دسته‌ها
اخبار

آویز مدولار Tri Light توسط توکیو


نمایشگاه دیزین: برند طراحی توکیو یک نور مجسمه‌ای م،ار با ساختاری لانه زنبوری ساخته است که از شوجی ژاپنی الهام گرفته شده است.

این نور دارای طراحی منحنی است و از مثلث های آلومینیومی آسیاب شده و آنودایز شده تشکیل شده است که به طور ویژه طراحی شده اند تا بی نهایت برای ایجاد پیکربندی های مختلف گسترش یابند.

ع، تری لایت
،اصر Tri Light را می توان برای ایجاد تنظیمات مختلف اضافه و گسترش داد

گفت: “سیستم طراحی بی نهایت قابل گسترش، Tri Light هندسه بی انتها طبیعت را در مناطقی که ما در آن زندگی می کنیم روشن می کند.” توکیو.

این برند ادامه داد: “این نور، و اثیری است، اما به اندازه قو،ن فیزیک بی زمان است.” “نور سه گانه بی، از نیروهای بنیادی است که جه، و در عین حال بی نهایت متنوع هستند.”

ع، نور
از صفحه نمایش شوجی الهام گرفته شده است

توکیو از شوجی ژاپنی، نوعی صفحه کاغذی که معمولاً به ،وان دیوار، پارتیشن یا درب کشویی در ژاپن استفاده می‌شود، برای اطلاع از طراحی استفاده کرد.

این برند گفت: “با الهام از مفهوم شوجی ژاپنی، Tri Light ،یبی از سنت های قدیمی و فناوری مدرن است – ما تصمیم گرفتیم چیزی را طراحی کنیم که در عین حال مدرن، ک،یک و بی زمان باشد.”

ع، تری لایت
نور شکل مجسمه ای دارد

دارای نور قابل تنظیم است و می توان آن را از 2700K تا 4000K تنظیم کرد و طراحی را می توان به مناطق ت،یم کرد به طوری که هر منطقه قدرت و دماهای مختلف نور را حذف کند.

تولید – محصول: سه نور
نام تجاری: توکیو
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/04/21/tri-light-sculptural-s،ji-tokio-dezeen-s،wroom/