دسته‌ها
اخبار

اخبار >دوازدهمین نمایشگاه چای در هتل بین المللی استقلال ,هتل پارسيان استقلال | OkChay

اخبار > دوازدهمین نمایشگاه چای در هتل بین المللی استقلال ,هتل پارسيان استقلال | OkChay

تمام آن چیزی که شما از یک کتری در هتل انتظار دارید تنها محفظه‌ای با گنجایش متناسب با تعداد نفرات حاضر در اتاق است که با دمای معمولی به راحتی به چای کیسه ای جوش بیاید. این به معنای داشتن بدنه‌ای از جنس مناسب است تا افزایش دمای کتری سریع‌تر صورت بگیرد. همین طور مقاوم بودن بدنه کتری در برابر دما بسیار مهم است تا هتلداران مجبور به تعویض زود به زود کتری هتل نشوند. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت گردشگری آتالند می باشد.

  • ۲-مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت(در اکثر هتل ها تنها عقد نامه دائمی مورد پذیرش واقع می شود) که قانونا موجب عدم پذیرش میهمان درهتل می شود به عهده میهمان بوده و عموما هتل ها در این موارد یک شب کنسلی را دریافت می کنند.
  • همچنین نزدیکی هتل عثمان هان به اسکله باعث شده که مهمانان حین صرف صبحانه، چشم‌انداز خیره‌کننده تنگه بسفر و جزایر پرنس را در مقابل چشمانشان ببینند.
  • تمامی خدمات این وب سایت دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

تی‌لیش در کوئین وست بهترین چای‌ها اسانس‌دار شهر را عرضه می‌کند اما اگر در کوئین ایست هستید به سراغ پیپینز تی کامپنی بروید تا مخلوط‌های میوه‌ای مشهور آن را امتحان کنید. خرید لوازم سرو چای مثل صافی و سینی را فراموش نکنید تا بساط چای شما تکمیل شود. خلاقیت در نحوه چیدمان یا تزئین غذاها یا حتی سفارش غذا دنیای روم سرویس هتل را دگرگون کرده است.

۲- هتل ورلد هیریتیج استانبول از مناسب‌ترین هتل های خانوادگی استانبول

از ورزش و سرگرمی در استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ و زیبایی گرفته تا سالن بدنسازی و یوگا برای بزرگسالان و کلوپ بازی برای بچه‌ها ارائه می‌شود. در کنار جذابیت ظاهری، تنوع و فراوانی امکانات هتل دیوان، آن را به یکی از بهترین هتل های استانبول تبدیل کرده است. در ادامه به‌صورت جزئی و دقیق‌تر با چهار هتل از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول آشنا می‌شویم. وسایل و تجهیزاتی مانند سشوار، دستگاه واکس، مینی‌بار و… هم از ملزومات اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبای هتل‌های ۵ ستاره است.

راهنمای راه اندازی آش فروشی + لیست بهترین آش فروشی های تهران

در ادامه با سه هتل از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول آشنا می‌شویم. یکی از بهترین هتل های منطقه تکسیم استانبول که اتفاقا برای سفرهای کاری هم گزینه بسیار مناسبی است،هتل گرند حایات استانبول است. این هتل علاوه بر سفرهای تفریحی مجهز به اتاق‌های جلسات مدرن و مجهز است. تمام اتاق‌های هتل مجهز به تخت، مبلمان، تلوزیون، کمد، مینی‌بار و حمام‌های تمام مرمر با وان است و طراحی و رنگ ملایم اتاق‌ها حس آرامش‌شان را چندین برابر کرده است. علاوه بر این امکانات اختصاصی، امکانات عمومی هم در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.