دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو به زبان ساده سئو استاد

آموزش سئو به زبان ساده سئو استاد

امنیت وب‌سایت نیز یکی از بخش‌های بسیار مهم در سئو فنی محسوب می‌شود. امن ساختن وب‌سایت علاوه بر دور نگه داشتن آن از کامنت‌های اسپم و پلاگین‌های ناامن، شامل استفاده از پروتکل HTTPS به جای HTTP می‌شود. از روش‌های کاربردی برای تولید محتوای قابل اشتراک‌گذاری می‌توان موارد زیر را نام برد. استفاده از یک ساختار مشخص از کد (وبسایت اسکیما) در صفحات سایت که توسط گوگل نمایش داده می شود. ریچ اسنیپت ها تنوع بالایی دارند و شامل FAQ Schema (سوالات متداول) Rating Review (امتیاز محصولات) و … هستند.

  • اسلایدها و فایل‌های تکمیلی که اساتید برای تدریس در طول این دوره استفاده کرده اند، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • اهداف یک وب سایت می‌‌تواند ارائه تبلیغات‌‌، درآمدزایی یا نمایش محصولاتی باشد که مشابه آن درهیچ شبکه بازاریابی دیگری نباشد.
  • بهبود سئوی سایت جنبه‌های مختلفی دارد و هریک از این جنبه‌ها دارای درجه اهمیت متفاوتی هستند.
  • این نکته را بخاطر داشته باشید که ممکن است کاربران محتوای صفحه را فراموش کنند ولی هرگز حس خوب یا بدی که از خواندن یک صفحه بدست آمده است را هرگز فراموش نمی‌کنند.

برای یافتن کلمات کلیدی مناسب، ابتدا باید مخاطبان هدف و مشتریان احتمالی خود را مشخص کنید. پس از ایجاد پرسونای مشتری، به عللاقه‌مندی‌ها، مشکلات، زبان مورد استفاده و محصولات مورد علاقه آن‌ها در کسب و کارهای رقیب فکر کنید و فهرستی اولیه از کلمات کلیدی احتمالی تهیه کنید. سپس، درباره میزان جستجو و رقابت این کلمات کلیدی تحقیق کنید تا بهترین گزینه‌ها را بیابید. برای این کار می‌توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی نیز کمک بگیرید. سئو خارجی به بهینه‌سازی عناصری می‌پردازد که در وب‌سایت شما قرار ندارند.

موتور جستجو چیست؟

این لینک ها شامل عبارات مرتبط با محتوای صفحه لینک شده یا عبارتی مانند «مطالعه بیشتر» است که به صفحات دیگری از وب سایت شما لینک داده می شود. از مزایای آن میتوان به این مورد اشاره کرد که اگر شخصی URL خالی را بدون انکرتکست به صفحه شما لینک دهد، متن بک لینک شامل کلمه کلیدی هدف شما می شود. هنگامی که موضوع را تعیین کردید، می توانید به کلمات کلیدی بازگشته و آن کلمه کلیدی را انتخاب کنید که موضوع محتوای شما را به بهترین شکل نشان دهد. اهمیت Dwell Time برای RankBrain خیلی زیاد است، چرا که نشان‌دهنده دوست‌داشته‌شدن محتوا از سوی کاربر است‌.

اعتماد سازی = کسب اعتبار از گوگل!

کاربران گوگل هر روزه برای پیدا کردن محصولات و خدمات خود میلیون‌ها جستجو انجام می‌دهند. جای تعجب نیست که موتورهای جستجو معمولا یکی از بزرگ‌ترین منابع ترافیک وبسایت‌ها هستند. برای اینکه از این منبع ترافیک بالقوه به نفع خود استفاده کنیم، باید برای کلیدواژه‌های هدفمان در نتایج اول موتور جستجو ظاهر شویم. حالا نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که در دنیای کسب و کارهای آنلاین و در عصر حاضر، حضور در گوگل حرف اول را می‌زند!

امتیاز Domain Authority بین محدوده 1 تا 100 است و هر‌چه امتیاز یک دامنه بیشتر باشد، نشانه توانایی بیشتر آن دامنه در گرفتن رتبه خواهد بود. اعتبار دامنه با ارزیابی چندین فاکتور ازجمله تعداد کل لینک‌های ورودی به سایت محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است، Domain Authority معیاری که گوگل از آن برای تعیین رتبه سایت در صفحات نتایج جستجو استفاده کند نیست و در رتبه بندی سایت بی‌تاثیر است.