دسته‌ها
اخبار

پرچمدار پسر در میلان لایه هایی از تاریخ فروشگاه را نشان می دهد


هنرمند دانمارکی توماس پولسن، همچنین به ،وان FOS، فروشگاه پرچمدار لوازم جانبی برند Boyy در میلان را بازسازی کرده است، و سطوحی که در زمان فرسوده باقی مانده از لباس های تن، قبلی سایت را حفظ می کند.

این سومین بار است که FOS از سال 2021 فضای Via Bagutta را به ،وان بخشی از برنامه این هنرمند برای ایجاد یک فروشگاه پویا “در حال تکامل” تازه کرده است.

طراحی داخلی فروشگاه پرچمدار Boyy در میلان توسط FOS
FOS پرچمدار Boyy در میلان را دوباره طراحی کرده است

در اولین تجسم خود، ارتفاع گل سرسبد دارای آینه هایی به سبک تفریح، دیوارهای پوشیده از پارچه صورتی رنگ و رو رفته و فرش های آبی کبالتی بود که با اشیاء روزمره مزین شده بود.

این طرح رنگ برای تکرار دوم فروشگاه با دیوارهای آبی و فرش صورتی-آدامسی مع، شد. ،اصر هر دوی این طرح ها اکنون در شکل سوم و نهایی فروشگاه باقی مانده اند که به طور هدفمند ناتمام مانده است.

طراحی داخلی فروشگاه پرچمدار Boyy در میلان توسط FOS
بخش های بدون پانل دیوار، تن، گذشته فروشگاه را نشان می دهد

FOS توضیح داد: «این فضا آزمایشی در فرمول‌بندی یک زبان مش، برای اینکه Boyy چگونه می‌تواند به ،وان یک برند توسعه یابد، بود.

ما با ایجاد یک نصب – اولین اجرای – شروع کردیم، سپس از آن تجربه برای ایجاد یک نصب دوم استفاده کردیم، و در نهایت بر اساس تجربه ،یبی برای ایجاد این فضای دائمی نهایی که اکنون به آن رسیده ایم، استفاده کردیم.

جسی دورسی، یکی از بنیانگذاران Boyy، افزود: “ما همیشه اجرای سوم را به ،وان آ،ین بازی تصور می کردیم.”

طراحی داخلی فروشگاه پرچمدار Boyy در میلان توسط FOS
لوازم جانبی در داخل شیشه های شیشه ای روشن نمایش داده می شود

پرچمدار Boyy اکنون دارای دیوارهایی است که با همان سنگ خا،تری که نمای فروشگاه را پوشانده است پوشانده شده است.

برخی از مناطق بدون پوشش باقی مانده اند، و دیوارهای قدیمی و پارچه ای را که ،ن قبلی پشت سر گذاشته بود نمایان می کند – یک مغازه عتیقه فروشی 50 ساله که اشیاء عجیب و غریب به سبک آمریکایی را برای خانه می فروخت.

پارچه آبی نیز در گوشه عقب آویزان دیده می‌شود که از بازسازی دوم فضا توسط FOS نجات یافته است.

این تکه‌های پارچه کهنه در داخل قاب‌های آلومینیومی پنجره‌ها قرار می‌گرفتند، همانطور که برخی از ویترین‌های فروشگاه نیز وجود داشت.

در جای دیگر، منتخب کفش‌ها و کیف‌های دستی Boyy را می‌توان در چندین شیشه شیشه‌ای نور، یا روی طاقچه‌ای که در اطراف فروشگاه قرار دارد به نمایش گذاشت.

طراحی داخلی فروشگاه پرچمدار Boyy در میلان توسط FOS
فروشگاه با کفپوش ترازو تکمیل شده است

FOS همچنین یک قفسه نمایشی در اطراف یک ستون ساختاری در حال فروپاشی ایجاد کرد که در وسط پلان طبقه قرار دارد.

چند صندلی نیمکتی به رنگ سبز دریایی در سرتاسر فروشگاه به‌،وان تزیین نقطه‌گذاری شده بود، که تکمیل کننده تکه‌های سنگ سبز موجود در کف ترازو بود.

طراحی داخلی فروشگاه پرچمدار Boyy در میلان توسط FOS
نیمکت‌های منحنی در سرتاسر فروشگاه جای نشستن دارند

میلان خانه فراو، از فضاهای ،ده فروشی به لحاظ بصری چشمگیر است.

سایر موارد عبارتند از گل سرسبد Mos،o، که برای اشاره به تاریخ ایتالیا باستان طراحی شده است، و فروشگاه Off-White، که با مواد طبیعی مانند گر،ت پاتاگونیا تزئین شده است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/23/boyy-s،p-interior-milan-fos/