دسته‌ها
اخبار

آپارتمان سائوپائولو توسط Pascali Semerdjian طراحی برزیلی را به نمایش می گذارد


استودیوی سائوپائولو Pascali Semerdjian Arquitetos آپارتم، را در شهر برای یک خانواده محلی بازسازی کرده است، با استفاده از مبلمان، روکش‌ها و جزئیات در معرض دید، فضاهای اجتماعی را ایجاد می‌کند که «عمقاً برزیلی و کاملاً جه، است».

خانواده پرسیدند معماران پاسکالی سمرجیان برای طراحی خانه خود پس از دیدن آپارتمان دیگری که شرکت تعمیرات اساسی کرده بود، که در Dezeen نیز نمایش داده شده بود.

صندلی راحتی اسکار نیمایر
طراحی برزیلی شامل شزلون Oscar Niemeyer در سراسر این آپارتمان بازسازی شده به نمایش گذاشته شده است

برای آپارتمان 376 متر مربعی ER، معماران چیدمان را به دو ،مت ت،یم ،د – یک منطقه اجتماعی باز و سوئیت مهمان در یک نیمه و اتاق های خصوصی در نیمه دیگر قرار دادند.

منطقه اجتماعی شامل یک فضای ناهار خوری و نشیمن ،یبی گسترده با دسترسی به چندین بالکن کاشته شده است.

ناهارخوری
فضاهای اجتماعی از جمله اتاق غذاخوری با تخته های چوبی کم رنگ پوشیده شده اند

دیوارهای این ناحیه با تخته‌های عمودی از چوب کم‌رنگ پوشانده شده‌اند که با پانل‌هایی از اونی، به رنگ یشمی که به بیرون کشیده می‌شوند و میزهای کناری کنار مبل‌ها را تشکیل می‌دهند، قطع شده‌اند.

در پشت پانل دیواری اونی، یک چراغ نیمکره مخفی وجود دارد که هنگام روشن شدن به آرامی از طریق سنگ می درخشد.

آشپزخانه
در آشپزخانه، یک نوار صبحانه از یک سینک گچی طبل مانند بیرون می آید

مبلمان متنوع در ،مت نشیمن از یک تخت خواب توسط معمار مدرنیست برزیلی اسکار نیمایر و صندلی های قدیمی توسط Svante Skogh و Kurt Østervig تا یک چهارپایه دو طرفه توسط طراح معاصر برزیلی است. کلودیا موریرا سالس.

«مشتریان با آنها کار ،د [us] برای توسعه مناطق اجتماعی که هم عمیقاً برزیلی و هم کاملاً جه، هستند، گفت: Pascali Semerdjian Arquitetos.

ذخیره سازی داخلی
در طول کار بازسازی، فضای ذخیره سازی زیادی اضافه شد

در اتاق ناهارخوری، یک میز بزرگ گردویی به شکلی است که منحنی های دیوارها را دنبال می کند و با مجموعه ای از کتاب اریک صندلی ها

یک جفت پروپ لایت توسط طراح هلندی برجان پات از سقف بتنی که در حین بازسازی در این اتاق و چندین اتاق دیگر نمایان شد آویزان شوید.

اتاق خواب
در فضاهای خصوصی از مصالح طبیعی استفاده شده و سقف های بتنی ساختمان نمایان شده است

این سمت از آپارتمان همچنین شامل یک انبار شراب سفارشی و یک آشپزخانه است که در آن یک نوار صبحانه از یک فرم گچی طبل مانند که سینک را در خود جای داده است، گسترش می یابد.

نیمه خصوصی خانه شامل سوئیت اصلی، اتاق خواب و یک اتاق ،اب بازی برای دختران، فضای ذخیره سازی و حمام مش، است.

بیشتر مصالح در این فضاها طبیعی است و طبق گفته طراحان، مشتریان به «گواهی پایداری برای هر قطعه چوبی که در بازسازی استفاده می‌شود» نیاز دارند.

این استودیو گفت: “این زوج مانند ما عاشق طراحی اشیا هستند، بنابراین ما بسیار مراقب بودیم و چند طرح خاص برای آنها ساختیم، بنابراین آپارتمان منحصر به فرد و تجربه ای متفاوت خواهد بود.”

اتاق ،اب بازی بچه ها
آپارتمان شامل یک اتاق ،اب بازی برای دختران مشتریان است

قطعات سفارشی شامل یک سینک برنزی و سنگی در حمام اولیه، یک میز کوکتل در سالن، و یک طاقچه و کمد “تقریبا مذهبی” است که در ورودی قرار دارد.

مجموعه گسترده این خانواده از هنرهای معاصر برزیل نیز در سراسر خانه به نمایش گذاشته شده است، از جمله آثاری از آنا ماریا تاوارس، گابریلا ،تا و ماتیاس مسکیتا.

حمام اولیه
از جمله ،اصر سفارشی در خانه، یک سینک برنزی در حمام اولیه است

در سائوپائولو پرجمعیت، آپارتمان نشینی بسیار رایج است و معماران اغلب باید خلاق باشند تا به فضاهای عمومی شخصیت دهند.

نمونه هایی که اخیرا تکمیل شده اند عبارتند از یک پنت هاوس دوبل، با یک راه پله مجسمه سازی، یک خانه پر از بافت های مختلف، و یک اقامتگاه که در آن ساختار بتنی به طور کامل در معرض دید قرار می گیرد.

عکاسی توسط فامیل فرانسوی و تولید تصویر توسط ویکتور کوریا است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/22/er-apartment-sao-paulo-pascali-semerdjian-arquitetos/