دسته‌ها
اخبار

اتاق فرارهای ژانر جنایی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اتاق فرارهای ژانر جنایی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

یکی از بخش های مهم اطلاعات درباره اتاق فرار اینه که اگر فردی فوبیا داره، با خودتون هر اتاق فراری نبرید. چرا اینو میگیم؟ انصراف از بازی باعث میشه تفریح کل گروه خراب بشه و اگر شما از فوبیایی که اعضای گروه دارن باخبر نباشید قطعا از رزرو اتاق فرار خودتون پشیمون میشید. هر مجموعه قوانین خاص خود را دارد اما به طور کلی می توانید تا سه بار هینت بگیرید. اما پس از سه بار، هر هینت برای شما هزینه ای زمانی یا پولی خواهد داشت.

  • اتفاقات جذابی که میتواند کاستی‌های بقیه بخش‌ها نسبت به اسکیپ‌روم واقعی را به طور کامل پوشش دهد.
  • اتاق فرار روانی، کاری از مجموعه انیگما است و از نظر خیلی از کاربران، یکی از ترسناکترین اتاق فرارهای ایران محسوب می‌شود.
  • اینجا جاییست که میتواند شما را بارها و بارها شگفت‌زده کند.
  • اگر قبل از انجام هر کاری به کسب دانش و شناخت در مورد آن کار بپردازید، با مشکلات کمتری در حین انجام کار روبرو خواهید شد.
  • مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش می کند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند.
  • مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت.

بنابراین اگرچه التهاب و ترس بازی بالاست، اما شما همچنان تمرکز خود را حفظ کنید و سعی کنید حواستان به همۀ جزئیات باشد. در اتاق فرار نباید به‌هیچ‌وجه با اکتور مبارزه کنید یا شیئی به سمت او پرت کنید. همان‌طور که گفتیم، آن‌ها فقط بازیگرانی هستند که قرار است تجربۀ بازی را واقعی‌تر و همه‌جانبه‌تر کنند. پس آرامش خود را حفظ کنید و خصوصاً در تاریکی، بی‌دلیل حرکت نکنید تا آسیبی به شما، اکتور و دکور بازی نرسد. خیلی وقت‌ها ممکن بود داستان شنگول و منگول نیز برای ما ترسناک باشند. اما چیزی که ما را آرام می‌کرد، این فکر بود که ما در خانۀ خود هستیم و قرار نیست سروکلۀ گرگ توی زندگی واقعی‌مان پیدا شود.

اتاق فرار پژواک

یکی از محبوب‌ترین ژانرهای اتاق فرار در دنیا، ژانر جاسوسی-سیاسی است. بستر داستان در چنین اتاق فراری، سیاسی و دیپلماتیک است. مسلم است که کمی چاشنی دلهره نیز در این ژانر وجود دارد. بازیکنان باید تلاش کنند، مسئله‌ای را سری نگه‌داشته، جاسوس را شناسایی کنند یا پیامی را به شکل محرمانه، منتقل کنند.

در حاشیه اسکیپ روم

از بین دوست و آشنا و فامیل یک تیم 4 تا 10 نفره تشکیل بدید و یکی رو بعنوان سرگروه انتخاب کنید. اما در هر صورت، گیم مستر تلاش می کند تا هر چه بیشتر به شکل غیرمستقیم راهنمایی های خود را انجام دهد تا بازیکنان بیشتر از ذهن خود برای حل معما تفریح اتاق فرار استفاده کنند. قبل از شروع بازی، در مورد انواع قفل های موجود در بازی و شیوه کار با آنها توضیحاتی را به بازیکنان ارایه می دهد. در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد. خیر ، گرچه بازی های ترسناک بر اساس ترس واقع شده اند ولی در کل طول بازی هیچ خطری برای بازیکنان وجود ندارد.

اگر دیدن فیلم‌های ترسناک جذابیت خاصی برای شما داره و هر کدام از فیلم‌های پرطرفدار ترسناک مثل اَره رو چند بار تماشا کردید، اتاق فرار ترسناک می‌تونه یک تجربه ناب براتون باشه. در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه! یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند. اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند. اتاق فرار یک بازی گروهی و دسته جمعی است و باید هر کس تلاش کند تا معماها را حل کند؛ اما در اتاق فرارهای ترسناک بهتر است به دسته‌های دو نفره و بیشتر تقسیم شوید؛ چرا که در این صورت امکان ترساندنتان کمتر می‌شود. در اتاق فرارهای جنایی-درام، معمولا بخش‌هایی از بازی با اکت‌های مختلفی از بازیگران بازی همراه خواهد بود که تجربه متفاوتی از بازی و نمایش برای شما به ارمغان خواهد آورد.