دسته‌ها
اخبار

استودیوی طراحی DWA برای عطرسازی در میلان، نصب خوشبو طراحی کرده است


معماری صنعتی شمال فرانسه از طراحی این ،ت چوبی جداشدنی خبر داد که استودیوی طراحی داخلی ایتالیایی DWA برای برند عطر Les Eaux Primordiales در هفته طراحی میلان طراحی کرده است.

این چیدمان بویایی که Expériences Immobiles نام دارد به ،وان بخشی از نمایشگاه سالانه Alcova به نمایش گذاشته شده است و شامل دو برج چهار متری است که شبیه دودکش های کارخانه طراحی شده اند.

نصب Immobile Experiences
نصب Experiences Immobiles در Alcova به نمایش گذاشته شده است

یکی از این سازه‌های چوبی مجموعه‌ای از مجسمه‌های گلی خوش‌بو توسط هنرمند Natascia Fenoglio را در خود جای داده است که با آ،ین عطر عطر Cèdre Superfluide آمیخته شده و در زیر شیشه‌های زنگی با سر باز سفارشی قرار داده شده است.

بخش های بدون لعاب در عطر قرار می گیرند، بنابراین هوای زیر لامپ شیشه ای واقعا معطر می شود. استودیو طراحی DWA بنیانگذار فردریک دی واچر به Dezeen گفت.

سرامیک های Natascia Fenoglio زیر یک شیشه زنگوله شیشه ای
این شامل سرامیک های عطرآگین Natascia Fenoglio است

به‌جای بلند ، این گنبدها برای گرفتن عطر، بازدیدکنندگان می‌توانند به سادگی یک بادبزن کاغذی کوچک را که در گردن تعبیه شده است بچرخانند تا هوای معطر را به سمت آنها بچرخاند.

برج دیگر مجموعه‌ای از ع،‌ها و فنجان‌ها را در خود جای می‌دهد که نت‌های مختلفی را که عطر را تشکیل می‌دهند، با کد رنگی برای نشان دادن رایحه‌شان تجزیه می‌کند.

De Wachter گفت: “ما می خواستیم چیزی بصری ایجاد کنیم زیرا تجسم بو بسیار دشوار است.”

بنابراین به همین دلیل به این فکر افتادیم که عطر را تجزیه و تحلیل کنیم، هشت نت مهم را برداریم و به آنها رنگ دهیم.

نصب توسط DWA Design Studio برای Les Eaux Primordiales در هفته طراحی میلان
این تاسیسات از دو برج چوبی تشکیل شده است

خود برج ها از یک چارچوب هشت ضلعی از تخته های چوب ص،ر تشکیل شده اند که برای استفاده مجدد از هم جدا می شوند.

شکل توسط دودکش های کارخانه شمال فرانسه، جایی که آبهای اولیه بنیانگذار آرنو پولن بزرگ شد و کار از برند و هیلا بچر – دوتایی عکاسی آلم،، که به طور مشهور معماری صنعتی در حال ناپدید شدن اروپا را مستند ،د.

در همین حال، مجسمه‌های سفالی با استفاده از خشت‌های رنگارنگ طبیعی و تکنیک سنتی سفال ژاپنی کورینوکی ساخته شده‌اند که شامل کنده‌کاری یک شی از یک قطعه خاکی است.

نصب برج با قاب چوبی در Alcova
در یکی از برج ها سکوها و شیشه ها به نمایش گذاشته شده است

در طول نصب، استودیوی طراحی DWA ارجاعاتی به طراحی بطری عطر داشت، با شیشه های زنگ و فضای منفی بین دو برج با قاب چوبی که شکل متمایز عطر را به خود گرفته است.

این استودیو همچنین از بطری های عطر واقعی به ،وان تزئین استفاده کرد و آنها را در لوله های پ،تیکی شفاف قرار داد تا یک ویژگی نور پس زمینه چشمگیر در داخل برج دوم ایجاد کند.

بطری های عطر در لوله های شفاف در نصب Les Eaux Primordiales انباشته شده است
بطری‌های عطر Les Eaux Primordiales در مرکز برج دیگر چیده شده‌اند

این اولین باری نیست که نصب هفته طراحی میلان از عکاسی Becher سرنخ می گیرد.

در فستیوال سال گذشته، خانه مد هرمس، چهار برج آب به یاد ماندنی را در داخل لا پلوتا برای ادای احترام به کار این دو بنا کرد. آنها که از چوب خا،تر و کاغذ رنگی ساخته شده بودند، از درون نور، شدند تا شبیه فانوس های غول پیکر شوند.

Experiences Immobiles از 17 تا 23 آوریل 2023 در Alcova به ،وان بخشی از میلان طرح هفته. ما را ببینید میلان طرح هفته راهنمای سال 2023 در راهنمای رویدادهای Dezeen برای اطلاعات در مورد بسیاری از نمایشگاه ها، نصب ها و گفت،ایی که در سراسر جهان برگزار می شود. هفته.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/21/dwa-design-studio-les-eaux-primordiales-milan-design-week/