازه‌هایی که برای ذخیره و تقطیر الکل استفاده می‌شوند.

طاق‌های کوربل‌دار درون دیوار آجری به میله‌ای با سقف‌های گچی طاق‌دار، مبلمان سالن‌های متنوع، و جزئیاتی که شامل کاشی‌های بجمات دست‌ساز و شیشه‌های فلوت با رنگ کهربایی است، منتهی می‌شود.

نوار پشت بام تحت تأثیر هنر دکو با کاشی‌های هندسی کف
کاشی‌های طرح‌دار هندسی و مبلمان حصیری بار پشت بام Lost Palm را تزئین می‌کنند

رستوران اصلی هتل Granddam نامگذاری شده است «به‌خاطر یک ، مسابقه‌ای عاقل و مجازی» و غذاهای سنتی آپا، را به سبک معاصر سرو می‌کند.

این فضا با 140 روکش، با جلیقه گردویی با دیوار مربع، پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف و صندلی‌های ضیافت چرمی به رنگ آبی احاطه شده است.

اتاق مهمان با دیوارهای آبی تیره و تخته سر چرمی سبز
رنگ‌های غنی در اتاق‌های مهمان، رنگ‌های مرتبط با موسیقی بلوگرس کنتاکی را تداعی می‌کند.

کاشی‌ها و ،ن‌های کف سبز با رنگ سقف مطابقت دارند و رنگ‌های قهوه‌ای رنگ دیوارها و اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان را تکمیل می‌کنند.

تیم هتل گفت: “اتاق غذاخوری 140 نفره از زیبایی سوارکاری هتل پیروی می کند و به ،وان تفسیری مدرن از اصطبل های مجاور طراحی شده است که دارای دیوارهای غنی از چوب گردویی و صندلی های چرم بافته شده با الهام از زین ، است.”

اتاق با چهار تخت دو طبقه چوبی و دو صندلی
در میان دسته بندی اتاق ها، پنج اتاق با تخت های دوطبقه چوبی قرار دارند که چهار مهمان را می خوابانند

زیبایی شناسی بسیار متفاوتی برای Lost Palm انتخاب شده است، یک بار روی پشت بام و سالن استراحت که نشانه هایی از نوستالژی هنر دکو گرفته در حالی که همان فرم های قوسی موجود در لابی را تکرار می کند.

Bukovec مبلمان حصیری، پانل‌های حصیری، کاشی‌های کف طرح‌دار هندسی و کاشی‌های استوایی را به ،وان اشاره‌ای به فلوریدا ج،ی دهه 1960 و فرهنگ ،‌سواری آن – که ل،ینگتون نیز به آن شهرت دارد، ،یب کرد.

چوب‌های تیره و رنگ‌های غنی که در اتاق‌های مهمان استفاده می‌شود، آن‌هایی را که معمولاً با موسیقی بلوگرس، یکی دیگر از تخصص‌های منطقه‌ای مرتبط است، تداعی می‌کند.

دسته‌های اتاق‌ها از پادشاهان استاندارد و ملکه‌های دو نفره تا سوئیت‌های پنت‌هاوس یک‌خوابه و دو خوابه با وان‌های پنجه‌ای، و همچنین پنج اتاق دو طبقه که هر کدام چهار مهمان دارند، متغیر است.

باشگاه ورزشی با کیسه بو، چرم برنزه و نیمکت
سالن بدنسازی طبقه هفتم مجهز به تج،ات چرم دباغی شده است

یک باشگاه ورزشی واقع در طبقه هفتم دارای کفپوش پارکت استخوان ماهی و تج،ات چرم دباغی شده است.

من،تر همچنین تجربیات مختلفی را برای مهمانان ارائه می دهد، از جمله تورهای تقطیر، طعم بوربن، ماهیگیری با پرواز، آموزش چوگان و سواری در مسیر.

نمای بیرونی ساختمان آجری با "من،تر" به رنگ زرد وارد شوید
این هتل یک ساختمان آجری در محل یک کارخانه تقطیر تاریخی بوربن را اشغال کرده است

بسیاری از بازدیدکنندگان کنتاکی به خاطر میراث و صنعت ویسکی آن، که با چندین شرکت معماری معروف ارتباط دارد، می آیند.

در سال 2018، شیگرو بان پیشنهادی برای ساخت سه اهرام چوبی انبوه برای کارخانه تقطیر کنتاکی جغد ارائه کرد و اخیراً، RSHP طرح خود را برای خانه جدید Horse Soldier Bourbon در این ایالت رونمایی کرد.

عکاسی توسط مت کیسیدی.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/07/23/jenny-bukovec-the-manchester-،tel-lexington-kentucky/