دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت سایبان برقی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری

ارتفاع زیاد سایبان باعث کم شدن میزان سایه ای که سایبان برقی ایجاد می کند می شود. و برقی شبیه به هم بوده و از فاکتورهای مشابه ای برای اندازه گیری استفاده می کنند. دهنه سایبان، بازشو سایبان و ارتفاع نصب سایبان سه مورد مهم برای اندازه گیری سایبان برقی هستند. قیمت سایبان دستی مغازه، آلاچیق ویلا ، تراس ، روف گاردن ، پارکینگ خودرو و… سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتما کامل باز یا بسته شود. قطعات سایبان دستی تنها در فروشگاه های مخصوص فروش سایبان پیدا می شوند.

از سایبان دو طرفه بیشتر برای محیط های باز استفاده میشود تا بتوان با نصب سایبان محدوده گسترده ای را تحت پوشش قرار داد و مانند یک آلاچیق عمل نماید. سایبان دو طرفه بیشتر در رستوران ها،کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، روف گاردن، استخر و پارکینگ های بزرگ استفاده میشود. سایبان فول باکس با توجه به وزن بالای سازه آن تا عرض ۵ متر و بازشو ۳ متر قابل اجرا میباشد. در سایبان فول باکس مانند سایبان کلاسیک و سایبان باکس امکان تغییر زاویه بازشو سایبان وجود دارد. سایبان کلاسیک با توجه به سازه سبک آن از عرض ۲.۵متر تا عرض ۶ متر و بازشو آن از ۲ متر تا ۳ متر قابل اجرا میباشد.سایبان کلاسیک یک طرفه میباشد و میتوان بر روی دیوار و یا پایه نصب نمود. سایبان کلاسیک را میتوان برای مغازه، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، باغ و ویلا و استخر استفاده نمود.

برای مثال شما می‌توانید چه در آب و هوای زمستانی و چه در آب و هوای گرم و آفتابی از سایبان‌ها استفاده کرده و استراحت کنید. از این محصولات برای ایجاد فضاهای مناسب مثل گردهمایی‌های رسمی و خانوادگی می‌توانید استفاده کنید البته این المان‌ها از وسایل شما در هر شرایطی محافظت می‌کنند. دیگر ویژگی این نوع سایبان این است که نسبت به سایبان های دستی و معمولی قدیمی این برتری را دارد که در مجاورت هوای سرد و گرم آسیب نمی بیند. موادی که در ساخت آن استفاده می شوند در برابر گرما و سرما و باران و برف مقاوم هستند. از این رو سایبان برقی در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی مقاوم است. پس نیازی نیست نگران زنگ زدگی یا زنگ خوردگی سایبان خود باشید.

  • بسیاری از سایه‌بان‌های جانبی به صورت دستی از طریق فنرهای جمع شونده قوی جمع می‌شوند که انعطاف پذیری خوبی را برای عملکرد طولانی مدت فراهم می‌کنند.
  • اگر ابعاد سایبان بیش از حد بزرگ باشد، با مشکلاتی از قبیل کمبود جا روبه رو خواهید شد و البته برای ابعاد بزرگ‌تر باید هزینه‌ای بیشتر پرداخت کنید..
  • متحرک بودن سقف باعث می شود تا بتوانیم در صورت نیاز آن را باز کرده و اگر به آن نیاز نباشد، سقف متحرک را جمع کنیم.
  • ۳- بعد از نصب پایه یا بیس پلیت نگهدارنده سایبان نوبت به نصب سایبان بر روی پایه ها میباشد که با پیچ محکم میگردد.

و در هر مورد سایبان برقی متین مشاوره و خدمات گسترده ای را با مشتریان عزیز ارائه می دهد. سایبان برقی و سایبان برقی متحرک و سایبان اتوماتیک سایه ای خنک برای تراس ها و فضای بیرونی خانه شما فراهم می آورد. سقف متحرک، سقف برقی و سقف برقی جمع شونده یکی از تجهیزاتی است که می تواند تراس و فضای بیرونی خانه شما را به شرایط ایده آل نزدیک کند.

خرید سایبان برقی در اصفهان

اصلاً همین موتور باعث اختلاف قیمت آن با انواع دیگر سایبان شده است. پوشش‌های سایبان یا همان پارچه سایبان از اصلی ترین قسمت آن به حساب می‌آید و به عنوان کاور عمل کرده و مکان، وسایل یا ماشین شما را از نور خورشید، گردو غبار، رطوبت، سرما و غیره حفظ می‌کند. سایبان‌های پارکینگ، مختص حفاظت از خودرو در برابر نور خورشید است. در گذر زمان، خودروها در زیر نور خورشید فرسوده شده و رنگ خود را از دست می‌دهند؛ به همین دلیل اگر شما به ماشین خود اهمیت می‌دهید باید از سایبان پارکینگ استفاده کنید. سایبان ماشین یکی از رایج‌ترین انواع سایبان ثابت و متحرک است و برای حیاط، پوشش فضای باز و فروشگاه استفاده می‌شود.

چوبی یا فلزی بودن سایبان چتری

افرادی که به دنبال خرید سایبان فول باکس یا هر نوع سایبان دیگری هستند، به دنبال سایبان هایی می باشند که کیفیت لازم را داشته باشند و از طرفی قیمت بسیار بالایی نداشته باشند. باعث می شود تا رنج طول و عرض سایبان بازویی را به طور دقیق تعیین کرده و بر اساس اندازه سایبان را انتخاب کرد. برقی بودن یک سایبان باعث می شود تا استفاده از آن نیز راحت تر شود، بدین ترتیب در طراحی سایبان بازویی باید به برقی یا دستی بودن آن نیز دقت شود. تلاش کرده ایم تا اعتماد را به شکل صحیح بین خریداران و مشاوران برقرار کنیم. چرا که اگر سیستم موتوری سایبان از کیفیت بالایی برخوردار باشد، به تبع کارایی و طول عمر آن نیز بیشتر است و مدت زمان بیشتری را می‌توان از این سایبان‌ها بهره گرفت.

تنوع در رنگ و طرح این مدل سایبان بسیار بالاست و میتونه هر فضایی را زیبا کنه بدون اینکه هزینه ی زیادی بپردازید تغییر دکوراسیون را به راحتی انجام بدین. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است برای نصب یک سایبان از افراد متخصص و مجرب استفاده کنید تا سایبان شما را به بهترین شکل در محل مورد نظر شما نصب کنند. سایبان برقی در دو نوع تولید و عرضه می‌شود، سایبان برقی با کلید برای انجام عملیات و یا ریموت برای کنترل از راه دور. موتور توبولار سایبان برقیاز یک طرف لوله‌ای که پارچه سایبان به آن متصل است را می‌چرخاند. در سمت دیگر لوله باید قطعه‌ای به مانند بلبرینگ وظیفه چرخش را برعهده بگیرد. این قطعه اندکپ نام دارد و به دو صورت پلاستیکی و فلزی موجود است.

گاهی به دلیل بازسازی و دکوراسیون جدید ممکن است رنگ یا مدل سایبان با فضای جدید تطابق نداشته باشد. تطابق رنگ و طرح سایبان با محیط در زیبایی فضا تاثیر زیادی دارد. این نوع چادر کاملا ضد آب بوده و گرما و نور را از خود عبور نمی دهد به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای کانتینرهای ترانزیتی و سایبان ها به حساب می‌آید. این نوع پارچه مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید و آب دارد، نسبت به بقیه پارچه ها استقامت کششی بیشتری داشته و برای پوشش فضاهای باز مقرون به صرفه تر است. از ساخت این نوع از سایه بان های برقی از یک کاور یا اصطلاحا پوشش آلومینیمی نیز استفاده شده است.

سایبان های چتری که دارای پایه کنار هستند، همان طور که از نام آن ها مشخص است، پایه مورد نظر در کنار آن ها قرار گرفته که چتر را روی سر شما قرار می دهد. از این مدل می توانید در کنار استخر استفاده کنید و آن را در لبه استخر قرار دهید و در سایه از درون آب بودن لذت ببرید. این نوع سایبان ها به محلی نیاز دارند تا بتوان آن ها نصب کرد. هر دو نمونه این مدل سایبان ها طرفداران زیادی دارند و در محل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

سایه بان بازویی را از اجزای متعدد و مختلفی تشکیل شده و مونتاژ کردن آن کار تکنینسین متخصص است و اگر در کارگاه مونتاژ شود، بهتر است. باید سایبان در مکانی نصب شود که در برابر رطوبت، بارش باران و… به صورت مستقیم قرار نگیرد. وقتی سایبان در محل درستی نصب نشود در مدت زمان کوتاهی کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد. ارتفاع سایبان یکی از موارد مهمی است که باید به حالت درست و استاندارد اندازه گیری شود.