دسته‌ها
اخبار

آسانسور خودرو به ساکنان این امکان را می دهد تا به آپارتمان های آسمان خراش ساحل میامی بنتلی بروند


Sieger Suarez Architects و Dezer Development فیلمی را منتشر کرده اند که جزئیات طراحی آسانسوری را منتشر کرده اند که به ،نان اجازه می دهد وسایل نقلیه را مستقیماً به داخل آپارتمان ها در تمام سطوح آسمان ،اش 61 طبقه در ساحل میامی برانند.

Bentley Residences یک پروژه مش، بین Sieger Suarez Architects است.SSA) بنتلی و این توسعه.

آسانسور بنتلی رزیدنس
بنتلی رزیدنس در میامی بیچ یک آسانسور ماشین کاربردی خواهد داشت

SSA مفهوم آسانسور اتومبیل را ارائه کرد که سپس توسط Dezer Developments تحت نام “Dezervator” ثبت شد.

هر واحد از آسمان‌،اش 749 فوتی (228 متری) دارای یک گاراژ سه یا چهار اتومبیل است که مستقیماً به آن متصل می‌شود که با یکی از چهار آسانسور قابل دسترسی از طبقه همکف قابل دسترسی است.

آسانسور بنتلی رزیدنس در گاراژ
وسایل نقلیه ،نین را مستقیماً به گاراژهای داخل آپارتمان می برد

رئیس SAA، چار، سیگر، گفت: “ما مسئول فرآیند حمل و نقل وسیله نقلیه هستیم، به ویژه موارد زیر: نحوه برداشتن ماشین و گذاشتن آن در گاراژ، عملکرد کلی آسانسور و ایمنی.”

ویژگی منحصر به فرد “Dezervator” این است که شما را با ماشین خود به طبقه خود می برد و پس از ورود با کف گاراژ قفل می شود.”

آسمان ،اش ساحل میامی توسط معماران Sieger Suarez
آسمان ،اش طراحی شده توسط Sieger Suarez Architects 61 طبقه خواهد بود.

در سطوح پایین تر، آسانسورها در شیشه محصور خواهند شد تا مسافران بتوانند فضاهای عمومی ساختمان را از طریق پنجره های وسایل نقلیه خود ببینند.

وسایل نقلیه ،نین دارای بر،ب های RFID خواهند بود که از طریق یک سیستم اسکن ثبت می شوند. سپس این سیستم رانندگان را از طریق یک سری چراغ به آسانسور من، هدایت می کند که آنها را مستقیماً به آپارتمان خود می برد.

بنتلی رزیدنس از طبقه همکف
چهار آسانسور در ارتفاع برج حرکت خواهند کرد

گاراژها مجهز به ایستگاه‌های شارژ EV و همچنین ذخیره‌سازی اضافی خواهند بود و آسانسورها بسته به اینکه به کدام انتهایی که باید دسترسی داشته باشید، می‌توانند وسایل نقلیه را بچرخانند.

سیگر گفت: «بخش سخت برای ما امنیت بود. “Dezervator” افراد را مستقیماً جابجا می کند، بنابراین ما باید مطمئن شویم که آنها به طور ایمن در وسایل نقلیه خود قفل شده اند.”

بنتلی رزیدنس از ساحل
نمای الماسی خواهد داشت

هنوز برای شروع در محل، این آسمان ،اش اولین پروژه مس، با نام تجاری توسط خودروساز بریت،ایی است و قرار است در سال 2026 تکمیل شود.

ساختار ساختمان بیضی شکل است و آپارتمان‌های مجزا نیز به دلیل نماهای شیشه‌ای زیادی که دارد، شکل‌های بیضی دارند.

رندر بالکن بنتلی رزیدنس
این ساختار اجازه می دهد تا بالکن های گسترده ای را ایجاد کنید

«من نقشه واحدها را طراحی کردم اما گیل [Dezer] ایده استفاده و استفاده از شیشه الماس برای پوست ساختمان را داشت. سیگر گفت: این یک روند طول، بوده است.

“شیشه های الماسی شکل کناره های ساختمان را می پوشاند. به هر پاسیو بزرگ اجازه می دهد تا یک لایه شیشه ای به جای نرده هایی که روی بالکن قرار می گیرد برای محافظت از شما در برابر باد.”

سیگر گفت که علاوه بر آسانسورها، بالکن های ساختمان نیز قابل توجه است که هر کدام حدود نیمی از متراژ آپارتمان ها را اشغال می کنند.

هر تراس دارای یک است، شنا خصوصی، دوش در فضای باز، آشپزخانه و اتاق نشیمن خواهد بود.

فضای داخلی بنتلی رزیدنس
مایکل وولک در حال طراحی فضای داخلی است

SSA مسئول این سازه بود، در حالی که طراح مایکل وولک طراحی داخلی و بنتلی مبلمان را توسعه خواهد داد و نظرات خود را در مورد جزئیات طراحی در طول فرآیند ارائه کرده است.

Sieger گفت: “اولویت همه در طول فرآیند توسعه استفاده از DNA تا حد امکان از خودروهای بنتلی بوده است.”

SSA مسئول پروژه‌های بزرگ دیگری در میامی است، از جمله پروژه برنامه‌ریزی شده Waldorf Astoria که پس از تکمیل، اولین آسمان‌،اش فوق‌العاده شهر خواهد بود.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/02/08/bentley-residences-miami-beach-car-elevator/