دسته‌ها
اخبار

هشت خانه که استخرهای شنا را در معماری خود ادغام می کنند


از یک است، روی پشت بام در ماربلا تا یک خانه وحشیانه با تالاب شنا، در اینجا هشت خانه وجود دارد که است،های شنا را به باغ منتقل نمی‌کنند.

بسیاری از این اقامتگاه ها در آب و هوای مطبوع مانند مکزیک یا سنگاپور قرار دارند که به فضاهای زندگی اجازه می دهد تا به روی ،اصر باز شود – و با این کار دسترسی مستقیم به است، وجود دارد.

اما ما خانه‌ای در سیاتل بار، را نیز گنجانده‌ایم که متعلق به یک شناگر مشتاق است و دارای سه آب‌نمای مختلف است.

برای خلاصه خانه‌هایی که است،های شنا را در معماری خود ادغام می‌کنند، در ادامه بخو،د:


Casa Aviv توسط CO-LAB
ع، سزار بجار

Casa Aviv، مکزیک، توسط CO-LAB

درهای شیشه ای بلند و چرخان، اتاق نشیمن دو ارتفاع این ویلا در ساحل یوکاتان را قادر می سازد تا روی یک است، شنای کریستالی باز شود، با یک پله کوچک که به شناگران اجازه می دهد مستقیماً به داخل آب قدم بگذارند.

اتاق خواب اصلی همسایه از طریق یک پنجره بیرون زده مشرف به است، است و همچنین از طریق یک پاسیو خصوصی کوچک دسترسی مستقیم دارد.

درباره Casa Aviv بیشتر بد،د ›


Casa B توسط Architrend در مالت
ع، مورنو مگی

Casa B، مالت، توسط Architrend Architecture

به جای پنهان شدن، است، دیواری شیشه‌ای روی پشت بام این خانه مالتی از فضاهای نشیمن زیر و همچنین از خیابان به لطف برش‌های استراتژیک در قاب بتنی ساختمان قابل مشاهده است.

این است، به یک عرشه کوچک در طبقه چهارم اقامتگاه متصل است که چشم اندازی به سمت ساحل و پایتخت والتا دارد.

درباره Casa B بیشتر بد،د


خانه Xolotl توسط Punto Arquitectónico
ع، تامارا اوریبه

خانه Xolotl، مکزیک، توسط Punto Arquitectónico

هنگامی که Punto Arquitectónico این خانه یک طبقه را در مریدا بازسازی کرد، استودیوی مکزیکی تصمیم گرفت ساختمان را به دو جلد مجزا ت،یم کند که توسط یک حیاط دیواری ت،یم شده است.

در اینجا، یک است، کم عمق اکنون در اطراف دیوارهای سنگی اصلی ساختمان و آب انبار بازسازی شده آن جریان دارد و به ،نان این امکان را می دهد که تا یک سالن استراحت در فضای باز شنا کنند.

درباره Casa Xólotl بیشتر بد،د ›


Mercer Island Modern اثر گرت کورد ورنر در ایالت واشنگتن
ع، بنجامین بنشنایدر

اقامتگاه ساحلی دریاچه واشنگتن، ایالات متحده، توسط گرت کورد ورنر

این خانه که در جزیره ای در وسط دریاچه واشنگتن قرار دارد، متعلق به یک شناگر مشتاق است که می خواست در نزدیکی آب زندگی کند.

با این هدف، استودیوی محلی Garret Cord Werner یک حوض انعکاسی، یک است، و یک جکوزی را در دو سطح مختلف اضافه کرد و یک «خط‌آب» از آب ایجاد کرد که فضاهای عمومی و خصوصی خانه را ت،یم می‌کند و می‌توان از طریق پل‌های کوچک عبور کرد.

درباره اقامتگاه ساحلی دریاچه واشنگتن بیشتر بد،د ›


ویلا کاوا، مکزیک، توسط E،io 18 Arquitectura
ع، سزار بجار

ویلا کاوا، مکزیک، توسط E،io 18 Arquitectura

این خانه تعطیلات وحشیانه در تولوم برای ادای احترام به سنوت ها – فروچاله های آب شیرین باست، مکزیک – با ادغام نه تنها یک بلکه دو است، مختلف در ساختار بتنی آن طراحی شده است.

یکی از آنها یک است، شنا است که مستقیماً به اتاق نشیمن طبقه همکف منتهی می شود و دیگری روی پشت بام قرار دارد اما از پایین از طریق یک نورگیر دایره ای قابل توجه قابل مشاهده است و این تصور را ایجاد می کند که به دهانه غارهای سنوت نگاه می کنید.

درباره ویلا کاوا بیشتر بد،د ›


خانه چتر دریایی، اسپ،ا، توسط معماران Wiel Arets
ع، جان تلخ

خانه چتر دریایی، اسپ،ا، توسط معماران Wiel Arets

یک کنسول است، با کف شیشه ای از سقف این خانه توسط دفتر هلندی Wiel Arets Architects بیرون می آید و یک تراس نیمه بسته را در کنار ورودی اصلی در طبقه همکف می پوشاند.

تیم طراحی توضیح داد: “خورشید سوزان اسپ،ایی دائماً از دیواره و کف شیشه ای است، عبور می کند و موج هایی از انعکاس های فیروزه ای رنگین کم، را در سراسر خانه ایجاد می کند.”

درباره معماران Wiel Arets بیشتر بد،د ›


باغ های کورنوال توسط Change Architects در سنگاپور
ع، از Albert Lim KS

باغ های کورنوال، سنگاپور، توسط معماران چانگ

این خانه خانوادگی چند نسلی در سنگاپور در اطراف یک حیاط مرکزی با یک است، شنا و همچنین یک آبشار و حوض ماهی کپور کوی که توسط یک پل کوچک از یکدیگر جدا شده است، چیده شده است.

از اتاق غذاخوری طبقه همکف، ،نان باید از یک پل کوچک عبور کنند تا به اتاق نشیمن برسند. از طرف دیگر، آنها می توانند چند پله به داخل محل نشستن خشک و غرق شده ای که در است، تعبیه شده است پایین بیایند.

درباره باغ های کورنوال بیشتر بد،د ›


پانوراما اثر فرناندا مارکز
ع، فیلیپو بامبرگی

خانه پانوراما، برزیل، اثر فرناندا مارکز

شناگران در است، این آپارتمان دو طبقه در سائو پائولو می توان از اتاق نشیمن دو ارتفاع خانه مانند ماهی در م،ن آکواریوم تماشا کرد.

این است، 10 متری که برای یک زوج طراحی شده است، از طریق پنجره های شیشه ای بسیار ضخیم قابل مشاهده است که باید از خارج وارد می شد.

درباره خانه پانوراما بیشتر بد،د ›


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/16/،uses-integrated-pools-roundups/