دسته‌ها
اخبار

مبل و صندلی راحتی توسط Robin Day and Case Furniture


نمایشگاه دیزین: Case Furniture یک طرح نمادین اواسط قرن را توسط Robin Day، مبل و صندلی راحتی فروم منتشر کرده است، که هدف آن نشان دادن زیبایی چیزی است که قبلا پنهان شده بود.

در ابتدا در سال 1964 طراحی شد نشستن در انجمن دارای یک قاب چوبی سخت با جزئیات مفصل انگشتان و پایه‌های روکش کروم است که ویژگی بخشی از مبل است که معمولاً با اثاثه یا لوازم داخلی پوشانده می‌شود.

مبل و صندلی راحتی توسط Robin Day and Case Furniture
مبل و صندلی راحتی فروم در ابتدا در سال 1964 طراحی شد

Case Furniture با بنیاد Robin and Lucienne Day همکاری نزدیک داشت تا طرح صندلی فروم را دوباره به مرحله تولید برگرداند و در عین حال به‌روزرس، برخی از انتخاب‌های مواد، جزئیات طرح را بازسازی کند.

مبل و صندلی در حال حاضر شامل بالشتک های فومی پوشیده شده با داکرون برای راحتی و ساختار، یک قاب تقویت شده با ف، برای استحکام و طول عمر، و چوب چوبی یا بلوط جامد به جای روکش های چوبی استوایی است که در دهه 1960 استفاده می شد.

مبل و صندلی راحتی توسط Robin Day and Case Furniture
جزئیات مفصل انگشت را روی قاب چوبی خود نشان می دهد

پائولا دی بنیانگذار، متولی و رئیس بنیاد رابین و لوسین دی گفت: “من با انجمن پدرم رابین دی بزرگ شدم.” او اتاق نشیمن ما در Cheyne Walk را با دو مبل فروم هنگامی که برای اولین بار در دهه 1960 راه اندازی شد، مبله کرد و تصمیم گرفت تا نزدیک به نیم قرن از آنها استفاده کند.”

“با این طراحی جسورانه، او قرارداد پنهان ، قاب چوبی مبل را در زیر روکش به چالش کشید، در عوض آن را در خارج قرار داد تا ویژگی زیبا و غیرقابل انکار انجمن را ایجاد کند.”

تولید – محصول: انجمن
طراح: رابین دی
نام تجاری: مبلمان مورد
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/23/fo،-sofa-armchair-robin-day-case-furniture-dezeen-s،wroom/