دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت سایبان برقی سایبان ضدآب نصب سایبان چتری

طراحی شیک و زیبا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد چتر پایه کنار سیم بکسلی محسوب می شود. این موضوع باعث شده تا بتوان در رستوران ها و باغ های بسیار شیک و بزرگ نیز از این نوع چترها استفاده کرد. جلوگیری از تغییر رنگ پارچه ، فرش ، مبلمان و ….در مراکز فروش این محصولات .

  • همیشه سعی کنید سایبانی را انتخاب کنید که نسبت به قیمتی که دارد، کیفیت بالایی را داشته باشد تا مجبور نباشید هر بار هزینه زیادی را برای خرید سایبان متحمل شوید.
  • اگر گرد و غبار و یا در شهرهای صنعتی دود حاصل از کارخانه ها بر روی زمین بنشیند، هر روز باید اقدام به شستشوی کف و یا حتی دیوارهای حیاط نمایید.
  • به همین خاطر معمولا در مکان هایی مثل رستوران و کافه ها که محل تردد مشتریان زیادی بوده، تبلیغات اثربخشی بهتری دارد.
  • این سایه بان هم به صورت دستی و هم به صورت برقی قابل سفارش است.

پس توصیه می کنیم از رنگ سفید و مشکی صرفنظر کنید و سایر طیف های رنگ را برای سفارش سایبان ریموت کنترلی برقی در نظر داشته باشید. رنگ مشکی بشدت حرارت و تابش خورشید را جذب می کند و سایبان برقی سیاه رنگ بعد مدتی بور می شود و کهنه و قدیمی به نظر می رسد. با توجه به کاربردی که مورد نظر است می توان برای سایبان رنگ مناسب انتخاب نمود. اکثر سایبان های برقی و دستی معمولاً بر روی دیوار بالای پنجره ، دیوار حیاط و محوطه ویلا ، دیوار تراس آپارتمان و همچنین بالکن نصب می شوند.

اجزای تشکیل دهنده سایبان برقی چیست ؟

در مراکز بهداشتی و سالن های ورزشی از سایبان برقی به رنگ سبز استفاده می شود که نماد پاکی و رشد و سلامت را به همراه دارد. برای خرید بهترین سایبان برقی باید یک سری موارد را به دقت رعایت کنید. هدف از خرید سایبان به طور کلی سبب می شود تا بهترین گزینه را در نظر بگیرید. برخی از سایبان ها به عنوان سایبان ماشین و برخی برای درب و پنجره هستند. نوع سایبان کمک می کند تا بتوانید بهترین شرایط را ارزیابی کنید.

با چاپ تبلیغات روی سایبان پارکینگ دیگر میتوانید تبلیغات کسب و کار خود را انجام دهید به راحتی میتوانید برند خود را به مشتریان دیگر معرفی کنید. برای تبلیغات مغازه ی خود دیگر نیاز به پرداخت عوارض شهرداری ندارید با نصبسایبان مغازهکار را آسان کنید هر تبلیغی را به چاپ برسانید. در شرکت ما به کمک مواد اولیه با کیفیت ساخته می شود و در برابر عوامل طبیعی مانند نور آفتاب، بارش باران، وزش بادهای شدید، بارش تگرگ و… از شما به راحتی محافظت می کند.

سایه بان برقی  چه تفاوتی با نوع دستی دارد؟

معمولا برای پوشش کامل حیاط و جلوگیری از ورود نور آفتاب و همچنین بارا و برف به یک سقف بسیار شیک و مقاوم نیاز داریم. سقف متحرک برقی کمک می کند تا بتوان حیاط های رو باز را به خوبی پوشاند و در مواقعی که به سقف یاز نباشد نیز می توان آن را جمع کرد تا بتوان از نور آفتاب و هوای تازه بیشترین استفاده را کرد. اما ممکن است نور آفتاب و یا بارش باران مشکلاتی را برای افرادی که قصد استفاده از استخر رو باز را دارند، به وجود آورند. با نصب سقف برقی بر روی استخرهای رو باز می توان به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز و در هر فصلی از سال تفریحات آبی مورد نر خود را انجام داد.

شما بر حسب نیازتان می توانید این سایبان متحرک، سایبان اتوماتیک، سایبان برقی و سقف های برقی را باز یا بسته کنید و طبق شرایط از آن ها استفاده کنید. مزایای سایبان برقی و کاربرد بسیار زیاد سایبان برقی باعث شده است تا استفاده از این سقف ها و سایبان های برقی متحرک رواج بیشتری پیدا کند. سایبان برقی برای ایجاد پوشش در فضاهای باز از قبیل ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری کاربرد دارد. طراحی و ساخت انواع مختلف سایبان های برقی توسط تیم حرفه ای ما با بکارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروهای متخصص در زمان مشخص و کیفیت بالا و قیمت منصفانه انجام می شود.

اکثر سایه‌بان‌های پارچه‌ای از پلی استر تشکیل شده‌اند؛ که یک پارچه مصنوعی و ساخته شده با نخ های پلی استر است. سایه­بان­های پلی استر قوی و مقاوم در برابر کپک هستند و از آن جا که جنس آن‌ها سبک و انعطاف نصبشان را آسان می‌کند. این نوع سایه‌بان از ورودی منزل شما در برابر بارش و سایر عناصر بیرونی محافظت کرده و ظاهر ملک شما را بهبود می‌بخشد. به خصوص افرادی که در منزل حیاط ندارند و یا درب خروجی به حیاط باز نمی‌شود؛ این نوع سایه‌بان می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند. از دیگر مزیت های این نوع سایبان این است که چند سایبان را می توان با استفاده از یک ریموت کنترل، کنترل کرد و شیب و طول بازشوندگی آن ها را به سادگی تغییر داد. ۱-سایبان استخر به شما این امکان را میدهد تا دید ساختمان های اطراف به استخر مسدود شود تا بتوانید در تمام شبانه روز از استخر استفاده نمایید.

سایبان برقی دوطرفه

از طرف دیگر انتخاب پارچه ای که ضدآب باشد برای سایبان های مناطق پرباران و مرطوب مناسب هستند؛ زیر این پارچه ها با خاصیت ضدآب در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند و دچار پوسیدگی یا رنگ پریدگی نمی شوند. همچنین هنگام مقایسه سازه های سایبان در مرکز فروش سایه بان، دقت داشته باشید مدلی را انتخاب کنید که در برابر رطوبت خاصیت ضدزنگ داشته باشد. سایه بان زنجیری از قدیمی ترین نمونه های سایه بان موجود در بازار است. این سایه بان دارای زنجیرهایی است که کار انتقال نیرو برای باز و بسته شدن را انجام می دهند. اگرچه مدل های جدیدتر و مدرن تری از سایه بان ها وارد بازار شده اما هیچ کدام نتوانستند از محبوبیت و فروش سایه بان زنجیری کم کنند. اگر به مغازه های سطح شهر یک نگاهی بیندازید همچنان سایه بان های زنجیری را بر روی بسیاری از آن ها خواهید دید.