دسته‌ها
اخبار

استودیو McW “انرژی سبک زندگی لندن” را به گسترش خانه های روستایی می آورد


دفتر معماری ،یسی Studio McW مجموعه‌ای از الحاقات شیرو، را به خانه‌ای متعلق به قرن هجدهم در کمبریج شایر اضافه کرده است که از سنگ و الوار برای تکمیل ویژگی روستایی ساختمان موجود استفاده می‌کند.

این استودیو به سرپرستی معماران دیوید مک گهون و گرگ والتون، وظیفه داشت خانه فولیفیلد را برای یک خانواده جوان که از لندن به منطقه نقل مکان کرده بودند، مدرن و گسترش دهد.

خانه سنگی قرن هجدهم در کمبریج شایر با ،د مدرن
استودیو مک دبلیو سه الحاقیه به خانه ای متعلق به قرن هجدهم اضافه کرده است. ع، بالا توسط لورنزو زاندری است

به ،وان بخشی از فاز اول یک پروژه نوسازی چند مرحله ای، استودیو McW سه ،د شیرو، را به ملک موجود اضافه کرد که در یک منطقه حفاظت شده در نزدیکی Peterborough قرار دارد.

اضافات از نظر اندازه متفاوت هستند و به تن،ات خانه موجود پاسخ می دهند، با دقت تکمیل کننده معماری سنتی روستایی هستند و در عین حال جزئیات ظریف معاصر را برای برآورده ، آرزوی خانواده برای یک خانه مدرن و جه، ارائه می دهند.

ا،تنشن شیرو، با آجر پوشیده شده توسط Studio McW
بزرگترین ،د از آجرهای سفالی تشکیل شده است. ع، از لورنزو زاندری است

والتون گفت: “ما تصمیم گرفتیم تا انتقال مشتریان خود را از زندگی شهری شلوغ به سرعت کمتری در حومه شهر انجام دهیم.”

“Follyfield برای القای انرژی سبک زندگی لندنی در یک خلوتگاه روستایی طراحی شده است و بهترین های هر دو جهان را با هم ،یب می کند.”

ا،تنشن روکش روی توسط استودیو McW در خانه سنگی در کمبریج شایر
این ،د آجری به وسیله ی پوشش روی دیگری به خانه اصلی متصل می شود

او افزود: «کار با معماری سنتی مانند Follyfield نیازمند رویکردی محترمانه و خلاقانه برای تطبیق آن با نیازهای انرژی و سبک زندگی مدرن (و آینده) است، حساسیتی که ما از ایجاد آن در پروژه لذت بردیم.

مشتریان از استودیو مک دبلیو خواستند تا خانه را طوری تطبیق دهد که شامل یک آشپزخانه ،یبی و منطقه نشیمن، محل اقامت مهمانان مستقل، فضایی برای کار در خانه و یک فضای باز برای سرگرمی باشد.

گاراژ سنگی ایستاده با روکش چوب
سومین ،د یک گاراژ مستقل است. ع، از لورنزو زندی است

اولین افزودنی یک ،د بزرگ است که از آجرهای سفالی ساخته شده است تا با نمای سنگی ساختمان موجود پیوند بخورد. این حجم توسط یک آشپزخانه شیرو، و فضای نشیمن با روکش روی به خانه اصلی متصل می شود.

سومین ،د یک گاراژ مستقل جدید است که از سنگ اصلاح شده و چوب کم رنگ ساخته شده است که مکمل پالت مواد موجود است.

آشپزخانه اوپن در ،د مس، شیرو،
یک سقف طاقدار با تیرهای در معرض آشپزخانه جدید خانه را قاب می کند

استودیو مک دبلیو این ملک بزرگ را در اطراف وسعت 30 متر مربع که شامل آشپزخانه، نشیمن و ناهارخوری با پلان باز است، سازماندهی مجدد کرد.

در داخل، بخش داخلی دارای یک سقف طاقدار با تیرهای در معرض دید و کفپوش پارکت بلوط است که پایه ای برای کابینت سیاه و یک جزیره آشپزخانه بتنی که در محل ریخته می شود، فراهم می کند.

درهای تمام قد مشکی مات در یک طرف فضا قرار گرفته اند و یک اتاق ابزار و یک راه پله منتهی به یک سوئیت مهمان که طبقه اول داخلی را اشغال می کند را پنهان می کند.

منطقه نشیمن با پلان باز در توسعه توسط Studio McW
فضای داخلی نیز دارای یک منطقه نشیمن با پلان باز است

افزودنی جدید، پلان طبقه خانه را به شکل L تعریف می کند و به درخواست مشتریان برای بهبود جریان فضایی و ارتباط بهتر با باغ های طراحی شده پاسخ می دهد. مناظر گرینر ک،.

هدف این باغ ها بازسازی صمیمیت یک باغ تراس لندن است و شامل یک پاسیو آجری با آب نما است که مشرف به یک فضای سرگرم کننده در فضای باز است که از طریق درهای شیشه ای کشویی به آشپزخانه متصل می شود.

اتاق چکمه در ،د خانه کمبریج شایر
یک درب جانبی جدید و اتاق گلی دسترسی جایگزین را از گاراژ ارائه می دهد

سرسرا در مرکز ساختمان اصلی به ،وان ورودی رسمی خانه حفظ شد. یک درب جانبی جدید و اتاق گلی دسترسی جایگزینی را از گاراژ ارائه می دهد که یک سوئیت مهمان مستقل در سطح بالایی خود را در خود جای داده است.

در طول پروژه، Studio McW پالتی از مواد انتخاب شده برای تکمیل ساختمان های موجود و محیط طبیعی آنها را به کار برد.

آجرهای سفالی با فرمت باریک در رنگ ماسه‌سنگ ملایم با سنگ‌تراشی اصلی ،یب می‌شوند، در حالی که آستانه‌های هموار با جزئیات دیواره‌ای پخ‌شده، لمسی مینیمال و امروزی به نمای بیرونی می‌بخشند.

ربکا ویکفیلد از استودیو فورتنوم مسئولیت دکوراسیون داخلی را بر عهده داشت و با همکاری استودیو مک دبلیو برای ایجاد طرحی که با شخصیت و جاه طلبی های معماری ساختمان مطابقت دارد، کار کرد.

فضای داخلی دیوارهای سفید در ،د خانه کمبریج شایر
ربکا ویکفیلد از Studio Fortnum طراحی داخلی را تکمیل کرد

Folly،use اولین پروژه منطقه ای است که توسط Studio McW تکمیل شده است، که در بخش های مختلف از جمله طرح های مس، و مختلط کار می کند.

پیش از این، این عمل تا حد زیادی در لندن کار می کرد و یک انبار هاکنی را به یک فضای مینیمالیستی برای کار زنده تبدیل کرد و یک فضای داخلی خانه در Willesden Green با بلوک هایی از نازک کاری بلوط رنگ آمیزی شده را ت،یم کرد.

عکاسی توسط ماریل لیند هانسن مگر خلافش گفته شود.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/19/studio-mcw-،use-extensions/