دسته‌ها
اخبار

ابزار برقی و شارژی ابزارچی | takdoo-تکدو

ابزار برقی و شارژی ابزارچی | takdoo-تکدو

انبرچه درصدد است که با توزیع بهترین محصولات با مناسب ترین کیفیت ها و به صرفه ترین قیمت ها رضایت مشتریان خود را جلب نماید. قیمت, خرید و مشخصات دستگاه جوش لوله کشی پلیمر از انواع معتبرترین برندهای موجود به همراه بررسی دقیق محصول. پیچ گوشتی برقی، ماشین ابزاری است که با کمک یک موتور (الکتریکی) بر اساس همان اصل مته و داشتن یک محدود کننده گشتاور، امکان پیچ و باز کردن پیچ را می دهد. به طور کلی ابزارآلات برقی آروا، ‌از استانداردهای CE اروپا و کابل آنها به ویژه، از استاندارد VED آلمان پیروی می‌کند. تا حدی که روز به روز می‌کوشد ابزارهای خود را بیشتر از قبل با استاندارهای بین‌المللی همسو کند و آن‌ها را بر اساس نیاز کاربر بسازند.

  • کلیه حقوق این سایت، متعلق به شرکت پیشرو ابزار آبادیس (فروشگاه انبرچه) میباشد و هرگونه کپی برداری برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • اره متشکل از یک موتور است که یک تیغه دایره ای با چرخش سریع را به حرکت در می آورد.
  • گرد و غبار نيز با ايجاد اختلال و مزاحمت در حركت قطعات مكانيكی از راندمان دستگاه می كاهد .

این دریل‌ها دارای سه نظام‌های قدرتمند با توانایی چرخش به چپ یا راست است. محصولات شارژی با باتری‌های لیتیومی با عمر طولانی مدت مجهز شده‌اند و محصولاتی که مستقیما با برق کار می‌کنند دارای موتورهایی بسیار قدرتمند هستند. با معرفی این ابزار‌ها محدودیت های بسیاری را از بین برده و دردسرهای بسیاری را از دوش نجارها، کارگرها و… برداشته است. خرید ابزار برقی و شارژی برای تجربه مدرنیته و داشتن زندگی مدرن بسیار کارآمد وحساب شده است. شرکت ابزارسرا به عنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه گروه بوتان و به واسطه اعتبار و شهرت نیک این مجموعه، در سال ۱۳۷۵ با هدف خدمت به جامعه صنعتی و تولیدی کشور فعالیت خود را با کسب نمایندگی ابزارهای برقی شرکت بوش BOSCH آغاز کرد. فروشگاه بزرگ ابزارآلات انبرچه ارائه دهنده ابزار های برقی و شارژی به همراه برند های مختلف توانسته است نیاز مصرف کنندگان را برآورده نماید.

پیچ گوشتی برقی

اره‌های برقی شرکت آروا، دارای تیغه و زنجیر از برند Oregon آمریکا هستند که به راحتی به علت وجود سیستم تعویض آسان تیغه قابل تعویض‌اند. پولیشرهای آروا با داشتن دسته جانبی مناسب با گردش ۳۶۰ درجه توانایی استفاده از این دستگاه، در حالت‌های گوناگون را به شما می‌دهند. در ساخت فرزها و مینی‌فرزهای آروا، از چرخ‌دنده‌های مستحکمی برای افزایش طول عمر دستگاه استفاده شده است.

چکش تخریب 11 کیلویی رونیکس مدل 2811

ابزار برقی ها با یک سیم به برق متصل می‌شوند و به این صورت دستگاه می‌تواند مدت زمان بسیار زیادی با نیرویی خیلی بیشتر از نیروی انسان کار کند به همین جهت پاسخ‌گوی نیاز گسترده صنایع و کارگاه‌ها و کارخانه ها هستند. ابزارآلات شارژی را معمولا در کنار ابزار برقی ها در یک دسته با عنوان ابزار برقی و شارژی قرار می‌دهند زیرا از لحاظ ساختار تفاوت چندانی با هم ندارند و تنها در نیروی محرکه تفاوت دارند. نیروی محرکه ابزارآلات شارژی به جای نیروی الکتریسیته، از طریق باتری تامین می‌شود.

با این حال، اگر از ابزار خود برای اهداف سنگین‌تر استفاده می‌کنید، ممکن است بهتر باشد از ابزارهای برقی استفاده کنید. قدرت اضافی آنها و تامین مداوم جریان برقی شما را در تمام طول روز بی نیاز از شارژر و باتری نگه می‌دارد. شما می توانید به راحتی محصولات مورد نیاز خود را از طریق انبرچه فراهم نمایید. شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت های محصولات انبرچه به صفحه فروشگاه مراجعه فرمایید. نام گذاری هایی که برای انواع دسته بندی ها صورت می پذیرد بر اساس منبع تغذیه و یا مولد های هر ابزاری می باشد. ابزار های دستی به ابزار هایی گفته می شود که نیروی محرکه آن ها دست انسان باشد.