دسته‌ها
اخبار

معماران جان پاردی خانه ای را در اطراف باغ گل های وحشی همپشایر طراحی می کند


سقفی بزرگ با پوشش روی، خانه‌ای با آجر و چوب در کنار باغ گل‌های وحشی در همپشایر که توسط استودیوی محلی جان پاردی آرشیتکتس طراحی شده است، در ،تنت پلنتیشن قرار دارد.

کاشت شاه بلوط که در یک جنگل جنگلی در لبه پارک ملی جنگل جدید قرار دارد، توسط طراحی شده است. معماران جان پاردی (JPA) برای جایگزینی یک خانه کوچک سابق در سایت.

کاشت شاه بلوط توسط معماران جان پاردی
Chestnut Plantation توسط معماران John Pardey طراحی شده است

محدودیت های برنامه ریزی ایجاب می کرد که مساحت کف قابل س،ت بیشتر از 100 متر مربع نباشد، اما اجازه ساخت یک ساختمان جانبی را می داد، که منجر به ایجاد دو سازه آجری کوچکتر در دو طرف باغ حیاط شد.

استودیو توضیح داد: “خانه به صورت یک حیاط با دو آلاچیق یک طبقه – خانه و ساختمان بیرونی – در دو طرف یک باغ محصور در نظر گرفته شد.”

ع، بیرونی کاشت شاه بلوط توسط معماران جان پاردی
این خانه در جنگل نیو، همپشایر واقع شده است

ساختمان اصلی تا حد امکان باز نگه داشته شده است و حول یک فضای بزرگ نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه متمرکز شده است که از طریق پنجره های تمام قد و درهای شیشه ای کشویی به باغ مرکزی مشرف است.

پیچیدن باغ یک پاسیو سنگفرش شده و مسیر پیاده روی است که با دیواری کم ارتفاع و حصار چوبی که آینه‌ای از تخته‌های چوبی مورد استفاده برای محافظت از پنجره‌های اتاق خواب برای حفظ حریم خصوصی است.

ع، کاشت شاه بلوط توسط معماران جان پاردی
از دو سازه آجری و چوبی تشکیل شده است

این استودیو گفت: «این خانه اساساً یک اتاق یک نفره است، با فضاهای نشیمن در غرب و یک سوئیت اتاق خواب اصلی در شرق، که با یک «جعبه» سرویس مرکزی شامل حمام و انباری از هم جدا شده است.

درب ورودی در امتداد لبه حیاط بر روی یک ستون چرخشی طول، باز می شود و از فضای نشیمن مجاور توسط یک دیوار بنایی جدا می شود.

هم آجرکاری دیوارها و هم ،پاهای چوبی سقف به صورت داخلی در معرض دید قرار گرفته اند و یک پس زمینه ساده برای مبلمان قدیمی مشتری ایجاد می کنند.

“جعبه خدمات” دارای واحدهای آشپزخانه توکار و انباری در مقابل یک جزیره مستقل است و پایین تر از سقف قرار دارد تا فضایی برای عبور نور و هوا در خانه ایجاد کند.

کاشت شاه بلوط توسط معماران جان پاردی
این یک فضای داخلی عمدتاً باز دارد

این کار توضیح داد: “خانه از یک پالت با دقت محدود از مواد با جزئیات دقیق، مستحکم، کم نگهداری و مواد پایدار استفاده می کند.”

در ادامه می‌افزاید: «حجم مرکزی با گچ سفید رنگ آمیزی شده است که گویی یک تکه مبلمان غول‌پیکر در داخل خانه نشسته است و شامل یک آشپزخانه سفارشی با روکش‌های شاه بلوط به کابینت است.

ع،ی از فضای داخلی توسط معماران جان پاردی
فضای داخلی دارای سقف شیبدار است

سقف شیبدار خانه اصلی که با پانل های روی تیره پوشیده شده و با پانل های بزرگ فتوولتائیک به پایان رسیده است، برای ایجاد سایه و جلوگیری از گرمای بیش از حد، برآمدگی های بزرگی داده شده است.

در ساختمان روبه‌رو، یک گاراژ و فضای ذخیره‌سازی در کنار یک دفتر خانه بزرگ قرار دارد که از طریق مجموعه‌ای از پنجره‌های تمام قد به باغ مشرف است.

تصویر داخلی خانه همپشایر توسط معماران جان پاردی
پوشش روی سقف را می پوشاند

JPA یک استودیوی معماری مستقر در لیمینگتون است که در سال 2000 توسط جان پاردی تأسیس شد. پروژه‌های قبلی آن شامل خانه‌ای در سواحل یکی از شاخه‌های رودخانه تیمز است که برای کاهش خطر سیل بر روی پایه‌های بلند قرار گرفته است.

در جای دیگری در جنگل جدید، استودیو پد از یک جفت حجم سقف شیبدار برای تعریف خانه ای استفاده کرد که برای ارتباط با محیط روستایی آن طراحی شده بود.

عکاسی توسط قفل برادرتون.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/11/john-pardey-architects-chestnut-plantation-،me-wildflower-garden-new-forest/