دسته‌ها
اخبار

آناستازیا نوویکووا به آپارتمان کیف تغییر رنگ داده است


دکور پاریسی در سرتاسر این آپارتمان در کیف که با فضاهای زندگی سیاه و سفید توسط طراح اوکراینی Anastasiia Novikova تج، شده است، شکوفا شده است.

این آپارتمان درست قبل از شروع جنگ اوکراین بازسازی شده است، در طبقه سوم یک ساختمان مس، پنج طبقه که در سال 1912 ساخته شده است.

داخلی اتاق نشیمن آپارتمان اوکراین
آناستازیا نوویکووا گچ کاری را در آپارتم، در سال 1912 در کیف بازگرداند

پس از اینکه صاحبان قبلی آن تمام گچ‌کاری‌های اصلی، درها و تخته‌های کف را به طور کامل از بین بردند، نوویکووا می‌خواست جذابیت تاریخی خانه را به ویژه در اتاق نشیمن بازگرداند.

او گفت: «وقتی اتاق خالی بزرگ را با سقف چهار متری و چهار پنجره بزرگ دیدم، بلافاصله تصویری از اینکه در آینده چگونه خواهد بود، به ذهنم رسید.

می‌خواستم دیوارها، کف، سقف و پنجره‌ها را مانند گذشته بسازم و مبلمان مدرن، نور و هنر را اجرا کنم.»

طراحی داخلی اتاق نشیمن آپارتمان اوکراین توسط Anastasiia Novikova
یک آینه قدیمی فرانسوی و شومینه برای دکوراسیون اضافه شده است

اتاق نشیمن با لیس رنگ سفید تازه شده بود در حالی که گچ بر روی سقف آن نصب شده بود.

نوویکووا توضیح داد: “من چند طرح ایجاد کردم، سپس یک صنعتگر اوکراینی آنها را به طور کامل در مقیاس یک به یک از پ،تیکین مجسمه سازی کرد.” بعد از آن از گچ درست ،د».

طراحی داخلی آشپزخانه آپارتمان اوکراین
آشپزخانه دارای کابینت جت مشکی است

،اصر طرح گچ بری آینه ای تزئین شده از دوران ناپلئون دوم است که روی دیواری در انتهای اتاق نصب شده است، دقیقاً بالای یک شومینه قدیمی لویی پانزدهم.

نوویکووا این ویژگی های دکور را برای ایجاد حس پاریسی به آپارتمان در نظر گرفته است زیرا مالکان – یک جفت هنرمند – عاشق بازدید از پایتخت فرانسه هستند.

طراحی داخلی اتاق خواب آپارتمان اوکراین توسط Anastasiia Novikova
رنگ های خا،تری در اتاق خواب اصلی نفوذ می کند

اتاق نشیمن با یک مبل خا،تری L شکل، مجموعه ای از آثار هنری معاصر از هنرمندان اوکراینی و یک پیانوی قدیمی که در مهم، های خانوادگی نواخته می شود، اشغال شده است.

آشپزخانه مجاور با کابینت های جت مشکی و یک جزیره صبحانه همسان مجهز شده بود. از مرکز جزیره، یک میز ناهار خوری مرمر سفید، همراه با صندلی هایی با صندلی های مخملی سبز زیتونی، گسترش یافته است.

طرح رنگی تا حد زیادی تک رنگ آپارتمان تا اتاق خواب اصلی ادامه پیدا می کند، جایی که دیوارها، پرده ها و تخته سر خمیده همه سایه ای از بتونه خا،تری هستند.

یک لامپ آویز برنجی براق که روی یکی از میزهای کناری آویزان است و یک نیمکت منبت کاری شده عصایی که در پای تخت می‌نشیند، جذابیت بافتی را به آن اضافه می‌کند.

طراحی داخلی حمام آپارتمان اوکراین
حمام اختصاصی آن تقریباً به طور کامل با سنگ مرمر سفید پوشیده شده است

حمام اختصاصی در داخل یک حجم جداگانه در گوشه اتاق قرار گرفته است که داخل و خارج آن با پانل هایی از سنگ مرمر سفید رنگ پوشیده شده است.

سایه‌های روشن‌تری در اتاق‌خواب‌های کودکان ظاهر می‌شود – یکی از آنها به رنگ سبز مریم گلی و دیگری صورتی مایل به قرمز با لهجه‌های زرد ،دلی است.

فضای داخلی اتاق خواب کودکان در آپارتمان اوکراین طراحی شده توسط Anastasiia Novikova
رنگ های روشن تری در اتاق خواب کودکان اعمال می شد

نوویکووا دو اتاق را از طریق یک نیم طبقه کوچک به هم متصل می کند، جایی که بچه ها می توانند برای بازی، خواندن و چرت زدن در طول روز پنهان شوند.

این آپارتمان در میان تعدادی از پروژه های مس، است که درست قبل از شروع جنگ در پایتخت اوکراین تکمیل شد و اکنون در نهایت شروع به انتشار کرده است.

طراحی داخلی اتاق خواب کودکان آپارتمان اوکراین
یک نیم طبقه دنج دو اتاق کودک را به هم متصل می کند

استودیوی ماخنو خانه مورلی را به پایان رساند، خانه‌ای کاملا بژ با دیوارهای سرامیکی پیچیده در حومه شهر، در حالی که طراح یانا مولودیخ یک آپارتمان اتاق زیر شیرو، را دوباره پیکربندی کرد تا فضای ذخیره‌سازی بیشتر و نور طبیعی فراهم شود.

عکاسی توسط یوهنی آورامنکو.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/26/anastasiia-novikova-kyiv-apartment-interior/