دسته‌ها
اخبار

آموزش ICDL با مدرک فنی و حرفه ای بهترین آموزشگاه icdl گواهینامه تهران

آموزش ICDL با مدرک فنی و حرفه ای بهترین آموزشگاه icdl گواهینامه تهران

مجتمع فنی روشنگر از سال 1376 کارش را در رشته کامپیوتر آغاز کرد و در حال حاضر در چهار شعبه در نقاط مختلف تهران آموزشگاه کامپیوتر در تبریز فعالیت دارد. دوره ICDL مجتمع فنی روشنگر (به صورت حضوری و آنلاین) جامع است و مطالب را به صورت عملی و کاربردی ارائه می دهد. 5-با شرکت در دوره های icdl و کسب مهارت های هفتگانه می توانید بر کامپیوتر خود تسلط داشته باشید و نیازهای خود یا شرکت یا موسسه ای که در آن کار می کنید را برآورده کنید. مایکروسافت اکسس یک سیستم مدیریت پایگاه داده (DBMS) از شرکت مایکروسافت است که موتور پایگاه داده جت مایکروسافت را با رابط کاربری گرافیکی و ابزارهای توسعه نرم افزار ترکیب می کند.

  • برنامه ICDL نیازهای کارمندان و کارفرمایان را با پوشش دادن طیف گسترده ای از مهارت های دیجیتال مورد نیاز برای محل کار امروزی برطرف می کند.
  • در سطح پایه، ساختاری، شبکه های مجازی در VMware متفاوت از شبکه های فیزیکی نیستند؛ vSphere برای تقلید از عملکرد یک شبکه فیزیکی طراحی شده است، بنابراین بسیاری از سخت افزار شبکه ای که در دنیای واقعی پیدا می کنید، در VMware مجازی می شوند.
  • او باید دانش و توان انجام دستورات پایه مرتبط با توسعه، شکل‌دادن و استفاده از یک صفحه گسترده را دارا باشد.
  • پس از پایان دوره اگر در امتحان عملی و کتبی فنی حرفه ای قبول شوید مدرک ICDL به شما داده می شود.

در این دوره آموزشی، مهارت های هفتگانه ICDL از قبیل اکسل، اکسس، ورد، پاورپوینت، اینترنت و مفاهیم اولیه IT آموزش داده می شود. برای آشنایی بیشتر مخاطبان با انواع دوره ها و کلاس های آموزشی ICDL به بررسی جزئیات ثبت نام آن در مراکز مختلف می پردازیم. در کلاس کامپیوتر یا همان ICDL شما به مهارتهای هفتگانه کامپیوتر یعنی مبانی کامپیوتر (IT)، ویندوز، اینترنت، ورد، اکسل، اکسس و پاورپوینت مسلط شده و می توانید از مدرک این دوره برای استخدام یا مهاجرت استفاده نمایید.

کار با شبکه های اینترنت و پست الکترونیک

دوره ای سی دی ال مشهد مخفف International Computer Driving License می باشد که دریافت این مدرک به منزله توانایی شما در کار با کامپیوتر است . این مدرک در سطح بین المللی اعتبار دارد ، همچنین ارگان های دولتی در ایران نیز در اولین مرحله استخدام نیازمند این مدرک می باشد. یکی دیگر از مهارت های اصلی مورد تدریس در دوره آموزش ICDL مبانی IT است.

ثبت نام دوره ICDL سازمان فنی و حرفه ای

به همین خاطر نیز سرواژه E در آن که مخفف کلمه European بود، به I به معنای International، تغییر کرد و ICDL نام گرفت. در این مهارت داوطلب لازم است نشان دهد توانایی استفاده از کاربردهای واژه‌پردازها در کامپیوتر شخصی را داراست، او باید درک توانایی انجام دستورات پایه مرتبط با ایجاد، شکل‌ دادن و اتمام یک متن در واژه‌ پرداز را داشته باشد. همچنین داوطلب باید نشان دهد صلاحیت لازم برای استفاده از قابلیتهای پیشرفته‌ تر واژه پردازها مانند ایجاد جداول استاندارد، استفاده از عکس و تصویر در یک متن، آوردن و انتقال یک شی در متن و استفاده از ابزارهای ایجاد و ترکیب پست الکترونیک را داراست. استاد بسیار منظم و با دانش بودن و همه موارد icdl رو بصورت کاملا عملی درس می دادن. در مهارت میکروسافت آفیس ورد Microsoft Office Word داوطلب لازم است نشان دهد توانایی استفاده از کاربردهای واژه‌پردازها در کامپیوتر شخصی را داراست، او باید درک توانایی انجام دستورات پایه مرتبط با ایجاد، شکل‌دادن و اتمام یک متن در واژه‌پرداز را داشته باشد.

کل آموزش 30 ساعت است و مباحث کار با کامپیوتر و سیستم عامل، اینترنت، ورد، اکسل، پاور پوینت و اکسس را شامل می شود. بعد از اتمام دوره ICDL گواهینامه بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور به شما داده می شود. همانطور که پیشتر در این مطلب مطالعه کردید، مجتمع دارالفنون، یک مجموعه رسمی دارای مجوز از سمت سازمان فنی و حرفه ای کشوری است و شما با شرکت در هریک از دوره های ما می توانید اعتبار نامه خود در آن رشته را به طور مستقیم از سمت سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت کنید.